Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze grote dag! + tips!

  7-8-2008 10:20:47
Hoi bruidjes en bruidegommen,

Ik had beloofd een verslag te schrijven van onze huwelijksdag.. Maar dat was er eigenlijk nog niet van gekomen.. We zijn nu reeds 33 dagen getrouwd!!
Onze dag begon zeer ontspannen, ik lag wel al van 4u wakker (was blijven slapen bij mijn ouders - en vond dat wel leuk!)...
Samen met mijn zus ben ik eerst naar de kapper geweest (Antea in Zottegem). Zeer goeie kapper trouwens!!
Daarna zijn m'n zus, m'n moeder en ik bij Brigitta Callens geweest om ons te laten schminken. We zijn er heel tevreden van. Ze doet alles tot in de puntjes, heel natuurlijk, en alles is super-waterproof!! Ik kan haar alleen maar aanraden aan iedereen! Het was echt een ontspannend moment om van te genieten.

Dan was het thuis natuurlijk wachten op mijn ventje.. Spannend.
Mijn kleed aangetrokken, schoentjes, juweeltjes... Ik was er klaar voor!
En dan was het moment er .. hij belde aan de deur, en toen ik opendeed kreeg ik traantjes in m'n ogen en een krop in de keel..
Dan besefte ik pas echt dat het vandaag de grote dag was waar we zo naar uitgekeken hadden.
Meteen na de aankomst zijn we met de fotograaf vertrokken om enkele foto's te nemen. Op dat moment begon het jammer genoeg een beetje te druppelen buiten.. Maar de foto's zijn niet minder mooi! Op weg naar de wet begon het eventjes te regenen.. (de wet was trouwens ook leuk - we kregen ook een glaasje achteraf, de burgemeester heeft ons gehuwd!
Toen we naar de kerk reden, bleef het gelukkig droog. Ik ben met de cabrio met mijn vader aangekomen. Het was op z'n Amerikaans, dus iedereen zat/ stond al in de kerk toen mijn vader en ik binnenkwamen. ZEEEEEER MOOI!!! Zo romantisch. Iedereen, echt iedereen kreeg tranen in de ogen toen mijn vader en ik binnenkwamen op 'Just a perfect day'. De mis verliep zeer vlot, en heel mooi. Er waren meer dan 120 mensen aanwezig en veel kinderen. De pastoor nodigde voor het 'Onze Vader' de kindjes zelfs uit aan het altaar. Supermooi!! Onze muzikanten waren fantastisch! Rosey Lambrecht heet de zangeres. Iedereen kreeg er kippevel van! De mis heeft uiteindelijk bijna anderhalf uur geduurd, maar het heeft niemand verveelt (hoor ik achteraf zeggen).
Veel mensen zeggen dat het de mooiste mis was die ze al gezien hadden.. En ik moet zeggen, wij vonden dat zelf ook. Het was echt enorm geslaagd. Alles erop en eraan. Zeer mooie leesteksten, mooi "decor", mooie bloemen, stoelen versierd met tulle, prachtige muziek, en een ontspannen sfeer in de kerk (een heel goeie pastoor dus - we waren zelf verrast!).
Als je ons nu vraagt "Wat was het allermooiste moment van de dag", antwoorden we allebei "de huwelijksmis"! Het was een romantisch, teder moment, waarbij je er allebei eens bij 'stilstaat' dat je man en vrouw wordt, dat je mekaar graag ziet...
Na de mis zijn we rechtstreeks naar de feestzaal gegaan. Dat was bij ons Sint-Hubert in Ronse.
Perfecte bediening, prachtige locatie, zeer goeie prijs-kwaliteitverhouding.
De 2 recepties hebben we buiten kunnen doen (het was toen opgeklaard).
Het feest was ook super. Het eten was verrukkelijk - de muziek was schitterend!
Iedereen die vertrok kwam nog eens groeten en zei dat dit het beste feest was dat ze al meegemaakt hadden - dat het super in orde was//
Mensen belden ons daar achteraf nog eens voor op!

Beste bruidjes en bruidegommen..
Jullie kunnen dus wel geloven dat dit echt wel de ALLERMOOISTE dag uit ons leven was!! Ik krijg nog steeds tranen in de ogen als ik eraan terugdenk!!
Het kon gewoon niet perfecter!
Ik wens jullie allemaal zo'n schitterende onvergetelijke dag toe!!!!!

Er volgt nog een bericht van mij met al m'n aanbevelingen!

Liefs
Lieselot (& echtgenoot natuurlijk)



Lieselot
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1735


sofie
22-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 10:27:06

Waauw! Zo'n prachtdag wens je iedereen toe.
Ik hoop dat wij van onze misviering ook zoiets moois kunnen maken. Wel een leuk idee om voor het onze vader de kindjes vooraan te laten komen. Andere tips zijn zeker welkom!
Alvast bedankt en proficiat!!



Caroline
12-9-2009
 Meld misbruik7-8-2008 10:53:35

Zoals je het hier omschrijft, krijg ik zelf bijna de tranen in mijn ogen. Het zal voor jullie een onvergetelijke dag zijn waar je later bij eventuele moeilijker momenten aan kan terugdenken... Sommige mensen vragen zich af waarom je nog zou trouwen als je bijvoorbeeld al een aantal jaren samen woont, zoals ik. Als je jouw tekstje leest, dan weet je gewoon dat zo een dag je hele relatie toch specialer maakt. Ik vind de mis veruit het belangrijkste moment van de dag en ik hoop dat er bij ons veel mensen komen opdagen. Dat is ook een reden waarom ik op zaterdag wil trouwen en niet op een vrijdag. Op een vrijdag kunnen kinderen vaak niet komen (tenzij tijdens juli-augustus) en moeten mensen speciaal verlof nemen. Dat is dan weer een drempel voor hen.
Ik wens jullie nog vele mooie dagen toe! Proficiat!



