Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat nu?

  18-8-2008 12:32:11
Hey bruidjes en ex-bruidjes!

Voor ons is het allemaal al voorbij. Wij zijn 9 augustus getrouwd. Het was een prachtige dag (zie mijn verslagje van 10/08).
Maar... wat nu? Ik ben mijn zorgenkindje kwijt... Ik voel me wat verloren! Vroeger had ik de trouw, ik kon mij daar de hele dag mee bezig houden. Nu alles achter de rug is weet ik geen blijf met mezelf.
Vandaag ben ik terug beginnen werken, dus het leven gaat gewoon verder. Toch raar he, je bent een heel jaar bezig met plannen, en plots is alles voorbij. Hadden jullie dit ook? Of zijn jullie er bang voor om ook even in een zwart gat te vallen?

Voorproefje van de foto's (op de echte wachten we nog):
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

xxx een ex-bruidje dat al 9 dagen getrouwd is xxxx

Amber
9-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1195


Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 13:48:58

Hey Amber
Daar kan ik perfect inkomen!
Zaterdag hadden we een voorproefje, onze trouw voor de wet.En ik vind dit al zo jammer dat het voorbij is.
Het ging allemaal zo snel ik heb echt genoten maar ineens arriveer je terug thuis en besef je dit is al voorbij..
Ok we hebben 6 sept nog onze "echte" trouwdag maar ik besef nu wel hoe snel dat allemaal gedaan is...en het lijkt me echt bizar om niks meer te moeten doen..je bent er zo lang mee bezig, surfen op het forum is dagelijkse kost.
als je af en toe eens wil mailen laat het me maar weten he!
Weet je, jouw naam zag je zo dikwijls op dit forum dat ik het zelf al raar vond dat het voor jou nu al gedaan was, hoe moet jij je dan ni voelen :-)
Heb je geen huwelijksreis int vooruitschiet?
of je focussen op de bedanktkaartjes ?
of kindjes ;-) ?
groetjes en kop op he meid



Lientje
8-11-2008
 Meld misbruik18-8-2008 13:54:52

Daar kan ik me voorlopig niks bij voorstellen. We hadden dit weekend een feest en nagenoeg iedereen vond het nodig me erop te wijzen dat het voor ons ook dichterbij komt. We trouwen pas op 8/11 en ik had het idee dat ik nog meer dan tijd genoeg had. We moeten nog misboekjes maken, liedjes kiezen, huwelijkskaars, versieringen voor de kerk, ringen en vooral: uitnodigingen!!!! Ondertussen zijn we ook bezig met het ontwerp voor ons huis en heeft mijn vriend dit jaar geen verlof en zit hij momenteel in het buitenland voor z'n werk. Het mag dus echt nog wel wat trager gaan voor mij!!



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik18-8-2008 14:01:48

@Vicky:

Hey, ons huwelijksreisje is ook al voorbij. De bedankkaartjes ga ik me inderdaad nog wel mee amuseren, maar het is niet meer hetzelfde he ;-)
Ja, ik heb hier veel rondgehangen, en ik denk dat ik dat nog wel een tijdje ga doen (hihi).
Mijn mail: amber_embrecht@skynet.be dan kunnen we nog wat kletsen! :-)
xxx



Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 14:17:16

@Amber
voila mailtje is weg ;-)



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 18:29:52

ah kindjes maken he amber ☺



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik18-8-2008 23:04:49

Hallo,
ik ga je wel en wee ook wel missen ik heb altijd graag gelezen wat je te vertellen had, heb overigens met tranen in de ogen je verslag gelezen.
Sylvia



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik19-8-2008 10:29:23

Hey brides,

Ik ga hier zeker nog wa blijven rondhangen hoor! Ik hoop dat ik met mijn "ervaringen" anderen kan helpen.

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 10 dagen getrouwd



Karen
18-7-2008
 Meld misbruik19-8-2008 14:03:05

Herken het volledig.
Nu al 32 dagen getrouwd en ik had het onlangs pas echt moeilijk. Wij hadden na de trouw Gentse Feesten en daarna onze huwelijksreis. Ondertussen kregen we af en toe via mail een foto van onze fotografe. Op haar website zette ze ook regelmatig een foto. www.patriciaderycke.be

Ik heb die website dagelijks zoveel keer bekeken om te kijken of er al foto's bijstonden en zo...

Woensdag kregen we alle foto's en nu moet ik naar niets meer uitkijken.

Gisteren onze 1e maand gevierd. Kaars nog eens aangestoken. De wiek die ik had aangestoken was snel uitgegaan en dat stond zo raar.

Binnenkort ga ik ook terug werken maar toch... al die heisa is zo over. Het doet raar...

Voor kindjes is het echt wel nog te vroeg bij ons hoor...

Ik hang hier ook nog heel veel rond, eens ik werk zal ik minder tijd hebben maar het is leuk om te helpen.

x

Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...