Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

parels voor in het haar?

  9-8-2008 22:29:10
Hallo iedereen,

Nog een twintig tal dagen en het is eindelijk zo ver! Nu ben ik nog op zoek naar parels voor in mijn haar. Ik heb die eens in de veritas gezien, maar die kosten bijna 4 euro het stuk en dat vind ik echt te veel! Heeft iemand die reeds getrouwd is er liggen die ik kan overkopen? of weet iemand waar ik die goedkoop kan kopen?

Alvast bedankt.
Mel

Helen
29-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1014


Hanne

 Meld misbruik10-8-2008 7:41:31

ben er ook aan aan het denken om parels ofzo te gaan zoeken in een parelwinkel en die zelf vast te maken aan schuivertjes of..

wat ik zie bij veritas vind ik zo .. altijd hetzelfde.. ?



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik10-8-2008 11:21:04

hallo,
bij dressedbyjill.nl of bij veritas inderdaad maar zijn vrij duur.
soms bij claire´s en bij CenA op de markt soms ook.
groetjes sylvia



Nathalie
6-7-2011
 Meld misbruik10-8-2008 12:29:38

Hoi,

Ik vond ze bij veritas ook vrij duur voor wat het was. Ik heb de mijne bij claire's gehaald en vond ze persoonlijk zelfs nog mooier dan die bij veritas! De kapster bofte er ook mee dat ze echt schoon waren.
Ze kosten slechts 5 euro per 4 stuks!

Veel succes nog ermee alvast!

Groetjes,
Nathalie



Carine
17-5-2008
 Meld misbruik11-8-2008 13:04:32

Bij mijn kapster gekocht, waren losse pareltjes met een gaatje in en een soort inschuifding waardoor je je haar erin kon schuiven... weet wel de prijs niet meer want... informeer eens bij je kapster... het principe kan je zien op www.distrifirst.com
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...