Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pijnlijke voeten

  18-5-2005 13:51:33
Heeft er soms iemand tips om te voorkomen dat je voeten vreselijk pijn gaan doen in je trouwschoenen?

Sabrina
3-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1330


Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik18-5-2005 14:02:47

hoi Sabrina

mij hebben ze aangeraden de schoentjes vanaf 3à2 weken op voorhand (thuis) in te lopen. ik heb ook een extra paar schoenen liggen, ga een binnenkort en dan een paar weken voor de trouw nog eens naar de pedicure en ik voorzie voor alle zekerheid van die speciale plakkers. ik ben trouwens van plan om een paar dansjes in te oefenen met mijn schoenen. ik ben er wel nog niet uit of ik kousen ga aandoen of niet ...

hopelijk ben je hier iets mee ..
groetjes!
gaelle



Els
1-4-2006
 Meld misbruik18-5-2005 14:05:59

ik neem ook twee paar, ééntje met hakken voor de foto's en de mis en zo, en dan een plat paar voor de receptie. Ik denk dat ik in die platte (die zijn gesloten), ook zo'n heel korte sokjes aandoe, altijd beter tegen de bleinen en zo!!



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-5-2005 14:11:16

hallo

Tegenwoordig verkopen ze ook een soort inleggers van gel om in je schoenen te leggen, dit voelt koel aan zodat je voeten niet zwellen en het is ook zachter om op te lopen. Zoiets verkopen ze misschien in't Kruidvat, of anders bij de apotheker.

Veel succes



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik18-5-2005 14:53:54

Ik heb op dit forum eens ergens gelezen dat het zou helpen om je schoenen te dragen tijdens het strijken. Blijkbaar zwellen je voeten dan wat op en zouden je schoenen zich dan beter zetten naar de vorm van je voeten.

Misschien eens proberen?



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik18-5-2005 16:18:49

Hey,

Dat klopt! Bij Van Loock hebben ze me aangeraden om die te dragen tijdens het strijken omdat je voeten dan zowieso zwellen. Ik heb ook halve zooltjes gekocht die je er dan bijvoorbeeld 's avonds kan uitdoen zodat je wat meer plaats krijgt in je schoenen. Ik draag zowieso kousen (zelfophoudende) om blaren te vermijden.

Groetjes,
Ann




Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik18-5-2005 16:19:29

Die inlegzolen van gel: heel handig en comfortabel om op te lopen MAAR... gebruik ze niet te lang na elkaar, want dan is er kans dat ze springen en dus helemaal uitlopen.
Ik heb dat gehad (gelukkig in gewone schoenen) en nu zien die helemaal groen door die gel...

Ik heb ook al gehoord over stretchspray: je spuit he top de plaatsen waar het knelt, loopt er dan een uurtje in rond en zou moetne opgelost zijn (te koop bij schoenmakers).

Strijken: die tip heb ik ook al gehoord...



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik18-5-2005 16:25:03

Zorg ook gewoon dat je goede schoenen koopt! Ik heb schoenen van Sophie Spoza (of zoiets) en was ook eerst van plan om nog een 2de paar te voorzien, maar een vriendin van me is ook met zulke schoenen getrouwd en zij zei dat die fantastisch zitten van 's morgens vroeg tot de dag erop 's morgens vroeg. Is niet zo goedkoop
maar vind het toch belangrijk om geen last te hebben Ik ga ze natuurlijk wel een beetje inlopen, maar bij het passen zaten ze ook zalig!
Groetjes,
Ilse (17/09/05)



Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik18-5-2005 16:58:10

wat volgens de schoenwinkels ook helpt is om de eerste keer dat je je schoenen draagt dit te doen met een natte nylonkous en die dan laten opdrogen. De schoen zou tijdens het opdrogen volledig de vorm van jou voet innemen...

Sofie



nele
20-5-2006
 Meld misbruik18-5-2005 17:34:30

als je je schoenen inloopt is het ook handig ze eens aan te houden als je staat te strijken, dan zwellen je voeten van te staan en de warmte en dan passen je schoenen zich ook wat aan. Of een zooltje in je schoenen leggen, en als je voeten te warm krijgen en beginnen zwellen, dan haal je het zooltje eruit.

veel succes



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik18-5-2005 21:22:03

als je een nylonkous draagt heb je ook minder last van pijnlijke voeten, dat zit echt confortabeler.



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik19-5-2005 16:23:00

Ook een tip die ik heb gekregen als leren schoenen wat knellen.

Vochtige krantenpapier in je schoen steken en dan laten opdrogen, Ik heb het al eens gedaan bij mijn schoenen en ik moet zeggen het helpt. Je moet wel oppassen dat je geen beulten maakt in het leer, leg de krantenpapier met kleine propjes in je schoen.

Nog veel succes
Tiziana


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...