Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

23/08/08

  14-8-2008 8:09:59
Goedemorgen,

Vandaag mijn laatste werkdag en tevens dan ook de laatste dag op internet want thuis heb ik geen aansluiting.

Zijn er nog voor 23/08/08?
Ik hoop alleen dat het weer een beetje meezit. Als ik opsta en ik zal het zonnetje zien zal ik al een gelukkig mens zijn :-)
Volgende week wordt een mega drukke week nog met de laatste afwerkingen van onze voorbereidingen. Ik hoop alleen dat ik niets over het hoofd heb gezien, want die gedachte heb ik altijd maar ik weet alleen niet wat ik zou vergeten zijn :-)

Gr
Melissa

Melissa
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 881


Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik14-8-2008 8:18:48

Goeiemorgen Melissa,

Geniet alvast van je dag en van je verdere getrouwdde leven ;-)

Als je dan iets zou vergeten zijn kan het alleen maar iets kleins zijn, dus no stress !!

Groetjes


Sofie
19/09/2009



Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 8:53:59

spannend melissa!!
geniet van je laatste werkdag als ongetrouwde vrouw!
misschien kun je, zoals ik, een lijstje opstellen met de dingen die je nog wil checken zoals belletje met de zaal, fotograaf,..indien je het hebt het draaiboek nog eens overlopen.
Maar zoals Sofie zegt, als je na zooo lang voorbereiden nog iets over het hoofd hebt gezien dan zal het niet zo supergroots zijn.Dan zal het iets zijn dat jij merkt op je dag maar niemand anders..
En probeer niet te veel in te zitten met het weer want we leven in België he en ge kunt er toch niks aan doen..het zou jammer zijn moest het weer tegenslagen je meteen minder happy bent.
Zaterdag trouwen wij voor de wet en dan weer voorspellen ze 22 graden , dan weer onweer theeft ni veel zin te luisteren naar het weerbericht :-)



Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik14-8-2008 9:59:42

Bedankt voor de reacties.

Ik zal niet minder happy zijn als het slecht weer is. Maar als het een hele dag droog blijft verloopt je trouw toch wat gemakkelijker denk ik zo.

Nu heb ik reeds gezien voor 23/08/08 50% kans op neerslag en 20 graden. Maar ja hopelijk kan dit nog veranderen :-)



Chantal
23-8-2008
 Meld misbruik14-8-2008 11:08:08

Hi,
Hier ook eentje voor 23/8
Vannacht gedroomd dat de fotograaf niet kwam opdagen en dat mijn getuige doodleuk naar de cinema was. Nee hoor, geen last van stress!!!!!!!!

groetjes,

chantal



Els
23-8-2008
 Meld misbruik14-8-2008 11:46:18

Hela,
Wij trouwen ook 23/08.
Ben nu laatste dag op het werk, best wel raar, de laatste dag als ongetrouwde vrouw werken!
Ben net zoals jij bang dat ik toch nog iets over het hoofd heb gezien.
In ieder geval, hopelijk wordt het mooi weer, en ja,
GENIET ervan zou ik zo zeggen, komt wel dik in orde!
Gr,
Els en Mario



Sofie
22-8-2008
 Meld misbruik14-8-2008 15:40:17

Hey,
ook wij trouwen op 23/08/08. Ik ben ook best nerveus dat ik iets over het hoofd zie, maar dat komt wel in orde. En het weer, ja, daar maak ik mij ook druk in. De ene keer zeggen ze dit, de andere keer dat. En die langetermijnvoorspellingen kloppen meestal niet. Dus het blijft afwachten. Maar inderdaad mocht het nu eens droog blijven, dan verloopt alles zoveel makkelijker. Hebben jullie een binnenlocatie voorzien voor de foto's ? Want ik begin daar stilaan aan te denken nu met dit wisselvallige weer.
Groetjes,
Sofie



Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik14-8-2008 22:09:42

Wij hebben inderdaad al een binnenlocatie.

Wij trouwen aan de kerk van de school waar we elkaar hebben leren kennen en we gaan dan in de klaslokalen foto's gaan trekken. Goed of slecht weer dus ja. Maar het zou alles veel gemakkelijker maken indien het droog blijft. Ik zie me nog niet met dat kleed door de regen lopen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...