Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen, help!!!

  10-8-2008 15:02:34
Hallo iedereen,

Nog 19 dagen te gaan en ik vrees dat mijn schoenen mijn dag gaan verpesten. Ik heb artose in mijn rug en moet dus opletten welke schoenen ik draag (ik heb volle steunzolen en kan geen hak, of max. 2 cm, verdragen). Ik ben sinds enkele weken de schoenen die ik heb aan het inlopen en ik krijg er rugpijn van, ze hebben nochtans geen hak of zo! Weet iemand een schoenwinkel waar ze altijd trouwenschoenen, of iets wat ervoor kan doorgaan, hebben? Ikzelf ben van regio Asse, Vlaams-Brabant.

Alvast hééééééél erg bedankt!

Veerle

Veerle
29-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 961


s
1-6-2007
 Meld misbruik10-8-2008 15:43:20

Het is misschien maar een halve oplossing, maar heb je gewone simpele schoenen voor tijdens het feest na alle keuringen??
Eenmaal mensen je bekeke en gekeurd hebben na de receptie en je met je benen onder tafel zit kan je toch andere schoenen aan? Je zegt dat je pijnlijke trouwschoenen geen hak hebben, dus is je kleed niet te lang om er makkelijk zittende ballerina's of fijne sportschoentjes onder aan te doen.
Ik heb het hier al vaak gepost: een reserve paar schoenen zou verplicht moeten worden voor bruidjes!!
Voor je openingsdans kan je misschien terug je echte trouwschoenen aandoen en eenmaal het feest is losgebarsten terug je makkelijke schoentjes??
Ik had een kleedje tot aan de knie en had er zwarte pumps onder. Op rustige momenten en 's avonds had ik zwarte ballerina's aan. Beide schoenen pasten onder mijn kleedje en ik heb niet afgezien.



evy
1-3-2009
 Meld misbruik10-8-2008 16:54:02

Zoals s zegt: reserveschoenen! Zeker als je trouwschoenen geen hak hebben is dat helemaal geen probleem. Ik had ook andere schoenen in de zaal liggen, maar gelukkig niet nodig gehad. Maar voorzie een lekker zittend schoentje, dan kan je afwisselen, zeker voor de dansavond!

Groetjes Evy
9 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...