Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beer trouwringen

  8-8-2008 23:12:00
We zouden graag aan ons bruidsmeisje een beer geven voor tijdens de viering waar ook onze ringen aanhangen.
We zijn al in verschillende winkels geweest op zoek naar een mooie beer maar helaas nog niet die beer gevonden die we echt mooi en gepast vinden... Waar hebben jullie een mooie knuffel gevonden voor de ringen?

Thx!

Kathleen

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 3103


an

 Meld misbruik9-8-2008 1:05:38

Hallo
wij hebben de 'me to you'- beertjes gekozen .
Heel mooi !
groetjes



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-8-2008 8:10:27

Wij hadden ook eentje van "me-to-you",wij hebben hem gevonden in een cadeauwinkeltje gelijk expo.
Je kan ook es op google kijken,er bestaat ook een site van me to you.
Maar de "bruidsbeer" was er toen nog nie te verkrijgen.

Succes sarah (21 dagen getrouwd)



Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik9-8-2008 9:13:19

Misschien een stomme vraag, maar maken jullie de ringen dan gewoon met een lint vast aan de beer of...??



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik9-8-2008 9:39:55

Hey Kathleen,

Misschien wat ver, maar ik heb mijn knuffels én ringkussentje in Disneyland Parijs gevonden. Kheb een Minnie in bruidskleedje en ne Mickey in bruidegomkledij. Echt superschattig!
xxx

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Joke
6-12-2008
 Meld misbruik9-8-2008 10:36:59

wij hebben 2 konijntjes (gevonden in de fun), een jongen met broekje en gilet en een meisje in wit jurkje. ze hebben magneetjes in hun poten, waardoor ze elkaar een hand geven. de kleuren zijn grijs/wit/beige, dus heel stijlvol! we hangen de ringen aan hun hals met eenlint dat bij onze uitnodigingen past!



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik9-8-2008 11:53:52

Hallo,
je kan ook naar een build a baer shop of kijk eens op www.buildabear.be daar stel je zelf een beer of knuffel samen tot het laatste detail.
groetjes sylvia



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-8-2008 13:53:16

Hey,aan het beertje van me to you hangt een lintje vast om ze aan de bevestigen.

Grtz sarah



Isabelle

 Meld misbruik9-8-2008 15:33:17

Ik wil jullie zeker niet doen paniekeren, maar ik heb recent 2 trouwen meegemaakt waar in de kerk de ringen van een mooi kussentje en bij de andere trouw van de beertjes moesten losgemaakt worden en op een schaaltje gelegd worden. Niet elke pastoor houdt blijkbaar van beertjes. Maar je kan ze wel gebruiken voor de ceremonie of waarschijnlijk wel in het gemeentehuis. Maar vraag het dus best eens na.
Veel succes!



inge
1-8-2008
 Meld misbruik10-8-2008 13:54:49

Hallo,

Wij hadden onze twee beren bij weddingshop.nl besteld.
Eentje in bruid en eentje in bruidegom.
Echt prachtig en niet duur.

Groetjes 01/08/08



stefanie
23-8-2008
 Meld misbruik10-8-2008 14:48:20

Wij hebben 2 zelfgemaakte beren laten maken (bruid en bruidegom met ong;zelfde kleertjes aan zoals de bruidskindjes) door iemand die we kennen. We gingen ook eerst de ringen aan de beren hangen, maar ceremoniemeester wil de ringen liever bij hem houden. Het is wel het veiligste he.



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-8-2008 15:05:18

Hey,
Wij hebben ook beertjes gebruikt van Me-to-you (bij Fun) die dat een hartje vasthebben daarop heb ik een lintje vastgemaakt waar dan onze ringen konden aan bevestigd worden. De kindjes brachten dan de beertjes naar ons en de priester en die zegende dan de ringen waarna ieder kindje met de beer tot bij ons kwam zodat wij die er dan konden afnemen. De priester van "de goede herder" (een organisatie zoals rent-a-ptiest maar dan van dendermonde) zeker aan te raden, heel tof, had hier totaal geen probleem mee! Bij deze mensen kan je trouwens zelf bepalen wat je wel of niet wil!
Groetjes,
Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...