Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

9 augustus 2008

  11-8-2008 11:07:51
Zaterdag 9 augustus - De grote dag…

Ik ben zaterdagmorgen om 6u15 opgestaan in mijn oude kamer bij mij thuis. Ik heb overheerlijk geslapen en in één stuk door! Toen ik opstond en naar buiten keek, zag ik een stralende opkomende zon en een volledig helderblauwe hemel! Wie had dat ooit gedacht. We volgden al de hele week het weerbericht en tot donderdag zag het er toch niet zo best uit.
Ik heb me dan wat opgefrist en klaargemaakt om naar de kapster en make-up styliste te gaan. Om 6u45 arriveerde de fotograaf, waarna we vertrokken naar de kapster. Ellen (de kapster van dienst :-) ) heeft me daar omgetoverd tot een bruidje.
Terwijl ik bij de kapper zat, was het tijd voor Jochim om op te staan. Hij maakte zich klaar en wachtte op zijn ouders om hem tot bij ons te voeren. Onderweg haalde hij mijn bruidsboeket af.
Om 8u30 was ik dan terug thuis en kwam de eerste PT Cruiser al toe. Het was een rode, heel mooi!
Daarna kleedden ik en mijn mama ons aan en toen we klaar waren, kreeg ik al te horen dat Jochim op komst was...
Ik ging naar beneden en wachtte aan de deur. De kriebels gierden door mijn lijf...
Dan zag ik een schaduw naderen en toen ging de bel... Ik deed de deur open en daar stond mijn aanstaande ventje, heel knap in zijn kostuum en met een prachtig bruidsboeket! De tranen stonden in mijn ogen. Dan enkele familiefoto's genomen en daarna vertrokken naar de fotolocatie "De Blaarmeersen" in Gent. We trokken foto's op de atletiekpiste, op het speelpleintje, op het zand en met de PT cruiser. Het weer was prachtig, we genoten van elk moment!
's Middags aten we bij Jochim thuis (verrassingsbrood), zaten wat aan de vijver, ... De bruidskindjes kwamen aan om 13u15, ze waren super schattig! Ze gaven ons elk een hele mooie rode roos en een dikke kus en knuffel. Daarna nog wat foto'tjes met hen erbij en toen was het al zo goed al tijd om te vertrekken naar het gemeentehuis, een kolomme van drie PT cruisers. Toen waren we toch allemaal goed zenuwachtig. Ik was zelfs zo emotioneel dat ik stond te trillen op mijn benen toen ik uit de auto stapte. Iedereen ging binnen in het gemeentehuis, daarna mijn mama met mijn schoonpapa, dan Jochim met zijn mama en dan was het mijn beurt. Toen de muziek "She"- Elvis Costello begon te spelen (gebracht door muziekgroep Noria) gingen ik en mijn papa binnen. Ik had nog geen 2 stappen binnengezet of de tranen stonden al in mijn ogen. De emoties werden me net iets te veel :-) Natuurlijk kon mijn mama hier ook niet tegen en zodoende stonden we daar met meerdere wat te snotteren (maar gelukkig van geluk).
De ceremonie in het gemeentehuis was gewoonweg prachtig, iedereen heeft het fantastisch gedaan en de persoonlijke teksten en live muziek maakten het gewoon af. We zeiden allebei "ja" en na een kleine onderbreking (broertje Peter - getuige Katrien - had de ringen in de auto had laten liggen en moest er dus achter spurten ;-) ) konden we de ringen over elkaars vinger schuiven!
We hebben allebei een zalig gevoel aan de ceremonie overgehouden en hebben er heel veel complimentjes over gehad! Na de ceremonie hebben we buiten nog wat nagepraat met alle mensen die aanwezig waren.
Voor we naar de feestzaal gingen, maakten we nog een tussenstop in het Maaltepark om de familiefoto's te nemen.
Om 17u startte de eerste receptie, we zijn buiten begonnen, maar zijn dan toch naar binnen moeten gaan voor de 10min regen. De receptie vloog voorbij! Tussen de 2 recepties in kwam de kapster nog even naar de feestzaal om me wat op te maken voor het avondfeest. Het mocht toen iets meer zijn.
Om 19u startte dan de tweede receptie, de receptie van het avondfeest. Iedereen kreeg een potje snoepjes om daarna aan de hand van die snoepjes de juiste tafel te vinden. Wat niet voor iedereen even evident was :-) ! Het was een prachtig en vooral super ongelooflijk tof avondfeest met heerlijk eten!
We bedankten onze ouders en de aanwezigen en mijn papa gaf me nog een ongelooflijk mooi cadeau door een impressie van Katrientje door de jaren heen te geven! (Bedankt lieve papa!).
Dan werd het stilletjes aan voor de openingsdans. We waren allebei een beetje (gezond) zenuwachtig, maar alles liep heel vlot en heel goed, dus geen reden om zenuwachtig te zijn. We dansten onze openingsdans op "Dreamer" van Ozzy Osbourne, heel mooi! Daarna dansten ik en mijn papa en Jochim met zijn mama een wals op "Unchained melody" en om het helemaal af te maken dansten Jochim en ik, mijn ouders en mijn schoonouders een discoswing op "I was made for loving you" van Kiss. Het dansfeest was begonnen en duurde nog tot 5u15. We namen al onze cadeaus samen en gingen naar huis. Om 6u30 lagen we in ons bedje, na te dromen van deze super dag! Nooit of te nimmer zullen we dit alles vergeten!

