Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

  7-8-2008 20:52:40
Waar kun je mooie trouwringen kopen en/of ontwerpen? En wat is de kostprijs?
Bedankt

Anne

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1159


Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik7-8-2008 21:24:37

van waar ben je?
wij hebben onze trouwringen in Mechelen gekocht , maar ze waren wel errug duur

groetjes
wendy en patrick
13/09/08



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik7-8-2008 22:13:24

Hoi,

Als je van Limburg bent...
Wij hebben onze laten ontwerpen bij Romano in Genk, naar ons eigen ontwerp.
Kostprijs viel goed mee.

Groetjes,
Katrien



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik7-8-2008 22:27:25

hey anne,
wij kochten onze ringen bij fede di oro. daar hebben ze ringen voor elk budget. de winkel is wel in izegem maar ze leveren ze thuis.
groetjes



s
1-6-2007
 Meld misbruik8-8-2008 8:29:24

Wij hebben ringen van Wim meeussen uit Antwerpen.
Het moet je stijl zijn, maar ik vind zijn ontwerpen echt geweldig! Je kan ook aanpassingen laten doen of zaken van zijn ontwerpen laten veranderen.
Wij hebben 1000euro betaald voor beiden.



nele
17-7-2010
 Meld misbruik8-8-2008 8:44:26

heykes,

toen wij ringen gingen kiezen vielen we direct voor de ringen van auro design. Maar je kent dat het is een ring dat je normaal maar 1 keer koopt. En via een boekje weet niet meer hoe het heet kwam ik op perle d'amour. Dit is een juwelier waar jij naar toe gaat of zij naar u.
Die hebben meer dan 800 modellen en hoeveel verschillende merken denk 10 ofzo. Het voordeel dat wij vonden was van ja kijk hier zie je alle merken terwijl bij een andere juwelier (we hadden er al wat afgedaan) maar 2 of 3 merken had.
Dus wij een afspraak gemaakt. Met de gedachte zo een service dat zal wel wat kosten. Maar allez toch gedaan. In een gewone juwelier koste ons paar 1400 euro. Nu daar koste ze 1200 euro, toen heb ik nog een paar steentjes (8 erbij) + een paar aanpassingen gedaan en koste dan ook 1400 euro. Allez echt goed tof. Ik persoonlijk vind dat je geen trouwring kunt kiezen zonder daarbij te zijn geweest. Ah ja de site vind je dacht ik als je trouwringen perle d'amour intikt in google.
Allez hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs

nele



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik8-8-2008 9:04:35

Wij zijn ook bij fede di oro geweest. het voordeel is daar: ze hebben een uitgebreide standaardcollectie, maar je kan alles aanpassen naar wens. Prijzen staan op hun site!



Stefanie

 Meld misbruik8-8-2008 10:44:17

we hebben onze ringen zelf ontworpen en laten maken bij Mika (www.mika.be ) in Kruibeke
superresultaat, precies zoals je ze wilt en aan een mooie prijs. Zeker een aanrader!



Tine
7-7-2008
 Meld misbruik8-8-2008 11:14:10

Hello,
je kan prachtige ringen laten ontwerpen bij Elke Smellenbergh in Hasselt. Wij hebben onze trouwringen daar laten ontwerpen en iedereen vond ze zeer mooi! Je kan volledig alles zelf kiezen en daardoor kan je ook de kostprijs volledig zelf bepalen.
Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken!
Groetjes!



Tamara

 Meld misbruik8-8-2008 12:13:22

Daar zijn wij het volledig mee eens Tine! Onze ringen komen ook van bij Elke Smellenbergh en zijn zooooo mooi ... :)



Karen
18-7-2008
 Meld misbruik8-8-2008 20:27:05

Wij lieten ze ontwerpen door Kris Baele in Wetteren. Samen was het 1400 euro. Witgoud, mat met een onregelmatige lijn in, een vloeiende lijn die eens bovenaan, daan weer onderaan door de ring loopt, dus soms schuin! Bij mij zitten er 9 diamantjes in!

x

Karen



Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik9-8-2008 18:15:48

Wij hebben onze ringen gevonden bij Nico Taeymans in Antwerpen. We hebben ons voorziene budget wel wat overschreden, maar we hebben allebei een ring gevonden die volledig onze goesting is. Zo mooi!! De bediening in de winkel is trouwens super; ze zijn er - vind ik toch - veel meer betrokken dan bij een doorsnee juwelier. Succes!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...