Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

met of zonder bril

  8-8-2008 16:25:39
Dag meiden,

ik trouw binnenkort en geraak er maar niet over uit of ik al dan niet mijn bril wil dragen. In het dagelijkse leven draag ik mijn bril eigenlijk altijd en heb nog nooit lenzen gedragen maar als ik mijn bril zo eens af doe, dan vinden de mensen dit wel mooi. Mijn verloofde vindt me ook mooier zonder bril, al zullen er ook mensen zijn die me zo niet kennen...
wat doen de meeste brildragers onder jullie?

Bedankt!
Ellen

ellen
20-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 22 | Gelezen: 1080


nele
16-5-2009
 Meld misbruik8-8-2008 16:27:42

ik draag al zo lang een bril en zal deze tijdens mijn trouw ook ophouden, mijn verloofde heeft mij zo leren kennen en zal mij zo ook aanvaarden



Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik8-8-2008 16:29:21

Hmm, ik draag ook een, maar heb deze eigenlijk enkel nodig voor tv te kijken en te rijden, of iets in de verte te zien...
Ik zal hem dus aanhebben in de auto op weg naar het gemeentehuis, en tijdens de receptie. En voor de rest zal hij op tafel liggen, zo zijn de mensen het ook gewend bij mij :)



Annick
30-5-2009
 Meld misbruik8-8-2008 16:40:03

Als je nog nooit lenzen gedragen hebt, en je trouwt binnenkort, zou ik toch je bril aanhouden. Je moet toch rekenen op een paar weken gewenning aan lenzen, en als die gaan irriteren op de dag zelf ben je verder van huis (rode ogen, tranende ogen,...). Ook kan je je erg misselijk en draaierig voelen als je de switch maakt tussen bril & lenzen, zeker als je dit niet gewoon bent. Ik zou dus zeker gaan voor comfort en gewoon je bril ophouden ;)



Kris

 Meld misbruik8-8-2008 16:47:58

Als je dagelijks je bril draagt, en iedereen je zo kent, zou ik zeggen om je bril aan te houden. Maar je kan misschien voor een aantal foto's je bril uitdoen, dan heb je dat ook eens een keertje.



Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik8-8-2008 16:50:09

Ik heb mijn bril aangehouden op mijn trouw. De mensen kenden mij ook met bril. de foto's zijn niet minder mooi omdat ik mijn bril aanheb hoor.

groetjes



eva
26-10-2008
 Meld misbruik8-8-2008 16:52:05

Ik draag ook een bril, maar voor mijn huwelijk doe ik lenzen in. Het zijn van die daglenzen. Ik doe dat een paar keer per jaar voor een feestje of zo. Het is even oefenen om ze in te doen als je het niet vaak doet, maar voor de rest heb ik er nog nooit last mee gehad wat irritatie betreft of zo.
Ik zou dus zeggen, ga even langs een optieker en probeer eens van die daglenzen. Heb je er last van, dan zet je toch je bril op en anders kan je lekker zonder die dag.

groetjes,
eva



Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik8-8-2008 17:06:32

Hey,

ook ik en mijn toekomstige dragen een bril en we houden die allebei op hoor! Wij dragen eigenlijk nooit lenzen en de mensen kennen ons idd met bril.
Met lenzen moet je ook oppassen op je avondfeest: als de lucht te droog is, kan je irritaties hebben en moet je je ogen bevochtigen!

Succes met je keuze,

Sofie
16-08-08



Ine
17-4-2009
 Meld misbruik8-8-2008 17:26:42

Hey,

ik draag ook altijd een bril en ik zal dit ook doen op onze trouwdag.
Ik heb nog een tijdje lenzen geprobeerd, maar in binnenruimtes raakten mijn ogen altijd uitgedroogd en geirriteerd. Dus ik ga zeker niet het risico pakken op mijn trouwdag.


Groetjes,

Ine



Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik8-8-2008 17:38:37

Hoi,

Ik ben normaal ook een brillendragertje maar zo heel af en toe draag ik daglenzen dus dat ga ik zeker ook bij de trouw doen.
Vind da zelf gemakkelijker en vind altijd zo dat make-up enzo veel mooier uitkomt zonder bril.