Nu wachten we (ongeduldig) op alle foto's en op het resultaat van de babbelbox, ik denk dat we nog heel wat te zien zullen krijgen!!

We wensen iedereen zo'n fantastische dag toe als wij gehad hebben! Geniet er van!

Aan te raden:
Feestzaal: www.feestzaalmolenhof.be
Fotograaf: www.artxpo.be
Muziekgroep: www.noria.be
Vervoer: Belgium PT Cruiser Club
Babbelbox: www.dvdbabbelbox.be

Katrien
9-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1114


s
1-6-2007
 Meld misbruik11-8-2008 11:19:58

Proficiat!!!



Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik11-8-2008 11:27:16

Proficiat!
Wat een prachtig verslag! De liedjes die jullie gebruikten zijn echt mooi en zeer emotioneel. Ik zou ook mijn tranen niet kunnen bedwingen.
Ik wens jullie nog veel geluk samen! Als er eens een mindere dag is, dan kan je terugdenken aan je trouwdag...

Caroline M.



Roeland
23-8-2008
 Meld misbruik11-8-2008 12:07:40

ook proficiat.

wat ik mij afvraag? hoe hebben jullie gedansd op "dreamer"?



Els
19-9-2008
 Meld misbruik11-8-2008 12:11:49

Ziet er allemaal fantastisch uit!!! Bij ons is het de 19ste september,ik hoop dat dan ook alles zo vlotjes zal verlopen en dat het zonneke, net als bij jullie, ons zal vergezellen!

Ik wens jullie nog veel geluk samen!



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik11-8-2008 12:13:44

@roeland

Begonnen met drie pas slow en dan overgegaan op een rumba en dan terug een slow.

Groetjes



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik11-8-2008 15:28:27

Hey Katrien

Wat een super verhaal! Heel veel geluk toegewenst!
Wij hebben ook gekozen voor ArtXpo. Heb je toevallig nog geen fotootjes online, zodat ik zijn werk nogmaals kan 'bewonderen'? ;-)

Groetjes

Lien
01/08/2009
www.tomenlien.be



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik17-8-2008 21:59:13

Hoi Katrien

Wij kiezen er ook voor dvdbabbelbox.be.
Wil je laten weten hoe de service is verlopen?
En een dikke proficiat met jullie huwelijk. Leek een heerlijke dag!
Groetjes
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...