Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksdatum veranderen!

  9-8-2008 15:26:05
wij hebben heel wat miserie gehad met de zalen (diner+avondfeest) we zijn het beu! nu kiezen we voor een ander concept. 's middags op resto met familie (de oudere garde) en 's avonds een feesje in een zaal (de jongere garde), goed idee? als gevolg hebben wij de datum van ons huwelijk moeten aanpassen.. weet iemand hoe ik mn huwelijksdatum op deze site kan veranderen? *

sarah
4-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 999


Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik9-8-2008 16:39:20

Je gaat naar "Mijn planning" hierboven. Daar kan je links 'Mijn profiel' aanklikken en zo je datum veranderen.

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl



sarah
4-4-2009
 Meld misbruik9-8-2008 16:44:14

heb t gevonden en aangepast, mercietjes! * sarah



Eef

 Meld misbruik9-8-2008 20:18:16

Als ik dit doe dan staat er nergens waar ik mijn huwelijksdatum moet ingeven? En toch ben ik wel aangemeld? Kan iemand me hiermee helpen?



sarah
4-4-2009
 Meld misbruik9-8-2008 20:20:02

huwelijksdatum staat onder geboortedatum partner hoor



Eef

 Meld misbruik9-8-2008 20:59:59

Geboortedatum partner staat er bij mij ook niet op? Ik heb enkel mijn gegevens moeten invullen? Ben ik dan op een verkeerde manier ingelogd of zo?

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...