XXX

Claudia
27/06/08

www.yannickenclaudia.bruiloftsite.nl



Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik8-8-2008 17:42:10

foutje in mijne datum *bloos*

is dus 27/06/09

XXX



Silke
15-5-2009
 Meld misbruik8-8-2008 19:05:39

Ik ga zeker mijn bril opzetten.
Ik hou van mijn bril om heel eerlijk te zijn. ZOu me niet helemaal mij voelen moest ik hem niet op hebben.

Silke



Kelly

 Meld misbruik8-8-2008 21:04:39

Hey,

ik draag overdag lenzen en enkel voor het slapen gaan en 's morgens mijn bril. Dus het is voor mij een evidente keuze, mijn lenzen dus!
Als jij je goed voelt bij je bril, dan zou ik hem ook dragen bij je huwelijk. Het gaat er die dag om dat je je goed voelt en dan straal je dat ook uit. En ik kan me best voorstellen, dat als je toekomstige man je met je mooie kleed en haar ziet, dat je er voor hem al op je best gaat uitzien (ongeacht je bril).
Wat niet wegneemt dat je eens naar een opticien kan gaan om lenzen op proef uit te proberen hé. Ik heb er in het begin veel last van gehad. We hebben regelmatig een kous over de stofzuiger moeten trekken om te gaan zoeken waar ze op de grond lag! Om dan nog maar over de oogontstekingen te zwijgen! Tot ik ben overgestapt op een ander soort lens (je hebt thorische en sferische) en geen enkel probleem meer had.
Enfin, laat je niet ontmoedigen door mijn verhaal, maar onthou dat het bij sommige mensen even tijd kan vragen om te wennen of de juiste soort te vinden.

Groetjes en veel succes!



ellen
20-9-2008
 Meld misbruik8-8-2008 21:11:41

bedankt allemaal voor de vele reacties!
Ik denk inderdaad dat ik mijn bril wel ga afzetten voor sommige foto's tijdens de fotoshoot maar dat ik'm gewoon de rest van de dag op zal houden.
Binnenkort ga ik toch mijn kapsel en make-up nog eens laten uittesten en dan kan ik het geheel nog eens bekijken maar eigenlijk krijg ik ook wel veel positieve reacties over m'n bril.
Dus ja...
Nog veel plezier met jullie voorbereidingen allemaal!
Groetjes,
Ellen



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik8-8-2008 22:25:47

Hey

Ik draag enkel een bril voor ver te zien (heb -2) en draag die enkel in de aula, voor de tv, cinema,... Maar op mijn trouw zou ik graag de mensen van ver willen kunnen herkennen. Maar ik vind me echt lelijk met bril dus ik ga eens proberen voor lenzen, heb ik trouwens nog niet zo lang geleden beslist. Ik ga het wel eens eerst proberen, je weet maar nooit he!

Groetjes, Laura
11 juli 2009



Liesbeth

 Meld misbruik8-8-2008 23:01:36

hoihoi,

Ik draag in het dagelijkse leven ook vooral mijn bril. Mijn lenzen dienen om te sporten of voor avontuurlijke uitstapjes. Op mijn huwelijksdag verkies ik toch mijn lenzen. Ik doe ze 's morgens in en ben van plan om ze zeker te dragen tot na de ontvangst bij het avondfeest. Als de lenzen me dan beginnen te irriteren zet ik mijn bril op. Probleem met een bril is dat hij overal mee op de foto's staat. Als je foto's bekijkt van 10 jaar geleden en de modelletjes van toen... Is gewoon hilarisch. Om te voorkomen dat het beeldmateriaal er snel verouderd gaat uitzien draag ik dus mijn lenzen.

Wat je ook kiest, zorg dat je je er goed bij voelt.

