Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weer

  15-8-2008 8:43:16
hallo bruidjes en bruidegommen
nog eventjes en het is zover voor ons. begin nu wat ongeduldig te worden. HOpelijk is het de 23ste aug mooi weer want voorlopig stonden er donderwolken op het programma. hooelijk veranderd het maar weer snel
groetjes van een ongeduldige

michelina
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 860


Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik15-8-2008 11:29:40

Ik duim ook mee voor goed weer op 23/08/08 want wij trouwen ook op die dag.

De laatste week wordt hier al ingezet met een vrijgezellen morgen :-)

Ben benieuwd



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik15-8-2008 17:08:18

Hey,maak je maar nie meteen teveel zorgen over het weer.
Wij zijn getrouwd op 18 juli,en ze voorspelde heel slecht weer,maar 18°,en veel regen.
Op onze dag was het 23° en geen druppeltje regen gezien,alleen maar zon.

Ik zal in elk geval duimen dat jullie allemaal mooi weer hebben.

Geniet er maar van!!
Grtz sarah



evy
1-3-2009
 Meld misbruik15-8-2008 20:52:41

Niet te veel van wakker liggen hoor. Voor 1 augustus voorspelden ze ook slecht weer. Qua temperatuur 23°, maar 't zou bijna de ganse dag regenen. Uiteindelijk was het 26°C en de ganse dag zon, geen druppel viel er! De weermannen weten er niets van :p

Groetjes Evy
2 weken getrouwd



Sigrid
23-8-2008
 Meld misbruik17-8-2008 20:15:44

Ik duim mee! Ook voor ons is het dan de grote dag. Hoe zit het met de laatste voorbereidingen?

Groetjes,
Sigrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...