Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PRIJS CEREMONIE MEESTER

  25-11-2003 17:30:37
Weet er iemand hoeveel het zou kosten om een ceremoniemeester in te huren? Is dat wel de moeite waard? Ik zou evengoed aan iemand van de uitgenodigden of de familie die taak kunnen geven, niet?

Letitia

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1047


Marjolein

 Meld misbruik25-11-2003 19:03:01

Hallo,
wij geven een van onze goede vrienden de rol van ceremoniemeester. Ik vind het weggegooid geld, en die jongen heeft het al een paar keer gedaan op andere trouwfeesten. Hij deed dat heel goed, dus waarom zouden we iemand huren?



An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik26-11-2003 8:59:34

Wij betalen 100 euro voor de ceremoniemeester, en dat is van voor de mis tot aan de receptie. Leek ons wel mee te vallen...
Wij vinden het wel nodig dat er iemand is die alles in goede banen leidt tijdens de plechtigheid in de kerk, plus dan hoef je zelf niets te doen op dat moment, en das ook wel handig natuurlijk. Je kan natuurlijk iemand kiezen die je kent, maar wij hadden zo niet direct iemand, en daarom hebben we besloten een cermoniemeester in te huren.
Veel plezier nog bij de voorbereidingen,

An-Sofie



Letitia

 Meld misbruik26-11-2003 9:08:43

Waar heb je die gevonden? 100 € is nog redelijk! Dank u!!
Veel succes aan u ook!



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik26-11-2003 9:16:12

Hey,

Wij betalen 200 euro voor onze ceremoniemeester vanaf het ophalen van de bruidegom tot na de receptie.
Hierin zit ook de rode loper inbegrepen.

Ik vind het wel interessant om hem te huren. Je hoeft je op die dag dan om niets te bekommeren en kan volop genieten.

Zo zorgt hij ervoor dat je kleed altijd mooi ligt (als je een sleep hebt), zowel op het gemeentehuis, kerk maar vooral op de foto's en dat je tijdsschema gevolgd wordt

Tenslotte wij trouwen niet elke dag en hij heeft toch meer ervaring met zo'n gebeurtenis.

Groetjes,
Liesbeth



Letitia

 Meld misbruik26-11-2003 9:18:17

Wat is de rode loper eigenlijk (sorry mijn moedertaal is frans!!) En waar heb jij die gevonden? Dank u voor uw help



An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik26-11-2003 10:59:02

onze ceremoniemeester is Albert Amez uit Waregem. Hij geeft ook workshops op de trouwbeurs in Kortrijk in januari. Wij zijn natuurlijk wel uit de streek, weet niet hoeveel hij rekent voor verre verplaatsingen, maar het kan nooit kwaad om eens te informeren zeker. Hij heeft ook een website. www.albert-amez.be
Veel succes



An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik26-11-2003 11:01:04

en de rode loper is het rode tapijt dat uitgerold wordt aan de kerk en/of aan de voordeur van de bruid. Zodat je in stijl erover kan wandelen...



Letitia

 Meld misbruik26-11-2003 11:02:51

Ik dacht het wel maar wist niet zeker of het echt een tapijs was of een uitdrukking! :-)
Dank u voor uw raad... Ik zal gaan zien op de site. Dank u!!!



Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik26-11-2003 13:32:44

Wij betalen voor een forfait van drie uur 115 €.
Wij hebben een cm genomen omdat de ouders van mijn aanstaande gescheiden zijn en niet meer met elkaar praten en dus best van elkaar gescheiden worden gehouden.

Vanessa



Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik26-11-2003 13:32:45

Wij betalen voor een forfait van drie uur 115 €.
Wij hebben een cm genomen omdat de ouders van mijn aanstaande gescheiden zijn en niet meer met elkaar praten en dus best van elkaar gescheiden worden gehouden.

Vanessa



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:38:13

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...