Terug naar overzicht
Hallo Katleen,Ik ben daar geweest voor mijn trouwkleed. (Maar heb mijn kleed nu ergens anders besteld) Ik vond dat ze er maar weinig respect toonden voor de kleden. Ze sleuren ermee over de grond, één van de kleedjes zat zelf vast achter een haakje aan het deurkozijn...pfft allemaal niet erg zeiden ze daar. En alle kleedjes die ik graag zag, kostten toevallig allemaal 1995 euro...Dat vond ik heel vreemd, want het waren uitlopende types en verschillende merken. Voor de suite zijn we er nog niet uit wat we gaan doen, maar ik wil niet dat ze suitekleren kopen want dat kost veel te veel geld (je kan ze maar één keer dragen). Ik zou liever een kleur afspreken en zelf met de hele suite gaan shoppen in leuke boutiekjes. En die kleedjes kunnen ze achteraf nog doordragen. De suitekleedjes die tot hier toe mijn pad hebben gekruist zaten in de categorie 600 à 1300 euro
Beste Kathleen,Wij hebben wel degelijk een superservice gekregen in het Bruidshuis, itt tot het Bruidsparadijs (ook in Merksem). In het Bruidshuis werden we erg persoonlijk behandeld, en de prijs van de suitekleedjes varieert echt van het merk. Ik heb er dan ook mijn droomtrouwjurk gevonden!We waren eerder al eens in het Bruidsparadijs geweest (vroeger in Kapellen, nu in Merksem), dat is meer een totaalconcept van alles wat met een trouw t emaken heeft, en daar was het wat minder: ze lieten ons gewoon rondlopen door de winkel zonder uitleg of zonder te vragen of we specifieke info zochten, en dus zijn we na een tijdje ook gewoon weer buitengestapt. Ik vond het niet zo normaal dat ik zomaar de aanstaande bruidjes in hun ondergoed zag staan passen, want er was van geen enkel paskamertje een deur gesloten. Niet mijn stijl, ongeacht of het goedkoper is dan het Bruidshuis of niet. Kijk en vergelijk, zou ik zeggen... Je hoeft tenslotte niet te kopen als je er voor de eerste keer binnenstapt, hè!Groetjes,inge
Beste Kathleen,Net zoals Marijke heb ik hier een slechte ervaring mee in tegenstelling tot het bruidsparadijs. het bruidshuis is een erg dure aangelegenheid vind ik. Ik moest hier zelf pasgeld betalen en werd niet vriendelijk behandeld. Mis komt dit omdat mijn budget voor een trouwkleed geen 2000 euro bedroeg wat hier de bedragen waren. In het bruidsparadijs had ik de vrijheid om gewoon in de kamers rond te lopen en vanaf dat de verkoopster zagen dat ik hulp of uitleg wou waren ze daar. Hopelijk heb jij een betere ervaring in het bruidshuis dan ik.Veel plezier.
Beste Katleenik ben daar ook geweest en inderdaad is het daar duurder dan elders.Ik ben ook in het bruidsparadijs geweest en ik heb daar maar een woord voor AFSCHUWELIJK onproffecioneel!Ik heb alles bij Le Chapeau gevonden, zéér vriendelijk proffecioneel en lief personeel en voor hetzelfde outfitje goedkoper dan in het bruidshuis!Je moet er wel op afspraak maar dat vind ik wel normaal want dan maken ze alle tijd voor u vrij. Ik heb er 3.5 uur bezig geweest om mijn droomjurk te zoeken, maar ik heb hem dankzij een verkoopster dat ook mijn naamgenoot is: Peggy. Zij is super vraag gewoon bij de afspraak dat je haar wil. Ze houden daar rekening mee, want als ik moet gaan passen kom ik steeds terug bij haar gegarandeerd.Veel succes in Uw zoektochtGroetjes Peggy