Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij suite

  9-8-2008 15:28:44
mama, schoonmama en de andere suite-gangers vragen mijn keuze voor hun kledij: lang, kort, bepaalde kleur enz.. ze hebben eiglijk gelijk, ik wil ni dat hun kledij vloekt! hoe doen jullie dit? geef je een kleur of thema of zeg je gwn allemaal int lang? *

sarah
4-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 997


Lien
16-2-2008
 Meld misbruik9-8-2008 16:09:51

Wij hadden gevraagd: maannen in een donker pak en dames in elegante feestkleding waar ze zich goed in voelen, maar niet volledig zwart of wit.
Gezien er altijd modekleuren zijn mag je er ergens vanuit gaan dat er niet te veel gevloek zal zijn hoor... Bij ons was het geheel alleszins met deze simpele instructies een plaatje + iedereen was tevreden want ze kregen voldoende vrijheid.
Succes!
Lien, 175 dagen getrouwd :-)))



joke
13-9-2008
 Meld misbruik9-8-2008 17:29:22

hoihoi,
wij hadden gevraagd allemaal in het lang, zonder hoedje en geen wit, ivoor of zulke tinten. Voor de rest zijn ze vrij om te dragen waar ze zich goed bij voelen, want niet iedereen past met een bepaalde kleur.
groetjes joke
nog 35 dagen
13/09/08



Anne

 Meld misbruik9-8-2008 20:25:46

Wij hebben aan iedereen gevraagd om een rood accent te doen, dus voor de mannen een rode stropdas en de vrouwen kunnen kiezen voor een klein detail in het rood of volledig in het rood.
Dan hoeven ze niet persé in het rood te komen als hen dit niet staat, maar dan past het wel sowieso bij elkaar.
Wij hebben dan ook rood als thema voor ons huwelijk.
Lang of kort mogen ze bij ons kiezen, zijn er een aantal die voor lang gaan, maar ook voor half lang.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...