Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog geen speech help!!! stress

  7-8-2008 19:02:21
hey mensen

normaal gezien moet je een speech doen voor het eten maar kheb geen flauw benul van de wat er in moet vb altijd welkom op miss-katje@hotmail.com

groetjes melissa
16/08/08

melissa
16-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1113


Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 22:07:59

Mijn aanstaande zegt dat hij geen speech zal voorbereiden. Hij zegt dat hij wel zal zien de dag zelf....

Groetjes,

Wendy
Nog 7 dagen te gaan



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik8-8-2008 9:00:03

Hey,dit is heel moeilijk op voorhand neer te pennen.
Het beste wat je kan doen ,is de dag zelf eentje "uit je mouw schudden",gelijk mijn ventje dat zo mooi zei op ons feest!!!

Grtz sarah (reeds 21 dagen getrouwd)



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik8-8-2008 10:05:33

Wij doen gewoon geen speech. Ik vind dat ook voor niets nodig.

Groetjes,

Jenny



evy
1-3-2009
 Meld misbruik8-8-2008 10:26:03

Mijn ventje had ook niets voorbereid. Veel hoef je dan ook niet te zeggen hoor. Gewoon iedereen bedanken voor de aanwezigheid, voor de cadeaus, smakelijk eten wensen en zeggen dat ge er ne goeie lap op gaat geven. Meer hoeft dat echt niet te zijn :-)

Groetjes Evy
1 week getrouwd



Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik8-8-2008 12:18:09

Hoi Melissa!
Wij trouwen ook op 16/08/2008! Spannend hé!
Mijn man (wow!) gaat gewoon improviseren. Je moet gewoon iedereen welkom heten, bedanken voor de cadeau's, smakelijk eten wensen enz Niet panikeren hoor. Dat gaat echt heel vlot. Hoe is het voor de rest met de stress? Hier nog geen kriebels! Heel raar! Groetjes, Kristien
http://kristienensteven.trouwen.com



Veroniek

 Meld misbruik8-8-2008 13:00:15

Hoi

Wij hadden dit vergeten en onze frank viel op de moment dat we moesten speechen... OEPS

We hadden cadeau's voorzien voor de ouders en getuigen, het waren foto's die onze fotograaf nog ging komen brengen! Op de moment voor het eten, heb ik dan maar mijn fantasie laten gaan... Wat ik precies gezegd heb weet ik niet meer! We hebben iedereen bedankt om aanwezig te zijn, hopelijk vinden ze onze gekozen menu goed en lekker en genieten ze van een leuk feest!

Voor het dessertbuffet waren de foto's er. En dan heeft mijn man gesproken. Gevraagd of iedereen het lekker vond en tot nu toe genoten heeft. En onze ouders bedankt en de foto's gegeven en dan de getuigen bedankt!

Veel succes!

Groetjes
Veroniek


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...