Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen vragen

  14-8-2008 14:04:30
Dag meiden, hier ben ik nogmaals. Ik val hoogstwaarschijnlijk voor velen enorm in herhaling maar ik ben echt op zoek naar een originele manier om onze getuigen te vragen. Eigenlijk weten ze het al maar toch willen we ze nogmaals officieel vragen.

Mijn zus had een kalender gemaakt met een oude foto van ons er op en mijn schoonzus had met een fles wijn gewerkt met etiket. Die gegraveerde pennen zie ik niet echt zitten omdat ik het nogal cliché vind. Iemand andere ideëen?

Merciekes alvast.

Inge
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1142


s
1-6-2007
 Meld misbruik14-8-2008 14:08:27

Is gisteren ook gevraagd. :-)
Hier topic van gisteren: http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1478...

Ik heb mijn getuige gevraagd toen ik op bezoek ging voor haar verjaardag. Op de gewone verjaardagskaart had ik er iets bijgeschreven: ps: wil jij mijn getuige zijn?
Zij heeft mij voor haar huwelijk gevraagd toen we fritjes gingen eten. Dat was iets wat we heel vaak in onze studententijd hebben gedaan. Alles vierden we met fritjes, dus dat ook.



Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik14-8-2008 14:09:50

Hey meid!

Ik ben ook net met dezelfde vraag bezig als de jouwe...

Ik ben een soort vacature aan het maken momenteel met GEZOCHT: GETUIGEN en daarop vermeld de vacature van bruid en bruidegom en de omschrijving wat ze moeten doen en de eisen die we stellen zoals stressbestendig zijn en een mooie handtekening hebben...

Het is niet altijd maken om origineel te zijn maar ga hier zeker je reactie'tjes volgen want heb ook inspiratie nodig...

Liefs!



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik14-8-2008 17:19:25

Hallo,
wij hebben ook een vacature geschreven, als je je e-mail geeft wil ik onze tekst wel eens doormailen.
Sylvia



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik14-8-2008 20:10:29

mijn mailadres is inge.vanrobays@telenet.be

Bedankt



Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik15-8-2008 18:41:05

Wil je dit naar mij ook even doormailen aub? :)
Zou lief zijn !

claudiabruno@telenet.be Thanks !



Lesley
7-8-2009
 Meld misbruik17-8-2008 23:54:27

kan je dat misschien ook even naar mij doormailen? lesley_beirens@hotmail.com



charlotte
11-7-2009
 Meld misbruik18-8-2008 21:46:13

hoi hoi,
zo'n vacature lijkt me ook super - te meer daar mijn getuige werkt in de intrim sector ;-)
Zou je het voorbeeld ook eens naar mij kunnen doorzenden aub?
Alvast bedankt!
charlottesabbe@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...