Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmandjes en misboekjes en versiering

  15-8-2008 15:18:09
Hallo allemaal,

We zijn getrouwd op 08/08/08 en ondanks het weer was het een geweldige dag die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te snel om is gegaan. Dus al één tip die ik wil geven aan iedereen die nog gaat trouwen " genniet van elke seconde, minuut..."
Ik heb de dag zelf geen zenuwen gehad dus dat viel ook goed mee.
We hadden ook nog de verassing voor iedereen in verband met het vervoer, ze dachten allen dat het een bus ging zijn, maar we hadden 8 vw kevers, geweldig was het. Deze hadden we grotendeels via dit forum gevonden. En de eigenaars hebben dit geweldig gedaan die dag. Bedankt daarvoor mannen.

Ik vind het echt fijn om getrouwd te zijn en vooral om op het feest en eigenlijk de hele dag door gelukkige gezichten te zien. Iedereen vond het geweldig, de mis, de auto's, het eten en het feest. En dat doet ook veel om zoiets van de' mensen te horen dat het lang geleden was dat ze zo een geweldig goe feest hadden gehad.

Nu hadden wij dus een zaal die we zelf versierd hadden en nu zitten we dus hier nog met de dingen...
DUS wij willen dit kwijt,het betreft: mandjes voor de bruidskindjes ( 2 stuks)
slingers voor de zaal of iets te versieren en heel mooie theelicht houders.
Dus moest er iemand interresse hebben mail ons even en dan kunnen we wat afspreken.
(serge.thijsen@telenet.be)
We kunnen dan misschien foto's doorsturen of je kan bij ons thuis komen kijken ( we wonen in Lanaken, Limburg)
We hebben ook een heel deel misboekjes over en die willen we wel opsturen naar degene die het willen gebruiken als hulpmiddel voor hun huwelijk, maar dan wel de verzendingskosten voor u dan.

Moest je nog vragen hebben over wat we hebben of iets dergelijks mail ons dan gerust.

Ik zou die dag direkt willen overdoen want het is gewoon geweldig.
En ze vonden de muziek in de kerk geweldig en ook de openings dans.
We hadden :
Here i am van bryan Adams: intredelied
Can't help falling in love van UB 40: na de eerste lezing
Diamond ring van Bon Jovi: bij het ondertekenen van het huwelijksregister
You'll be in my heart van Phil Collins: na het aansteken van verschillende kaarsen met elk een speciale betekenis
Zij van Marco Borsato en Nothing else matters van metallica: als comunnieliedjes
We are family van Sister sledge als we naar buiten gingen.
En ze vonden het allen heel mooi.
Maar wij ook hoor.
Ik zou kunnen blijven vertellen... maar dan gaat het hier te lang worden é.
Dus zijn er vragen, ik blijf nog een tijdje op het forum want ik heb er zelf ook veel aan gehad en nu wil ik andere ook helpen :-))

Aja en nog een ding, één achternichje van mijn man zijn kant( ze is een 10jaar) vond mijn kleed zo geweldig dat ze er niet kon over zwijgen en ze wil later mijn kleed hebben, geweldig toch é. En ze is verliefd op het jong (12jaar) van mijn zus. Ik vind zoiets geweldig hihi.

Alé ik ga nu nog genieten van mijn laatste dagen verlof en ik wens iedereen nog heel veel geluk toe.

Groetjes Evi
08/08/08
Reeds 7 dagen getrouwd

Evi
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1836


Silke
5-9-2009
 Meld misbruik16-8-2008 21:16:45

Hallo Evi

Vooraleerst een dikke proficiat met jullie huwelijk.

Wij trouwen 5 september van volgend jaar maar ik ben al druk bezig met vanalles en nog wat :)

Je schreef dat je nog wat misboekjes over had. Zou het mogelijk zijn om er eentje naar ons toe te sturen, aub?

Ik zal je mijn mailadres geven dan kunnen we verder afspreken hoe we dit regelen voor de verzendingskosten en zo: silkeneufkens@hotmail.com

Alvast merciekes

Groetjes

Silke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...