Terug naar overzicht
Ik ben gekapt en geschminkt thuis door de mensen van Pompidou. Op de website van onze fotografe www.patriciaderycke.be kan je hen aan het werk zien terwijl ze mijn kapten en me schminkten.Ik heb dat toch beslist in januari denk ik, we trouwden in juli. We hebben ze leren kennen op de trouwbeurs in Gent waar ze al eens proefkapsel en proefmake-up deden.Ik kreeg van mama hun driedaags pakket voor het huwelijk cadeau voor m'n verjaardag en dat was zalig om de drie dagen voor m'n huwelijk te ontspannen!!!!www.pompidou.be een aanrader! het is 100 euro/uur, vanaf het ogenblik dat ze in Gent vertrekken tot ze weer vertrekken.Ze kwamen om 8u toe en vertrokken om half tien en het was 250 euro!
skin.com italielei 179 2000 antwerpen www.b-skin.com je kan eens navragen bij www.nielsenevelyn.be deze mensen trouwden vandaag en hebben van haar diensten gebruik gemaakt, evelyn woont in nazareth, de make up artist is van antwerpen groetjes
ik ben ook van plan om door pompidou de make up en kapsel te laten verzorgen. We trouwen in mei. Ik heb hen deze week een mailtje verstuurd en ga binnen een maand of drie vier eens afspreken voor proef kapsel en make up.
Ik ga bij de cliënt in Gent. Alle ik trouw 23/08/08 en tegen dan is er een nieuwe clënt open in lochristi.Ik was reeds naar 3 kappers geweest en nergens was het echt naar mijn zin.Ik ging naar de clïent en het was precies zoals het wou dus voor mijn huwelijk ga ik terug naar daar.
KarenWe hebben blijkbaar alle 2 goeie smaak want Patricia gaat ook onze fotos nemen ;-)Groetjes
Hallo Sarah,neem hier eens een kijkje en dan laat je maar iets van je horen:http://www.2dehands.be/kapster-aan-huis-50069037.html Groetjes,Kelly