Terug naar overzicht
Hey AnneIk kan echt Semia van Skin aanraden. Ze rijdt het hele land door ;-)http://www.b-skin.com Ik kijk al uit naar morgen als ik opnieuw langsga voor gelaatsverzorging. Ze heeft mijn haar al een paar keer onder handen genomen en vrijdag zorgt ze ervoor dat ik nog meer straal ;-) Ik vertrouw haar volledig...Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
Hallo Anne,Een aanrader is de service van Elke Manssens. Kijk even op www.looksofversailles.be Elke is van Harelbeke maar doet heel wat verplaatsingen. Wat je ook wil, ze zoekt samen met jou tot ze datgene vindt waar jij van droomt, en dit voor zowel haar én make-up.Een aanrader!Sofie23-05-08
Bedankt alvast voor jullie reacties!Elke Manssens is reeds volzet voor die dag maar Semia kreeg ik gisterenavond nog aan de lijn! Jammer genoeg kan ze bijvoorbeeld geen fotootjes van haar werk tonen maar haar site ziet er wel professioneel uit. Zijn er nog tevreden klanten van haar? groetjes,anne
Hey AnneIk ben net terug van Semia :-) Ik heb wel een foto van mijn proefkapsel... maar het is wel allesbehalve "klassiek". Dat is niet omdat ze het niet kan, maar omdat ik een "specialleke" wil zijn/ben ;-)Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
Leuk dat je een kapster gevonden hebt!Ik ben ook nog op zoek naar iemand die mijn haar kan doen. Maar ik schrik overal nogal van de prijzen. Zou je kunnen laten weten in welke regio de prijzen van Semia liggen?Bedankt!eva
Dag Eva,Ik heb 2 afspraken (eerste keer voor knippen en 2de keer voor hair+make-up) bij BeautyFusions in Sint-Martens-Latem, je moet maar eens hun site bekijken. De prijs heb ik niet durven vragen want overal is het schreeuwend duur vind ik.Semia rekende in totaal 140euro om van Antwerpen naar Zottegem te komen: 40€ voor knippen, 35€ voor make-up en minimum 35€ voor de verplaatsing, afhankelijk van de zone.Groetjes,Anne
bedankt voor de info!
Anne, gelieve correcte info te verschaffen op het internet over mij. e mag niet oordelen over mensen die je niet kent!!!mvg Semia
Dag Semia,Het was helemaal niet de bedoeling iets fout te zeggen. Ik heb enkel positieve info verschaft over u, meende ik? Mijn welgemeende excuses als er iets verkeerd is overgekomen...mvg,Anne