Gr,

Liesbeth



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik9-8-2008 11:29:04

ik draag ook een bril gewoonlijk en zal dit op de trouwdag ook doen. de mensen kennen je zo, en zullen raar doen als je lenzen draagt. je moet rekening houden dat je ogen gefocussed staan naar je bril, dus dat is echt niet zo'n mooi zicht hoor. heb het zelf ook meegemaakt toen ik lenzen ging dragen, je ziet dat echt. heb ondertussen mijn lenzen zelf buitengewipt en draag nu nen bril

grts cindy 12/09/08



greet
1-8-2008
 Meld misbruik9-8-2008 11:42:08

Ik heb ook enorm getwijfeld over wat te doen. Zelf heb ik aan 2 ogen MIn 8 dus bril even afzetten is echt GEEN optie. Ik heb vroeger nog lenzen gedragen maar kon ze op den duur niet meer verdragen. Heb nog een paar keer daglenzen geprobeerd om te testen, maar na een 4tal uur had ik ook al veel last. Ik zie het dus neit zitten om op onze trouw de hele tijd aan mijn ogen te moeten denken. Bijkomend probleem is idd als je altijd een bril draagt,en je switcht naar lenzen, dan staan je ogen de eerste dagen (weken) echt wel nog naar je bril en lijkt je gezicht precies zo "leeg". (bij mij is dit toch zo). Het is natuurlijk wel waar dat een bril snel gedateerd is en dat de foto's dan achteraf zo grappig worden... Maarja, ik voel me nu wel goed bij mijn bril, dus ik hoop dat ik me er binnen 20 jaar geen breuk om lach...



Hanne

 Meld misbruik9-8-2008 12:09:24

hoi

zit met hetzelfde.. heb een bril, maar zet hem eigenlijk meer niet dan wel op. op de trouw zou ik echter goed willen zien ..
mijn verloofde vind me ook niet zo mooi met bril, en zelf vind ik het ook wel mooier zonder.
ben dus om maandlenzen gegaan... maar da's een heel gedoe, het lukt me echt niet goed en op het einde van de dag irriteert het me!
Dus de vorige dagen deed ik ze niet meer in.. (maar met het lezen van dit bericht ben ik ze gaan indoen.. met als gevolg dat ik nu alles even flou zie .. :) )
Ik ben van plan nachtlenzen te gaan kopen. Is duurder , maar wel de moeite want je hebt 's nachts lenzen in die je zicht corrigeren. Mijn vriend heeft het al jaren en is er heel goed mee. Overdag niets en vrij.. s nachts tijdens de slaap lenzen..
Als het niet lukt met deze maandlenzen ga ik er ook voor opteren..

Groetjes, Hanne



ellen
20-9-2008
 Meld misbruik9-8-2008 15:18:11

weet je, ik zie eigenlijk perfect zonder bril, het is een rustbril en erzonder krijg ik barstende hoofdpijn na een tijdje maar voor de fotoreportage zal ik'm een uurtje afzetten, ook om het feit dat je later niet als eerste zal lachen om het montuur van je bril. Maar ach ja, binnen 15 jaar is ons kapsel ook gedateerd dus zo erg is het eigenijk allemaal niet.
Hopelijk zal het zonnetje wel zo mooi schijnen als vandaag!
Vele groetjes,
Ellen



KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik10-8-2008 10:37:16

ik draag een bril ( sterkte: 1,25) om tv te kijken en auto te rijden. Op de dag van mijn trouw heb ik deze dus niet gedragen.



Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik10-8-2008 14:36:12

Hoi Ellen

Ik draag ook een bril en ga dit ook doen op ons huwelijk (krijg anders schele koppijn). De kans bestaat dat ik hem uit zal doen voor enkele foto's maar voor de rest hou ik hem gewoon op. Vergeet je bril niet mee te nemen als je gaat voor je proefkapsel en make-up. Mocht je beslissen om hem toch te dragen, dan kan daar rekening met gehouden worden.

Groetjes en een schitterend trouwfeest toegewenst.

Véronique



Isabelle
3-7-2009
 Meld misbruik10-8-2008 18:03:46

Ik draag ook een bril, maar enkel ver, dus niet om te lezen.
Ik zal hem die dag dan ook opzetten, anders herken ik de mensen niet van ver.
Voor de foto's zal ik hem misschien wel even afzetten.
Ik denk er wel aan om een nieuwe te halen die bij mijn kleed past


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...