Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoektocht naar een notaris...

  4-8-2008 22:38:40
Hoi bruidjes,
Wij zouden graag trouwen met een huwelijkscontract. Door te gaan samenwonen zijn wij beide van onze geboorteplaats elk zo'n 30 à 40 km uitgeweken naar Mechelen (Zuid). Nu exact een jaar later zijn we hier nog steeds heel gelukkig, maar weten nog niet veel zijn zoals bijvoorbeeld een notaris. We hebben hier ook nog niet veel contacten opgebouwd zodat we te raden kunnen bij nieuwe vrienden...
Zijn er bruidjes uit de buurt van Mechelen Zuid die een goede notaris kennen of hebben jullie tips hoe we moeten beginnen aan het zoeken van een goede notaris. Zijn er trouwens prijsverschillen of hanteren zij allemaal een zelfde prijs?

Alvast bedankt!
Groetjes Annelies

www.annelies-wesley.bruiloftsite.nl

Annelies
13-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1441


LeBart

 Meld misbruik5-8-2008 0:06:44

Marc De Backer ... vlakbij de brusselpoort en het st-maarten ziekenhuis.

Vriendelijke mens, die tot mijn grote spijt al veel teveel centen van mij heeft gekregen.

cheers, dj lebart



marleen
27-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 2:09:53

Hey Annelies,

bij ons was het het identieke verhaal...
Wij hebben ons notaris Luyten (Liersesteenweg, Mechelen) laten aanraden, en 'k moet zeggen, wij zijn daar zeer tevreden van... een rustige aangename man die alles duidelijk uitlegt...
Het eerste bezoek is gratis (overal trouwens), een contract laten maken kost 300 euro (dit zouden vastgestelde prijzen zijn)...

Groetjes,

Marleen (nog 53 dagen!!!!!)



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 8:29:00

Notariskosten zijn steeds vast en het grootste deel van de kosten bestaat uit registratierechten e.d., dus niet uit het ereloon van de notaris.

Groetjes,

Jenny



An-Benedikte
18-10-2008
 Meld misbruik5-8-2008 16:45:14

je mag ook een notaris kiezen uit antwerpen of zo

wij hebben beroep gedaan op notaris Frank Liesse (celis, celis en Liesse) (antwerpen)

Kost 200 Euro.




Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik6-8-2008 10:33:43

Wij zijn al getrouwd en hadden notaris Morrens uit Bonheiden. Een vadere en een zoon die samen een kantoor hebben. Vriendelijke mensen, kost 200 euro.
Als je geïnteresseerd bent, stuur ik je het telefoonnummer door. Een vriend van mijn man werkt er als jurist.

groetjes, Hanne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...