Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

9 augustus was FANTASTISCH!!!!!

  10-8-2008 10:19:26
Mijn beste collega-bruidjes,
wij zijn gisteren getrouwd en het was in 1 woord FANTASTISCH! Zoals beloofd volgt hier een verslag van onze mooiste dag (zodra de foto's er zijn dan laat ik het jullie weten).
Na een onrustige nacht werd ik tegen 6u wakker. Even ontspannen zat er niet in, de zenuwen waren flink aanwezig.
Om 7.30u kwam de visagiste mij opmaken. Voor ik het wist was het half 9 en mijn gedeelte van de suite kwam binnen. Ze werden afgezet in een chique witte limousine. Mijn mama haast zich in de slaapkamer waar ik geduldig zat te wachten. Ze haalt de krulspelden uit mijn haar en maakt er een toonbaar kapsel van...
De jurk wordt aangetrokken, alles wordt een laatste keer gecheckt.
Het is ondertussen 9.15u geworden. De ceremoniemeester kondigt de intrede van de bruidegom aan. Ik word even apart gehouden, en kom dan binnen om mijn boeket in ontvangst te nemen. Dat was een zeer mooi moment, vooral omdat Thierry er fantastisch uitzag in zijn kostuum.
We vertrekken allemaal naar het gemeentehuis om 10u. De kleine ceremonie begon daar om 10.30u.... Ja, ik was zenuwachtig! Niet zo makkelijk om met een kleed zoals het mijne in-en uit een limousine te stappen (3m stof). Op het gemeentehuis was het een vlotte en gemoedelijke ceremonie en voor we het goed en wel beseften waren wij officieel man en vrouw!
Iedereen stapte terug de limousines in en we reden door naar de kerk. Omdat de pastoor er nog niet was moesten we even wachten. Daar zat ik dan, een kwartier alleen in de limousine terwijl ik al het volk in de kerk zag zitten. Toen waren de zenuwen talrijk aanwezig! Eindelijk mocht ik uitstappen om met papa de grote intrede te doen. Het was prachtig! Zoveel volk in de kerk, mensen die ik al tijden niet gezien had waren aanwezig!
De misviering was zeer mooi, vlot, soms grappig, soms emotioneel. Bij het het buitenkomen stond er veel volk ! Veel kindjes kwamen bloemetjes afgeven, veel felecitaties van iedereen! We hebben dan samen met de suite allemaal hartjesballonnen opgelaten, en superfijn moment.
Omdat we nog wat tijd overhadden hebben we enkele foto's genomen achter de kerk, vlakbij de Schelde. Door het prachtige weer speelde de zon in het water. Het zullen prachtige foto's geworden zijn!
We reden verder naar de feestzaal, want daar stond de tafel gedekt voor de lunch. We zijn nog even gebleven voor een aperitiefje en dan hebben we de suite achtergelaten en zijn we met een picknick-mand op fotoreportage getrokken.
Het weer was fantastisch, er schenen zeven zonnen. We gingen naar het museum van Schone Kunsten. Daar hebben we op het pleintje ervoor onze lekkere broodjes opgegeten. We hebben zowel binnen als buiten foto's genomen. Daarna zijn we in een opwelling naar de jachthaven op Linkeroever gereden, waar we ook veel foto's genomen hebben. Iedereen die voorbij kwam bleef staan om ons te bewonderen! Voorbijgangers die zelf een camera bij hadden hebben ook foto's van ons genomen!
Tegen 16u zijn we teruggekeerd naar de feestzaal. De familiefoto's hebben we daar in de tuin genomen. Voor we het wisten was het 16.30u: tijd voor de receptie, in de tuin (de zon was nog steeds vollop aanwezig)!
Veel volk, veeeel kadootjes en heel veel amusement! Het vloog voorbij! Tegen het einde van de receptie begon het lichtjes te druppelen, maar dat lieten we niet aan ons hart komen. We zijn nog even in de receptiezaal gebleven en tegen 18u was iedereen naar huis.
Om 19u kwamen de gasten van het avondfeest binnen. Alweer genoeg volk, veel kadootjes en gelukwensen en alweer veeel bewonderende blikken naar mijn trouwjurk! We werden aangekondigd door onze DJ en het feest was begonnen.
Het eten was superlekker, de service was fantastisch, iedereen was tevreden!
Om de vrolijke noot erin te houden werd mijn kousenband verloot. Hilarisch genoeg was de winnaar mijn grootvader! Man man, was me dat lachen!
Voor we het goed en wel beseften was het tijd voor onze openingsdans. Een prachtig moment dat we nooit zullen vergeten. Het feest was hiermee geopend, iedereen heeft gedanst, gelachen, gezwanst.... het was af!!!!
Tegen 3u liep het feest ten einde. Als afsluiter werd er nog een keertje de openingsdans gedraaid. Het overblijvende volk vormde een kring rond ons, en kwam regelmatig dichterbij ons (met de nodige botsingen en hilariteit tot gevolg).

We kunnen niet verwoorden hoe fantastisch deze dag was. Alles verliep vlekkeloos, iedereen was tevreden, en wij zijn overgelukkig!!!!

Bedankt aan iedereen die aanwezig was op die prachtige dag,

HET WAS FANTASTISCH!!!!!!!!!

xxxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
reeds 1 dag getrouwd :-)

Amber
9-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1184


Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik10-8-2008 11:00:49

Hey man & vrouw :)

Amai, ik krijg al tranen in m'n ogen bij het lezen van zo'n mooi verslag. Een huwelijk waar iedereen van droomt, echt de max dat alles zo goed is verlopen en dat jullie er zo hebben van kunnen genieten!

Geniet ervan, van jullie eerste dag als man & vrouw!

Ik kijk al uit naar foto's!

xxx

Cindy

www.kenencindy.bruiloftsite.nl



bettina
27-12-2008
 Meld misbruik10-8-2008 11:03:37

Proficiat!! Ik hoop dat onze dag ook zo vlotjes mag verlopen! wij trouwen 27/12/2008 spannend é! aré nog veel geluk als getrouwd koppel é! :-) dikke kus Bettina



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik10-8-2008 12:04:02

Proficiat Amber!!!

Het is een mooi verslagje, en ik sta te popelen om je foto's te zien. Ik ben zo benieuwd naar je jurk!!!

Geniet nog van je wittebroodsweken.

Groetjes,

Wendy
Nog maar 4 daagjes te gaan, bibber bibber...



Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik10-8-2008 12:13:29

Hoi Amber,

ik kom je al een tijdje tegen op dit forum. Ik vind het superfijn om, na al die zorgen die je soms had, toch te lezen dat je een superdag hebt gehad!

Een dikke proficiat!

Ilka



Els

 Meld misbruik10-8-2008 12:47:28

Hey meid!

Ben blij dat je dag zo vlot verlopen is!!! Want jullie voorbereidingen liepen niet altijd van een leie dakje af he...

Tijdens het lezen van je verslag, kwamen me de traantjes in de ogen. ;-) Ben dan ook razend benieuwd naar de foto's en je pracht jurk!

Geniet van de witte broodsweken.

Groetjes
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



evy
1-3-2009
 Meld misbruik10-8-2008 13:00:46

't Klinkt allemaal heel goed. Blij dat alles positief verlopen is, ook al kende de voorbereidingen enkele dalen. Geniet van de wittebroodsweken! Ook ik kijk vol spanning uit naar foto's ;-)


Groetjes Evy
9 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...