Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iedereen belt af!!!!!! 2 dagen voor trouw!!

  7-8-2008 22:27:46
Hey bruidjes,
Zaterdag is het zover. Afgelopen maandag, een uurtje voor we naar de feestzaal moesten om onze aantallen door te geven bellen er nog 3 mensen af. Ok, niet leuk, maar nog op tijd...(maar ze moesten het eigenlijk voor 1 juli laten weten). Ik pas dus op het nippertje alles aan, geen probleem.
Vandaag: 2 dagen voor de grote dag:.... 1tje belt af, is ziek, maar omdat die persoon niet komt, wil een andere gast ook niet meer komen! 2 personen minder dan.... In de namiddag: Telefoon: 5 personen (nota bene familie van mijn ventje!!) bellen af!!!!!
Echt, ik word er zot van!!!! En dan met een flauw excuus: "mijn vriend heeft niet veel zin om zo ver te rijden...." Snappen die dodo's dan niet dat alles is doorgegeven??? Nu moet ik weer de lijsten en tafelschikking aanpassen! Hopelijk tilt de feestzaal er niet te zwaar aan, ik moet hen morgenvroeg het leuke nieuws gaan melden! Dat is zomaar eventjes 300euro weggegooid geld als de zaal het niet meer kan anuleren!!
We hadden eerst 65 pers. voor het diner, nu zijn dat er slechts 55.... Leuk feest hoor!
Sorry, maar het moest er even af! Bedankt om te luisteren.

xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Nog 2 stressvolle dagen te gaan

Amber
9-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1167


J.
9-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 22:33:54

hey amber,

wij trouwen ook zaterdag...
ik heb allerminst last van zenuwen, maar ik wil je wel meegeven dat die dag om jou en je ventje gaan draaien...
ik heb me de voorbije maanden ook laten gek maken door anderen en sinds ik dat heb uitgeschakeld voel ik me veeeeeel beter ;-)
of er nu 55 of 65 mensen komen, jullie worden man en vrouw, geniet er van!!!!

sterkte nog en geniet van zaterdag!!!

xxx



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik7-8-2008 22:53:12

hallo amber,
blijkaar zijn er mensen die dus denken dat al dat eten gratis voor niks is. mijn vriendin maakte zo ongeveer hetzelfde mee op haar huwelijk en moest de plaatsen die afbelden evengoed betalen.
ze denken er niet over na dat je hele planning in duigen valt.
het zou natuurlijk goed zijn als je zoals j. zegt het knopje kan omdraaien maar dat moet je kunnen e.
ik persoonlijk kan het niet en erger mij dood aan zulke mensen. ziek zijn kan ik dan nog begrijpen maar de rest is wel zever in zakjes.
hopelijk moet je het eten van de afwezigen niet betalen.
succes en geniet vooral van die speciale dag
xxx



Severien

 Meld misbruik8-8-2008 1:27:33

Inderdaad zeer stom. Ik begrijp volkomen dat je je hierin druk maakt. Maar trek het je aub niet te veel aan.

Maar ik ken de situatie. Op het eind wanneer je moe bent en wilt dat alles gewoon begint komen alle 'tegenslagen' dubbel aan.

Als ik in uw plaats was zou ik wel subtiel zeggen tegen deze mensen dat het wel allemaal al besteld is.

Wij hadden een gelijkaardig voorval: 1 op de receptie en 1 op avondfeest die niet kwamen opdagen. Wij hebben aan de zaal gezegd dat we uiteraard het eten betalen voor hen (was klaargemaakt) maar niet het forfait voor de drank. En zij begrepen dat. Dus wie weet kan je het zo aanpassen?




s
1-6-2007
 Meld misbruik8-8-2008 8:26:18

Pff, vervelend maar niks aan te doen zeker.
Zieken kunnen altijd voorvallen natuurlijk, maar mensen die plots beseffen dat het ver rijden is vind ik nogal flauw. Dat wisten ze twee weken geleden toch ook al??
Ik heb zo'n zaken op de dag zelf meegemaakt, wel voor de receptie.
Collega X is ziek en stuurt smsje, geen probleem ik wist echt dat ze niet kon komen.
Daardoor komt collega Y ook niet en collega Z heeft dan ook geen zin meer.
Terwijl de receptie ocharme'kes 5 minuten rijden van mijn werk was en zij die dag (zaterdag) moesten werken!! Konden ze toch efkes passeren of gratis te drinken, neen??
Maar ze hadden wel bijgelegd met de kado! :-)



s
1-6-2007
 Meld misbruik8-8-2008 8:27:47

laatste of moet om zijn.

