Terug naar overzicht
Welke regio woon je?
Hey Evy,Ik ben van Mechelen.Groetjes Annelies
'k Weet een leuk winkeltje in Arendonk, maar da's een uur rijden vanuit Mechelen. Beetje te ver waarschijnlijk?!?Groetjes Evy15 dagen getrouwd
Hey Evy,Afstand is geen probleem hoor, als het de moeite is, hebben we het er zeker voor over! Je mag het adres geven als je wil en alvast bedankt.groetjes Annelies
De winkel:De HofstedeVrijheid 42370 ArendonkIs recht tegenover de kerk in het centrum. Zij maakt écht prachtstukken. Als je graag een foto van m'n boeket ziet, laat maar weten. Je kan daar ook de bloemen apart kopen, moest je graag zelf iets ineen steken.Voor mijn boeket+5 gewone corsages+1 voor bruidegom+1 met beertje voor ons zoontje moesten wij geen 70€ betalen. Soms vraag ik me af hoe zij winst maakt :-)Groetjes Evy
Evy, dat is idd geen geld. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt en foto's mag je altijd doorsturen naar annelies.vranckx@hotmail.comIk ga er zeker eens een kijkje nemen. Dan maken we er maar een leuke dag van en maken een fietstochtje in de omgeving ofzo ;-)
Hihi, ik ga morgen op stap in Mechelen. M'n broer en zijn verloofde wonen daar.We moeten nog een ganse zoektocht doen vooraleer wij ons trouwcadeau kunnen bemachtigen. Wel leuk :-)Ik stuur je zodadelijk iets door!
Ben nu wel aan het twijfelen hoor...denk niet dat het echt zijden bloemen zijn... 't Zijn in ieder geval kunstbloemen :-)