Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal ok maar welke ? (oost vlaanderen)

  7-8-2008 17:24:24
Goedenamiddag allemaal,

op 1/08/08 zijn we voor de wet getrouwd !!! (eindelijk ;-)) maar nu begint het grote werk, volgend jaar trouwen we voor de kerk.
maw nu op zoek naar een feestzaal ! maar natuurlijk heb ik jullie hierin nodig ... alle feedback is van harte welkom.
Wij zijn afkomstig uit Aalst en de familie uit Wetteren.
ik ben nogal "romantisch" aangelegd en dus was ik eerst op zoek naar een kasteel, maar door de vele negatieve kritieken (te weinig eten; te weinig plaats, onvriendelijk, enz), een beetje vanafgestapt (jammer)

we gaan ongeveer meer een 90 tal zijn (wat niet overdreven veel is denk ik)

dus : wat denken jullie van deze :

- Hof Ten Bosse (destelbergen)
- Agathea feestsalons (landskouter)
- Kasteel Coninxdonck (gentbrugge)
- Salons Roskam (Merelbeke)
- Kasteel van Laarne (Laarne)
- Gasthof "ter vaerent" (Lede)

Bedankt al op voorhand en ook voor jullie al veel succes toegewenst !

Astrid

Astrid
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1179


Annick
30-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 17:36:04

Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd en waren heel erg positief over De Roskam, al kozen ze uiteindelijk voor Salons 't Groenhof in Melle (héél mooie tuin).

Wij zijn zelf ook gaan kijken naar Coninxdonck, maar vonden het een tegenvaller dat de tuin daar absoluut niet onderhouden is, en dat was nu net wat ons aansprak aan de locatie. Rest was daar wel in orde, nadelig wel dat je bij slecht weer in de salons moet met je receptie, en dat dat 3 van elkaar gescheiden stukken zijn. Met de rest kan ik je niet direct helpen, het Kasteel van Laarne ziet er wel héél romantisch uit vanbuiten, maar ik heb geen idee hoe het daar zit voor huwelijken.



lisette
19-6-2009
 Meld misbruik7-8-2008 18:00:20

Wij gaan zelf trouwen in Het Godshuis in Sint Laureins volgend jaar.



Griet
11-11-2011
 Meld misbruik7-8-2008 18:15:26




Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik7-8-2008 19:03:21

hoi, eerst en vooral proficiat!
Wij zijn ook gaan kijken in kasteel coninxdonck maar dat is voor ons een beetje tegengevallen. wij doeen ons feest in het Braemhof in Gentbruggen.
Romantische stijl van zaal en een mooie tuin. Niet overdreven groot maar wel romantisch



emilie

 Meld misbruik7-8-2008 19:06:53

wij gingen 2 jaar geleden naar een trouwfeest in Hof ten Bosse en dat was echt super.
Lekker eten, vriendelijke bediening, mooie en gezellige zaal, ..



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik7-8-2008 19:21:51

Hallo,

als het een zaterdag is, volgende zomer, dan zit Ten bosse volledig vol geboekt. Wij trouwen er op 1/8/09 en hebben in januari de zaal vastgelegd. Een maand geleden vroegen ze om het voorschot te betalen omdat ze zeker wilden zijn dat wij de zaal die dag namen. De bazin zei dat ze dat deden omdat alle zaterdagen vol zaten en dat ze zeker wilden zijn voor ze mensen terug naar huis stuurden...
Moest het een andere dag zijn: ik kan Ten bosse zeker aanraden, heb er al verschillende feesten meegemaakt en qua prijs vallen zij het beste mee in de streek...
Ook hun dessertenbuffet zou spectaculair moeten zijn. Dat heb ik zelf nog niet gezien maar heb ik al van verschillende mensen gehoord.

Wij zijn ook gaan kijken naar Roskam in Merelbeke, vond ik wel mooi en ze hebben daar een prachtige tuin, maar de prijs was te duur voor ons...

