Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes voor Vrijgezellenavond?

  17-5-2005 22:18:19
Binnen 2 weken is het de vrijgezellenavond van erg goeie vriendin.
Heeft iemand ideetjes ivm 'spelletjes' die we haar kunnen laten uitvoeren?

Isabelle
10-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2253


Ann
4-6-2005
 Meld misbruik17-5-2005 22:41:10

Hoi,

Je kunt de bruid in spé aan mensen laten vragen om advies op te schrijven op kaartjes voor haar toekomstige man in de eerste huwelijksnacht.
Sommige reacties die wij ontvangen hebben, waren echt om te gieren. Je kunt deze reacties ook bundelen en op het trouwfeest overhandigen (en eventueel voorlezen)
Nog veel succes!!



Ans

 Meld misbruik18-5-2005 9:38:56

hey
Ik heb op mijn vrijgezellenavond een t-shirt moeten aantrekken waarop snoepjes zaten (met bloem en water kan je ze er opkleven) ik moest mensen zoeken die voor een 0.50 euro die eraf wouden eten.Ik heb mensen moeten zoeken die eiwit wouden opkloppen gedurende 2 min. nadien werd de kom boven mijn hoofd gehouden. Indien ze goed geklopt hadden was de opdracht geslaagt anders hing ik onder het eiwit!(lijkt vies maar de kans dat het niet lukt is zo klein en dat beetje eiwit daarvan wordt je niet echt vuil) Heb mensen moeten zoeken om de plopdans te dansen. Bij mij waren het dus allemaal leuke opdrachten. Je kan ook schoenen laten poetsen voor een kleine bijdrage enzo. Allemaal leuk zolang het maar geen schunnige dingens zijn want dat vinden de vrijgezellen meestal zelf niet leuk!
Groetjes
Ans (nog maar 10 dagen te gaan!)



Katleen
4-6-2005
 Meld misbruik18-5-2005 9:58:28

ey,

Ik wou eigelijk geen vrijgezellenavond, maar mijn vriendinnen konden blijkbaar niet aan de verleiding weerstaan om er toch eentje te organiseren  Hoewel ik er tegenop zag om van die proefjes te doen, viel de mijne toch redelijk goed mee. Ik moest op voorhand een emmertje, schepje en een gietertje kopen (zo van dat kinderspeelgoed dat je nu overal in de winkels vindt om aan het strand mee te spelen)
Ik kreeg die avond een T-shirt (van Nijntje) die ik moest aandoen en op die T-shirt stonden enkele opdrachten: verzamel zout, bloem, vul je gietertje met water, neem een schepje kleefsel
Ik moest dan in die T-shirt bij de mensen gaan aanbellen met de vraag of zij wat zout ed. in mijn emmertje konden doen. (Iedereen reageerde er heel positief op en je krijgt op de koop toe nog wat gratis huwelijksadvies  )
Als we dan terug naar huis gingen, moest ik alle ingrediënten mengen en er brooddeeg van maken. Daarvan moest ik dan figuurtjes maken (en ik denk dat ze van plan zijn om mij die figuurtjes te doen verkopen op de trouw  )
Nadien zijn we gaan eten, cocktails gaan drinken, op café geweest en gaan dansen. Ik ben van nature nogal rustig, dus voor mij hoeven die proefjes niet, maar de deze vond ik wel erg leuk om te doen.

Groetjes,

Katleen

P.S.: Op de achterkant van de T-shirt stonden nog een aantal grappige boodschappen, zo van
Katleen boemelt met safari (drink ik graag), waggelt een beetje, ontmoet zatte Yves (verloofde), is blij, poept als een konijn! (hihi) Je kan me ook altijd mailen op pippeleentje@hotmail.com als je nog wat extra uitleg wilt.



