Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Buffet of BBQ???

  19-5-2005 10:51:55
Hoi soortgenootjes!

Nog 51 daagjes en het is, ook voor ons, zover!!!

Ons huwelijksfeest gaat sowieso door in feestzaal De Lemenhoek te O.L.V.Waver. Het enige waar we nog niet uit zijn is of we nu kiezen voor een koud en warm buffet of voor een BBQ want dat is daar ook mogelijk.
Vandaar mijn oproep: wie heeft er in deze zaal al eens een feest meegemaakt?
En was het dan buffet of BBQ? En wat vonden jullie er toen van?

Alle reacties zijn welkom!!!

Nog veel voorbereidingsplezier voor alle toekomstige bruidspaartjes!

Groetjes
Kathleen

kathleen
9-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1489


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik19-5-2005 11:02:19

Ik heb in die zaal nog geen feest meegemaakt, maar persoonlijk zou ik zeker kiezen voor buffet. Voor een trouw vind ik dit toch feestelijker. Heb eigenlijk nog nooit een BBQ bij een trouwfeest meegemaakt.



Phyllis

 Meld misbruik19-5-2005 11:15:28

Heb zelf ook nog geen feest meegemaakt in die feestzaal maar heb al wel meermaals een bbq meegemaakt op een trouwfeest en ik moet zeggen, zeer geslaagd!
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe de catering het voorziet maar wij gaan dat zelf waarschijnlijk ook doen. Het is eens iets anders en wat minder stijf.

Groetjes,
Phyllis



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik19-5-2005 11:41:25

Hallo!

Ik ben ook nog niet in die zaal geweest, maar ik ben wel al naar een trouwfeest geweest met een BBQ!
Het was heel tof!! 't was wel tip top in orde, maar 'k vind dat eens wat anders dan een buffet.

Zelf doen we geen van beide. omdat dat niet mogelijk is ons zaal, en als ik persoonlijk moet kiezen, dan heb ik het liever op de gewone manier.

Greetz
Vanessa



An
24-9-2005
 Meld misbruik19-5-2005 11:50:18

In onze zaal (La Grange te Massenhoven) kan je ook kiezen voor barbecue. Wij hebben dat daar al een keer gedaan voor het jubileum van mijn ouders. Was tiptop in orde, met warme groentjes enzo, zodat het net iets meer was als een bbq bij u in de tuin.
Wij hebben niet voor de bbq gekozen: ten eerste moet je niet altijd hetzelfde nemen en ten tweede raadde de man van de zaal dat af voor zoveel volk. Bij een buffet kan je aan twee kanten laten aanschuiven, en bij een bbq is er meestal maar 1, zodat iedereen enorm lang moet file doen voor wat vlees en je pas om 1u 's nachts ofzo gedaan met eten hebt. Wij gaan zelfs het voorgerecht aan tafel laten brengen (bord met een waaier aan voorgerechtjes) en dan hoofdgerecht en dessert in buffet. Wij hebben echt de tip gekregen om met zoveel volk (250 man) dit zo te doen omdat ze zeggen dat rond 22.30u het eten meot gedaan zijn. Anders wordt het te laat voor dans enzo. Bovendien hebben wij na het eten ook een gewoon dansfeest waar dan andere gasten komen en dan moet het eten zeker gedaan zijn.



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik19-5-2005 12:15:13

Ik heb geen ervaring met de zaal, maar wou alleen even zeggen dat wij ook voor een bbq gekozen hebben.

Het is eens iets anders dan een buffet en voor ons moet het allemaal niet te stijf verlopen!

Succes en laat ons weten wat je gekozen hebt hé!

kathleen



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik19-5-2005 15:24:45

Hallo Kathleen,

Ken de zaal niet, maar wij hebben ook gekozen voor een BBQ. Is eens iets anders en ook gezellig en lekker.

Groetjes Wendy en Serge
10/06/2005



kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik19-5-2005 20:20:12

Nog een vraagje aan al diegenen die voor BBQ gekozen hebben of al een BBQ meegemaakt hebben.
Is er dan ook een voorgerecht en soep of alleen 'hoofdgerecht' BBQ en dessert?

Kathleen



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik20-5-2005 12:28:35

Ik weet niet meer precies of er een voorgerecht was, maar dessert was er zeker.
Dat was toen een traditionele bruidstaart, maar je kan dat kiezen natuurlijk.
Veel hapjes waren er bij de champagne! dat weet ik nog.
mmmmmm...

Nog veel succes!

Vanessa



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik20-5-2005 17:48:35

Hallo Kathleen,

Wij geven een bbq, maar vooraleer we aan tafel gaan is er een aperitief met verschillende hapjes, dan de bbq en daarna koffie met koekjes en een ijsje. De mensen zitten altijd zo vol van bbq, dus meer verwachten ze wel niet meer zeker?

grtz,
Valerie



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik21-5-2005 10:53:51

Kathleen,

wij hebben de keuze tussen een soep of een waaier aan kleine voorgerechtjes voor we aan de bbq beginnen. Daarna kunnen we kiezen uit een dessertenbuffet of een traditionelere bruidstaart. Denk dat ik voor de taart ga kiezen .... de meesten zullen hun buikje al hebben volgegeten tijdens de bbq en dan vind ik het zonde dat er nog zoveel van het dessertenbuffet zou blijven staan.

groetjes
kathleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info