Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  22-5-2005 20:02:25
heykes, het wordt even stressen nog maar liefst 12 dagen te gaan en word echt MEGA nerveus! Maar wat ik eigenlijk wilde vragen is iets in verband met het gastenboek hoe ziet dat van jullie eruit, en wat kan ik daar zoal meedoen! Ik begon daarnet efkes te panikeren was dat helemaal rats vergeten... alle ideeên meer dan welkom!!!

bedankt een gestrest bruidje

mieke
3-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 955


nathalie
10-12-2005
 Meld misbruik22-5-2005 20:35:01

Hoi mieke,

Je kunt van alles uit kiezen maar omdat het bij jou vrij kort dag is zou ik gewoon een heel mooi dikker boek(soort foto- boek ofzo) kopen. waar telkens bij binnenkomst je gasten iets in kunnen schrijven.

U laat 1 of 2 personen constant bij het boek zitten zo dat niemand vergeet te tekenen. Als eerste tekent het bruidspaar dan wederzijdse ouders broers zussen zwagers schoonzussen nichten neven getuigen en dan de andere gasten,ook is het leuk om het bandje en de bediening te laten tekenen dit is wel leuk voor later.

Vergeet vooral niet het receptieboek klaar te laten leggen door de persoon die u hier voor aangewezen heeft voordat de gasten binnen komen.

Dan is de kans heel klein dat iemand het vergeet bij binnenkomst als dit geregeld, is.en wat heel leuk is dat u gelijk weet hoeveel personen er geweest op u bruiloft.

Tips
Maak een goede keus van het receptieboek.als de voorkeur uit gaat naar zwarte bladzijde staat een wit zilver of gouden kleur balpen hier heel mooi bij, als u kies voor wit kan in principe alle kleuren gebruikt worden. Ook de pen moet makkelijk in de hand leggen dat is ook wel prettig.Het is ook aan te bevelen de pen bij het receptieboek te bewaren als u later hier zelf nog iets aan toe wil voegen onder foto’s of andere informatie.wil u het boek verfraaien kan er ook na de bruidsdag, bijv: passe-partout voor foto’s die u in het receptieboek wil doen het is net waar u voorkeur naar uit gaat.

Wat ook leuke ideeen als alternatief voor een boek zijn :

een schlidersdoek, iedere gast er iets op te laten schrijven of tekenen...

een video "boek" bij binnenkomst de gasten apart de geluk wensen laten inspreken op video.

heel veel succes en al vast een hele fijne dag groetjes

nathalie





Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik22-5-2005 22:15:42

Ons gastenboek is een boek met handgeschept papier, op de voorkant heb ik houten lettertjes gekleefd (in zilver gespoten). Op het eerste blad wil ik nog een foto van ons 2 kleven op een zwart blad.
Al zeg ik het zelf, een heel mooi resultaat.
Het boek en de houten letters heb ik bij AVA gevonden, de prijs valt heel goed mee.

Groetjes Isabel



Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik22-5-2005 22:16:52

Was ik nog vergeten te zeggen, de houten letters zijn onze naam.

Isabel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...