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 12:14:28

Hallo Lieselot,

Proficiat met jullie huwelijk!

Het moet een prachtige dag geweest zijn. Ik wil ook op de Amerikaanse manier binnen komen in de kerk. Ben van nu al aan het uitkijken naar 23/05/09, onze trouwdag, maar jouw verslag maakt mij nog ongeduldiger!

Ik moet nog aan mijn misboekje beginnen, als je het niet erg vind, wil je mij het jouwe doorsturen (naar: eentje@live.be)? Dan kan ik al wat inspiratie opdoen.

Alvast bedankt!

Inge
nog 289 dagen



Ann
9-5-2009
 Meld misbruik7-8-2008 12:44:32

hallo,
wij moeten nog 9 maanden wachten maar ik kijk er met ongeduld naar uit! zeker na je mooi en ontroerend bericht hier
Zou je ook naar ons je misboekje kunnen /willen doormailen
annekedewree@versateladsl.be
bedankt en geniet van jullie verdere huwelijksgeluk

Ann



Els
17-7-2010
 Meld misbruik7-8-2008 12:50:34

Hey!

Ook eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk!!!!
Blijkbaar was de trouwmis schitterend!! Vandaar ook een vraagje... Kan je mij het boekje ook eens doormailen, zo krijg ik ook al een idee wat allemaal kan... els.verstichel1@telenet.be
Bedankt!!!!
Els



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik7-8-2008 13:01:32

Hoi Lieselot!
Een hele dikke proficiat!
Je hebt nogal een afstand afgelegd die dag... kapster in Zottegem, Brigitta in Oudenaarde. Of woon je tussen de twee?
Ik ben trouwens ook van de streek van Zottegem en nog op zoek naar een kapster. Is Antea echt aan te raden? En hoe zit dat met de kostprijs?
Toevallig nergens foto's online? Ik ben wel benieuwd naar je kapsel enzo.

Groetjes

Lien
01/08/2009
www.tomenlien.be



Nele
7-2-2009
 Meld misbruik7-8-2008 18:31:07

Hoi,

mag ik ook een kopie van je misboekje?

Dankjewel

missotten.albert@telenet.be



Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik7-8-2008 19:34:09

Ik krijg er kippevel van als ik dit allemaal hier zo lees. Maar ik ben blij voor jou dat alles zo goed verlopen is. Sorry dat ik het je ook terug vraag maar zou je naar mij ook een kopie van het misboekje willen doorsturen?
neirinckxdubois@skynet.be

Alvast bedankt!



Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik7-8-2008 19:45:55

Hoi Lieselot mag ik je misboekje ook even?? Natasja_putzeys@hotmail.com bedankt!! Ben echt blij dat je zo een superdag gehad hebt!!!Hoop dat het bij on op 04/07/2009 even mooi mag worden!!



Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik7-8-2008 20:42:01

hallo, eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk het moet een prachtige dag geweest zijn , is het mogelijk om een copie van jullie misboekje te krijgen niet om het helemeaal te copieren maar om een gedacht te hebben en ik denk dat het uwe ideaal zou zijn want deze winter begin ik eraan op 18.07.2009 trouwen we.Vriendelijke groetjes sabrina



annelies

 Meld misbruik7-8-2008 20:56:17

hallo,
proficiat met jullie huwelijk, fantastisch dat het zo goed verlopen is
wil je eventueel ook naar mij je boekje doosturen
avereecke@hotmail.com
kan je bij brigitta ook gelaatsverzorgingen laten doe?



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik8-8-2008 9:46:18

@ Lien:

Ja, een redelijk grote afstand tussen Zottegem en Oudenaarde.. Hoewel dat nog meevalt. Ik ben blijven slapen in Zwalm bij m'n ouders die dag. Dus dat lag middenin!
Antea is wel aan te raden ja.. Ik ben er wel tevreden van. Heb 4 kappers gedaan voor ik daar terecht kwam.. Geen enkele kapper die me het perfecte kapsel bezorgde, tot ik bij Antea terecht kwam. Wat heb ik daar betaald...? Ik zou al moeten denken hoor... Misschien iets van een 60 euro voor wassen, brushen en opsteken.. Het zal zoiets zijn, niet meer!

Veel succes!
Lieselot



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik8-8-2008 9:48:21

vergeten:

@ annelies: Bij brigitta kan je ook gelaatsverzorging laten doen geloof ik..
Kijk eens op www.lamaisonpure.be



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik8-8-2008 12:04:40

Zwalm is inderdaad de gulden middenweg! :-)

Bedankt voor de tip, ik ga zeker eens gaan luisteren bij Antea.

Groetjes

Lien



Karlien

 Meld misbruik8-8-2008 17:17:44

Proficiat!
Dat gevoel zou iedereen na de trouwdag moeten hebben he!
Door de grote belangstelling ervoor, ben ik nu ook wel nieuwsgierig geworden naar dat misboekje. Zou je het ook eens willen doorsturen naar karlienwillio@hotmail.com?
Bedankt!
PS Zijn er ergens foto's? Altijd leuk om een bruid te zien glunderen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info