Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gasten bevestigen aanwezigheid niet

  19-5-2005 12:27:09
Vandaag nog 37 dagen te gaan en de zenuwen steken steeds vaker de kop op.

Ik maak me vooral zorgen over het feit dat heel wat genodigden niet lieten weten of ze al dan niet komen. We vroegen een antwoord voor 25 mei.

Wat doen jullie als er na die datum nog heel wat mensen niets lieten horen?

Thanks,

Didier
www.timme-didier.be

Didier
25-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1393


Els
7-5-2005
 Meld misbruik19-5-2005 12:56:27

Hallo Didier,
Bij ons was het ook zo hoor. De laatste week hebben nog heel wat mensen bevestigd. Ik weet ook niet waarom er zolang gewacht wordt. Als je sommige mensen nog ziet, kan je het ook altijd eens vragen. Wij hadden geluk dat ons vrijgezellenavond voor de eind-bevestigingsdatum lag en hadden dus bijna van al onze vrienden bevestiging toen. Dat was wel handig.

Geniet nog van de laatste voorbereidingen.

Els



An
24-9-2005
 Meld misbruik19-5-2005 13:37:15

Bel gewoon even de mensen op. Dan weet je het ineens zeker en kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.
Blijkbaar is het voor de mensen veel moeite om even te laten weten dat ze wel of niet kunnen aanwezig zijn. Altijd hetzelfde probleem. Dan moeten wij maar de moeite doen om iedereen één voor één op te bellen en te vragen of ze komen en met hoeveel.
Veel suc6



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik19-5-2005 15:22:27

Hallo,

Bij ons is dat ook zo. De mensen moesten bij ons verwittigen voor 16 mei en er zijn er nog een hoop die niets hebben laten weten. Wij wachten nog af tot volgende week en gaan dan de mensen zelf opbellen om te vragen of ze komen.
Groetjes Wendy (10/06/2005)



Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik19-5-2005 16:26:02

Hallo,

Blijkbaar is dit bij iedereen hetzelfde probleem, bij ons moesten ze verwittigen voor 20mei. En vandaag zijn er nog meer dan 40 die nog niets hebben laten weten. Dat wordt dus zelf opbellen.
Een kleine moeite voor hen en veel tijd voor ons, maar ja...

Groetjes Belle



Els
1-4-2006
 Meld misbruik19-5-2005 17:52:19

Hey,
wij trouwen pas volgend jaar, maar onze ceremoniemeester zei dat dat één van de grootste problemen is tegenwoordig... in plaats van onmiddellijk te verwittingen, laten ze het liggen en antwoorden veel te laat of gewoon niet, ik denk inderdaad dat je zelf zal moeten bellen, want je maakt je je er alleen maar druk in... spijtig eigenlijk, maar goed, het is nu zo hé



An
13-8-2005
 Meld misbruik20-5-2005 9:26:57

Hoi..
Wij vermelden op onze uitnodiging.. Graag een seintje voor.. De genodigden moeten dus sowieso iets laten weten. Als de mensen dan nog niks hebben laten weten, bellen we ze zelf op.
Groetjes en veel succes!
An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...