Door mijn gezaag over mijn afzeggers vergeet ik jou nog te zeggen:
Niks van aantrekken, valt toch niks aan te doen!!
Geniet van al de andere dingen die wel goed gaan! Echt op je trouwdag mag je bij zoiets niet stilstaan, genieten genieten genieten!



saskia
18-7-2020
 Meld misbruik8-8-2008 10:22:04

wij hadden er 10 in totaal die op het laatste er dan toch niet bijwaren.
mijn grootvader had net die week hartoperatie ondergaan(ik wist van niks,familie wou me niet extra belasten met de informatie :( )dus die was na het middagfeest doodop en is naar huis gegaan maar mijn grootmoeder en oom en tante zijn zonder hem teruggekomen.
dan de grootouders van mijn man,hebben er hele dag bijgeweest,zijn na het middagfeest nog gebleven om te verdwijnen bij de start van de receptie.iedereen kwam binnen en zij gingen door,ze waren te moe en hadden er geen zin meer in.
een oom van mijn man had beslist om na het middagfeest nog een uurtje of 2 met zijn taxi te gaan rijden(god begrijpe wat hij dan thuis deed),geen probleem voor ons alleen hij is int slaap gevallen op zijn zetel en tja was er dus niet 's avonds.
dan de stiefmoeder van mijn ma laat me 2 weken voor het huwelijk weten dat er nog iemand met hen meekomt want ja t zijn toch maar broodjes en zo veel eet en drinkt die persoon toch niet om uiteindelijk hem dan niet mee te nemen.
2 personen bellen paar dagen voor de trouw af aangezien zij gevallen was met de fiets.alle begrip voor.(hebben toen 1 plaats kunnen vullen)
en dan had ik nog 3 zieken op de dag zelf:1 door zen rug gegaan in den dag,1 was gewoon ziek en nummer 3 had last van een depressie en was te moe om mee te komen.
en dan hadden we nog een plakker die gewoon niks heeft laten weten.

eindtotaal 10 mensen die er niet bijwaren
resultaat 380 euro de vuilbak in!!!

ik heb me der ook in druk gemaakt maar uiteindelijk lost dat niks op.probeer het je niet te hard aan te trekken en geniet van jullie dag!
je moet niet met veel volk zijn om een fantastisch feest te hebben.het gaat om kwaliteit en niet kwantiteit!



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik8-8-2008 11:33:51

Als je ziek bent, kan je er idd niet aan doen.
Maar 'ik wil zo ver niet rijden' en dan plots enkele dagen voordien afbellen? Dat vind ik ronduit onbeschoft!
Ik verschiet daar echt van! Ze zouden van mij hun saus krijgen zenne amaai!
Die beseffen niet wat daar allemaal bij komt kijken en wat dat kost zeker?
PFOE!

Maar goed, je kan er niets aan veranderen en mensen die geen moeite doen zijn het niet waard van erbij te zijn.
Mensen met zo een ingesteldheid geven toch geen meerwaarde aan je feest.

Degene die willen komen en jullie graag zien zullen er zijn (tenzij overmacht natuurlijk), dus geniet er met volle teugen van want het is een fantastische dag!



Karen
18-7-2008
 Meld misbruik8-8-2008 17:09:02

Dat gebeurt dus bijna bji iedereen

De niet zo sociale stiefvader van mijn vriend heeft tijdens de receptie beslist naar huis te gaan. hij vond het te druk... Dus ja, vlug zijn bord wegnemen en hem van de naamlijst schrappen.

Bij ons kwamen er ineens twee mensen meer opdagen, ik viel bijna flauw, ik dacht van help is er wel eten genoeg, vlug naamkaartjes schrijven (was dus niet kalligrafisch....), aan namenlijst toevoegen, een plaats vinden.... Om zot van te worden maar wat doe je eraan?

Ik was even van de kaart maar het heeft mijn dag niet verpest!
Foert als ze zagen dat het kaartje anders was, zij hadden niet gereageerd op mijn berichtjes....

Veel succes!




patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-8-2008 15:26:30

Hey,
Bij ons hebben er 2 op het laatste nippertje afgezegd.Maar wat ik nog ook grof vond: bij mijn ventje zijn ze met 60 neven tantes,nonkels ,nichten en daar zijn er welgeteld 5(!!) van gekomen .Plots ging iedereen op verlof ook om de reden dat er velen niet zo ver wouden rijden!!(35tot45min max.)
Oh ja op het laatste nippertje was er ook eentje en die kwam niet mee want...ze had niks nieuws om aan te doen! gezellig he! Middageten en avondeten voor niks besteld!Dan leer je de mensen pas kennen!!

Groetjes,
Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...