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik18-5-2005 11:28:28

Hallo Isabelle,

wij hebben onze vrijgezellenavond samen gevierd. Ik weet het, dit is ongewoon maar in onze vriendenkring hebben we nog nooit anders gedaan en is echt aan te raden !
De vrienden hadden niet beter gevonden om ons aan mekaar vast te binden met ducktape!
Dus mijn linkerarm aan zijn rechterarm en men linkerbeen aan zijn rechterbeen. Aan ons vrij hand hadden ze dan nog een bokshandschoen aangedaan, waar je dus niets mee kan vastnemen.
In deze situatie zijn we dus op restaurant gaan eten, en ik kan het je garanderen er is wat af gelachen!
Dan hebben we zo een kroegentocht gedaan en moesten we nog wat andere opdrachten doen zo.
We kregen ieder een knalrode lippenstift en moesten ieder kussen verzamelen die dan vastgelegd moesten worden op foto!
Dus samen alles doen, zelf naar het toilet gaan moest zo gebeuren.

Misschien is dit een goed idee om het samen te vieren, want je maakt heel wat plezier en giert wat af dat kan ik je verzekeren!

Veel geluk nog!

Ingrid en Rony
Nog 3 dagen te gaan.
21 Mei = D-Day!



annelies
8-7-2005
 Meld misbruik18-5-2005 13:32:22

hey

mijn vrijgezellenDAG was vorige zaterdag. Je leest het goed, bij ons is het de gewoonte er een hele dag van te maken, met al wie kan, de anderen sluiten savonds aan. Het was reuze!
Oorspronkelijk was het de bedoeling de hele dag te kajakken, maar wegens het voorspelde regenweer werd er een regenprogramma opgesteld: zwembad, sauna, bowlen! Dan savonds lekker gegeten in een Thais wokrestaurant in Gent en dan een zoektocht door Gent, verkleed als KIP! Het was echt heel plezant.

Liefs, annelies



els

 Meld misbruik18-5-2005 15:43:07

Als je dingen wil laten verkopen en zo kan je dat beter in je eigen gemeente laten doen en niet in een uitgaansbuurt. Ik heb al gemerkt dat er daar wel meer rond lopen en de mensen daar zijn minder geneigd aan het een en het ander mee te doen omdat ze dat elke week moeten doen.


groetjes,

els



Fieke
4-6-2005
 Meld misbruik18-5-2005 16:19:52

Ik heb geen echte ideetjes ivm een vrijgezellenavond want binnen 2 weken is de mijne. weet wel dat het een dag gaat worden en dat we eerst naar de sauna gaan gaan, iets eten en dan.... is een groot ? teken. Maar ik zou toch als ik het moest organiseren eerst iets ontspannend doen met je vriendinnen. Ik kijk echt uit naar de mijne! Wie weet wat mijn vriendinnetje allemaal gepland heeft...
hou ook vooral rekening met de persoon wat die graag doet..;
groetjes Fieke



Klaartje

 Meld misbruik14-3-2011 10:53:48

Hoi hoi iedereen
Binnen een goede 2 maanden is het vrijgezellenfeestje van onze beste vrienden gepland. We hebben al aardig wat ideetjes opgedaan maar zijn nog op zoek naar een aantal ludieke en originele opdrachten. Snoep verkopen, labels verzamelen of kusjes krijgen zijn niet meer aan de orde.
Per goed afgewerkte opdracht krijgt onze vrijgezel een aantal puzzelstukjes, haar toekomstige krijgt evenwel puzzelstukjes van dezelfde puzzel. Na afloop van de avond komen we samen en moeten ze de puzzel leggen. In de hoop dat ze alle puzzelstukjes verzamelt hebben, zoniet kunnen ze nog bijkomende opdrachten uitvoeren om zo puzzelstukjes te verdienen.
We hebben een puzzel met 112 stukjes dus voor elk 56 stukjes te verdelen over 10 à 15 opdrachten.
Hopelijk krijg ik van jullie een beetje originele ideeën. THX!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...