Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Molenhof in Ravels of Link 21 in Herentals?

  18-8-2008 15:35:34
Hallo iedereen,

Wij trouwen pas op 22-08-2009 maar zijn alle belangrijke zaken al aan t reserveren want da's blijkbaar echt wel nodig zo lang op voorhand.

We hebben al heel wat feestzalen overlopen en we houden er momenteel 2 favorieten op na, weliswaar met een prijsverschil van zo'n 12 euro pp (dus toch al gauw 1200 euro vanaf 100 personen).

Wie heeft er zijn feest reeds gedaan of een feest meegemaakt in MOLENHOF in RAVELS? Of in LINK 21 in HERENTALS?

Alvast bedankt voor reacties!

Debbie
22-08-2009

Debbie
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1412


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-8-2008 16:12:50

wij zijn al 2x naar een trouwfeest in molenhof geweest.

de meeste mensen waren er positief over toen. maar om eerlijk te zijn vonden wij (wij en het koppel dat bij ons was) het niet zo goed.

Het eten was wel lekker, maar (wat ons betrof) veel te simpel voor op een huwelijksfeest.

het was een buffet met koude groentjes, volgens mij was er nergens dressing ofzo over.
lasagna, spaghetti, frietjes, curryworst, bitterballen,...
dessertbuffet

nogmaals alles was lekker, maar ik zou het nooit gekozen hebben voor een huwelijksfeest



evy
1-3-2009
 Meld misbruik18-8-2008 16:25:02

Wij gaven op 1 augustus ons feest in het Molenhof te Ravels. Hier niets dan lof over hen!
Wat je te eten krijgt ligt aan het koppel. Wij kozen voor een trouwfuifformule. Da's inderdaad met lasagne,spaghetti, frietjes, bitterballen, curryworst,videe, kip, ribbekes en een boel slaatjes. Da's ieders keuze toch? En de gasten hadden niets dan lof over het eten! Voor ons hoeft het helemaal geen grand chici te zijn. Dat kan daar ook hoor, geen probleem. Buffet, bediening aan tafel, alles naar uw eigen zin!
Heel erg vriendelijke mensen, super locatie en bediening... Je hoort het, wij zijn héél erg tevreden over hen!

Groetjes Evy
17 dagen getrouwd



Nele
11-10-2008
 Meld misbruik18-8-2008 17:04:08

Hallo,

Wij trouwen in oktober in link 21 in Herentals. De aanpak vonden we er tot nu toe bijzonder professioneel en het aanbod ook. Ze horen bij de groep Van Eyck, die ook o.a. Den Eyck in Kasterlee hebben.

Van collega's heb ik gehoord dat ze nog al op feesten geweest zijn in Link 21 en niets dan lof.

Groetjes
Nele



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik18-8-2008 17:10:31

Hoi

Ik kan beide zaken vergelijken, daar ik de afgelopen jaren op beide locaties verschillende trouwfeesten heb gehad van collega's, familie en vrienden.
Denk dat Den Eyck een totaal ander concept is als Molenhof. Beide zijn ze goed in wat ze doen. Als je een trouwfuif formule wilt, zit je zeker beter bij Molenhof. Wil je een trouwfeest dat totaal af gaat zijn, dan kies je beter Link 21. Wel vind ik dat je bij groep Den Eyck steeds het gevoel hebt dat alles, maar dan ook echt alles tot in de puntjes geregeld is. Maar inderdaad daar staat een prijs tegen over.
Dus het zal wikken en wegen worden en dat kan niemand in jullie plaats doen.
Groetjes
kim



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 18:22:37

in de link 21 schenken ze pepsi en primus bier en das echt niet lekker om te drinken



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-8-2008 19:25:30

ja iedereen kiest dat idd zelf. daarom dat ik ook zeg dat het wel lekker was, alleen dat wij het gewoon vonden.

wat mij ook enorm stoorde was de manier waarop de glazen afgeruimd werden. (met vingers in de glazen) en dat vb water in een cola glas zat.

misschien muggenzifterij, maar ik ben een perfectionist 1e klas...



annick
14-6-2008
 Meld misbruik18-8-2008 19:36:59

hallo,

Wij zijn getrouwd op 14 juni 2008. Het was een schitterende dag. Wij hebben ons feest in het molenhof gehouden ik kan daar maar 1 woord over zeggen SUPER. Toen wij na de kerk daar aankwamen werd er direct voor ons gezorgd en moet je u nergens zorgen ommaken ze denken aan alles.
Het eten was zeer goed, je mag alles zelf samen stellen wil je shiek geen probleem.
Wij hadden tomatensoep (lievelingsoep van mijn ventje) nadien barbeque met koudbuffet het vlees van de barbeque hebben we zelf gekozen. Ik heb bv heel graag scampi's dit stond niet op hun barbeque formule. Geen probleem zei de bazin jij krijgt u scampi's en ze waren heerlijk. Als dessert hadden wij dessertbuffet.
Nu ken ik wel niet de feestzaal in herentals.
Veel plezier



Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik18-8-2008 19:41:48

Hey Debbie,

wij geven volgend jaar op 21/03/2009 ons huwelijksteest in het Molenhof in Ravels. Onze vrienden gaven daar vorig jaar ook hun huwelijksfeest en wij vonden het echt geweldig. Hun menu: eerst soep, en dan een warm en koud buffet. En dat was echt af! Alles wat je maar kon denken was aanwezig. Daarna was er nog een dessertbuffet en dat was ook geweldig! Maar dat is natuurlijk ieders keuze! Ze bieden een grote keuze aan mogelijkheden aan zodat er een keuze is voor iedereen, natuurlijk ook afhankelijk van je budget. Tijdens het gesprek met de eigenaars kreeg ik het gevoel dat ze van je huwelijksdag echt dé mooiste dag van je leven willen maken! En dat vond ik een heel leuk gevoel!
Veel succes met de voorbereidingen!

Liefs
Ilse


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info