Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel vragen voor trouwjurk

  17-8-2008 21:53:06
Hoi,

Ik heb een probleemke ik overweeg om mijn trouwjurk te verkopen nu weet ik niet hoeveel ik daar nog kan voor vragen.
Hoeveel % korting moet ik geven?????????

bedankt voor jullie hulp

Groetjes Nathalie
ondertussen 65 dagen gelukkig gehuwd

Nathalie
13-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1021


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik18-8-2008 8:11:05

Hey,

ik heb mijn kleed aan 50% verkocht, ik denk niet dat je meer kan vragen.

Groetjes,
Lieve



Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik18-8-2008 9:22:44

Ik denk ook niet dat je meer dan de helft kan vragen. Ik heb eerst rond zitten kijken op internet voor een tweedehands trouwkleed, maar had het er wat moeilijk mee dat iemand dit dan al gedragen had voor zijn huwelijk. En dan ben ik beginnen rondneuzen naar betaalbare nieuwe trouwkledij...ik wou wel per sé een model van Linea Raffaelli omdat ik helemaal weg was van bepaalde modellen van die collectie.
En ik heb dan ook afgelopen weekend mijn droomkleed Nieuw kunnen kopen aan de helft vd prijs (en dat was maar 100 euro meer dan wat sommigen voor een tweedehands vragen dus...) en van de collectie 2008.

Dus ik denk dat je al blij mag zijn als je t voor de helft verkocht krijgt.

Grtjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...