Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 18 dagen

  5-8-2008 15:43:46
dag mede bruidjes
wat komt het kort bij .en gaat het snel
kan niet geloven dat het bijna zo ver is .ik word mevrouw ... hihihihi .
en toch moet ik nog van alles doen. kleine dingentjes maar deze week is alles achter de rug . gisteren bloemen gaan bestellen mooi en stuk altaar. moet alleen nog iets hebben voor de bedankjes op te zetten maar dat vind ik nog wel ....
ik ga eerst nog vrijdag 1 week op verlof. en als ik terug kom ga ik pas beginne te stressen . is er nog iemand die 23/08/08 de grote stap gaat zetten hoe ver staan jullie xxx

wendy
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 883


Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik6-8-2008 7:45:20

Hier ook eentje voor 23/08/08.

Er moeten vooral nog veel mini dingen gebeuren die enkel de laatste dagen kunnen gebeuren :-)

Snoepjes voor de kindjes in de kerk voorzien
Snoepjes voor de kindjes aan tafel
Voor onze geschenken voor de gasten kiezen we voor pralines met ons gezicht op :-) daar het eten is is dat dus ook voor de laatste dagen.

Het belangrijkste waar ik nog dringend werk moet van maken is mijn lingerie. Help zaterdag ga ik mijn kleed reeds gaan halen en mijn verloofde zijn schoenen.

Allen een kaarsje branden dat we een mooi weertje hebben hé :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...