Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring met kasteel d'aertrycke te torhout

  13-8-2008 13:43:22
Hallo
Wij zijn van de regio Brugge en kregen de tip om kasteel d'aertrycke te bekijken als trouwzaal.
Iemand ervaring met deze locatie??

Bedankt

evelien
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1145


nathalie
17-4-2010
 Meld misbruik13-8-2008 19:48:23

geen ervaring met kasteel d'aertrycke, maar wij gaan trouwen bij de buren: 'tGravenhof in Torhout. Is ook zeer mooie zaal, al zeg ik het zelf :) we hopen er alleszins het beste van...



Marlies
6-6-2009
 Meld misbruik13-8-2008 22:35:44

Hallo,

mijn ouders hebben er hun 25jarige huwelijksverjaardag gevierd en was dik in orde, ook mooi kader en super bij mooi weer, wel hebben we uiteindelijk voor andere zaal gekozen omdat het kasteel uit verschillende zalen-kamers bestaat (wat normaal is), maar we hadden schrik dat de groep genodigden zo beetje verscheurd zou geraken in verschillende delen en redelijk donker binnen bij minder goed weer...

Veel succes,
Marlies



evelien
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 14:02:56

Dat is eigenlijk ook mijn vrees. Er zijn verschillende ruimtes en de dans zou moeten doorgaan in de hal. Dat vind ik een beetje raar.
Alvast bedankt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...