Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met bruidsboeket na huwelijk?

  6-8-2008 20:09:48
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af wat jullie met je bruidsboeket doen na jullie huwelijksfeest?
Ik had het graag laten drogen en inkaderen, maar dit kost blijkbaar gigantisch veel geld (300 - 400 euro).
Heeft er niemand een tof idee wat niet té duur is?

Groetjes
Marijke
16/08/08

Marijke
16-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 931


melissa
16-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 20:39:25

hey

ik ga het wss laten drogen en gw een corsagebloem gooie

groetjes

melissa



Tamara

 Meld misbruik6-8-2008 20:48:22

Ik heb mijn boeket (rozen en calla's) met een halve bus lak bespoten en ondersteboven gehangen aan een wasdraad waar bij m'n ouders de verwarmingsketel staat, goed warm dus.
Maar het heeft niet geholpen, na een weekje waren de bloemen al bruin aan het worden. En om er nu 300 EUR aan uit te geven voor het vriesdrogen, vond ik er een beetje over ...



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik6-8-2008 21:09:40

Ik had ook een poging gedaan om het te laten drogen, maar het is ook helemaal bruin geworden. En inderdaad vriesdrogen is heel duur.
Groetjes,
elisadiana1@hotmail.com



Bart
3-10-2009
 Meld misbruik13-7-2010 12:54:12

Hallo,

Wij hebben ons boeket laten drogen bij Seniflorum. Ik vond dit inderdaad achteraf gezien absoluut geen aanrader; het kost zeer veel geld (100 euro voorschot gegegeven, en vervolgens bij ophalen nogmaals iets meer dan 100 euro, om het boeket te ontvangen gedroogd in een kartonnen doos...(heeft ook lang (maanden) geduurd vooraleer we erom konden gaan). Verder zien we weinig of geen verschil met het 'gewoon' drogen van het boeket.
(NB we konden inderdaad opteren voor het in een kader / stolp te steken of iets dergelijks, maar dan was dat 300 euro of meer, wat we sowieso redelijk ouderwets vonden en te duur. Op de site staan natuurlijk geen prijzen vermeld - en hadden er op voorhand echt niet aan durven denken dat het over dergelijke bedragen zou gaan..)

Ik had het dus achteraf gezien zelf gedroogd, en je hebt inderdaad uiteindelijk ook veel mooie foto's van het boeket als herinnering. We bewaren het nu bij de rest van onze trouwspullen, op de kast in een stolp zetten vonden we inderdaad ook maar antiek,

Veel succes !
Gr Evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...