Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

EGYPTE NOVEMBER

  18-8-2008 12:08:30
Hallo!

We gaan in november op huwelijksreis naar Egypte (Sharm El Sheikh)! Wie weet er of het ginder nog warm is (om te zonnen, zwemmen?)...
Bedankt!
Kim

Kim
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 958


Nele
11-10-2008
 Meld misbruik18-8-2008 12:11:46

Dag Kim,

In november is het er nog perfect weer om te zonnen & te zwemmen. Wij zijn er zelf al een aantal keren geweest in die periode (zelfs dec). Enige kleine nadeel: de zon gaat er vroeg onder (17u), maar dat valt op te lossen als jullie de dag vroeg genoeg beginnen he.

Welk hotel hebben jullie gekozen? Wij hebben zeer goede ervaringen met Savoy. Maar ook veel positiefs gehoord over Four Seasons.

Groetjes
Nele



Kim
28-6-2008
 Meld misbruik18-8-2008 12:14:08

We hebben voor het Grand Azure Resort gekozen... Toch goeie beoordelingen over gelezen....
DUS het weer gaat ginder nog schitterend zijn? Hoe warm zou het daar ongeveer zijn, ben nogal een koupuit ;-)!
Alvast bedankt!



Nele
11-10-2008
 Meld misbruik18-8-2008 17:16:38

Ik schat dat het dan een 25 à 30 graden is.
En het water is nog héél goed, je kan dus perfect zwemmen enz. Trouwens: zeker je snorkelmateriaal meenemen. IS er prachtig!

Wij gaan misschien in dezelde periode in Sharm op huwelijksreis. Moeten eerst nog eens een budgetbespreking houden ;-)

Groetjes
Nele
nele



Valerie
14-2-2009
 Meld misbruik20-8-2008 14:25:20

Das de beste periode wij gingen normaal 6 oktober tot 13 oktober sharm el sheikh grand plaza hotel, maar mijn mannetje in spé moet net geopereerd worden dus gaan we in maart...hoop ook op goed weer! :d


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...