Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemenmandjes bruidsmeisjes

  4-8-2008 16:27:39
Hoi bruidjes,

Wij hebben 2 bruidsmeisjes (5 & 10 jaar).
Bij het uittreden van de kerk zouden zij rozenblaadjes uitstrooien.
Uiteraard hebben ze hiervoor een klein mandje nodig dat ze met een handvatje.
Ik ben al bij AVA, Hema, Casa, ... geweest en blijkbaar is dit heel moeilijk te vinden :-(
Iemand tips ?

Groetjes !
08*08*2008

Annemie
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1238


Tineke

 Meld misbruik4-8-2008 16:31:13

Vraag eens aan je bloemist. De mijne heeft voor die mandjes gezorgd.
Als de jouwe er geen heeft... de mijne is The Greenspot in Leuven.
Groetjes, Tineke



Davina
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 18:45:42

Wij hebben zo'n mandjes gevonden bij intratuin in Aarschot.

Groetjes Davina
08/08/08



Silke
15-5-2009
 Meld misbruik4-8-2008 20:08:52

In nederland bij xenos hebben ze er erg mooie.

http://silkenemichael.bruiloftsite.nl



Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik4-8-2008 21:53:29

Hey Annemie,

Ik heb de mandjes waar jij over praat toch al bij AVA gezien. Maar er is veel verschil tussen de winkels. Ik weet niet van waar je afkomstig bent, maar in de AVA van Merksem heb ik ze idd nog niet gezien, maar die van Antwerpen (Zuid), had wel een hele collectie van leuke en mooie mandjes. Moest je nergens anders terecht kunnen, ga daar eventueel nog eens zien of bel eventjes van tevoren naar winkels uit de buurt.

groetjse Annelies



Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik5-8-2008 13:49:02

hallo,

Ik heb die vraag een tijdje geleden ook gesteld maar ik wou zo geen korfje maar een echt mooi wit mandje met pareltjes en frulletjes... ik heb heel lang gezocht en het droommandje gevonden op internethuwelijk.nl was na een weekje al geleverd en héél erg mooi.

veel succes!
Darcy
08/08/08



Annemie
8-8-2008
 Meld misbruik5-8-2008 14:38:08

Pfff ik ben hier veel te laat mee... over 3 dagen is het al zover. Ik ga nog een laatste poging doen bij mijn bloemist en bij Intratuin, dus op hoop van zegen ...

Tnx girls
x x x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...