Groetjes,
Inge




Lien
16-2-2008
 Meld misbruik7-8-2008 19:22:50

Zeker eens gaan kijken bij Salons Caipirinha in Merelbeke. Ik ben zelf ook een romanticus en was helemaal weg van de relaxe zaal met superromantische entrr (waar je dan de gasten verwelkomt). Wij hebben er geen seconde spijt van gehad. Prachtige zaal, uitstekende service en personeel, vriendelijkheid troef en het lekkerste eten ooit!
Groetjes,
Lien, 173 dagen getrouwd :-)))



Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 22:18:03

Hoi Astrid

In volgende zalen hebben wij al trouwfeesten meegemaakt en heel goed bevallen:
Feestsalons 't Schuurken te Serskamp, Feestsalon De Zilverreiger te Oosterzele en Den Lozen Boer te Lochristi.
Dan is er ook nog Het Waterfront te Kwatrecht-Wetteren maar daar weet ik zelf niks over.
Ons huwelijk gaat door in 't Schuurken, lekker dichtbij want we zijn van Wetteren.

Groetjes en nog veel succes met de zoektocht.



Astrid
11-7-2009
 Meld misbruik8-8-2008 9:33:17

Bedankt voor jullie leuke reacties : ik ga eens informeren over : het Braemhof in Gentbrugge & Caipirinha in Merelbeke.
Maar ik heb nog eentje gevonden in Wetteren : Het Geuzenhof (www.geuzenhof.be ) - heeft daar iemand ervaring mee ?

groetjes,
Astrid



Els
17-7-2010
 Meld misbruik8-8-2008 10:17:17

Wij trouwen binnen 2 jaar in Salons Caipirinha in Merelbeke: heeeeel vriendelijke mensen, naar verluid heel lekker eten; mooie zaal, ruime parking en gelegenheid buiten en binnen; uitgebreid dessertenbuffet!...
Hof ten Bosse in Destelbergen hebben wij ook bezocht, was ook niet mis qua zaal, maar als je buiten de receptie wil doen, sta je zo goed als op straat: er is enkel plaats in de voortuin, voor het gebouw, en dat ligt maar op een 3 à 4 meter van de (ok: rustige) straat, maar toch nog altijd waar volk en auto's passeren. + nog een minpunt vonden wij dat er geen parkeerplaats is, zelfs niet voor de bruidsauto: je moet je verder in de straat gaan parkeren in de berm en de gasten worden met een shuttledienst van de straat verderop gebracht. Sommigen vinden die shuttle niet erg, maar ik beslis toch liever zelf wanneer ik naar mijn auto terug ga.
Collega is in De zilverreiger in oosterzele getrouwd: hij was heel tevreden; wij zijn enkel naar de receptie geweest: was lekker, maar vond het jammer dat het binnen te doen was, op een mooie zomerdag... Was dit toevallig of niet, weet ik niet...

Veel plezier nog!!!



Veroniek

 Meld misbruik8-8-2008 13:08:13

Dag Astrid hier ik nog eens...

Wij hebben ons feest gehouden in een kasteel op Sint-Amandsberg, nl. Kasteel Carelshof (www.carelshof.be ) en het was zalig en prachtig! Het zijn nieuwe uitbaters dus de negatieve zaken die je hoort zijn van de vorige uitbaters! De service was héél goed, behulpzaam, lekker, gezellig, romantisch en toch modern! Goede prijs!

Anders moet je maar mailen (foto's en inlichtingen): veertje1999@hotmail.com

Groetjes
Veroniek
Getrouwd op 20 07 2007



Karen
18-7-2008
 Meld misbruik11-8-2008 12:13:23

OMdat het dicht bij jullie is en zeer romantisch maar af te raden wil ik het jullie meedelen.

Wij trouwden in juli in Kasteel Sanderling maar zijn totaal niet tevreden.
Een afrader!

Karen



annelies
9-5-2009
 Meld misbruik14-8-2008 12:25:38

hallo,

Wij gaan volgend jaar in mei trouwen en hebben gekozen van Agathea in Landskoouter. En mooie zaal, vorig jaar nog maar vernieuwd en een vriendelijke dame. Ze kent haar vak.
Er is ook een tuin aan, dus kan er bij goed weer buiten geaperitiefd worden.

We denken en hopen dat het er goed zal zijn.



anja
7-8-2009
 Meld misbruik17-8-2008 23:05:56

Al eens de site van salons orchidee bekeken?
doen!!!! vraag vrijblijvend inlichtingen ze zijn er vriendelijk en behulpzaam.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info