Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weer op 8.8.8 - ziet er niet goed uit snif

  4-8-2008 11:45:37
Hey bruidjes van 8.8.8,

het weer ziet er niet goed uit voor vrijdag ... nochtans zag het weerbericht vorige week er niet zo slecht uit. blijkbaar brengt het getal 8 dan toch (op weergebied) geen geluk.

Groetjes
Sophie

Sophie
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1184


Diane
16-5-2009
 Meld misbruik4-8-2008 12:02:26

Niet te veel panikeren over het weer hoor. Hier in België kan dat nog alle kanten uit.
Wij zijn getrouwd op 17 mei (de eerste dag slecht weer na die fantastische zonnige periode in mei). Gelukkig hebben we geen regen gehad op de momenten dat we buiten waren en het is een droomdag geweest. Achteraf op het feest waren we eigenlijk blij dat het niet te goed weer was, want dan zitten de meeste mensen buiten en is het dikwijls veel te warm om te dansen. Dus je gaat zien, het wordt een fantastische dag, laat het weer je droomdag niet beïnvloeden!
Veel succes
elisadiana1@hotmail.com



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik4-8-2008 12:35:39

hey sofie,
het is natuurlijk leuk als het goed weer is . spijtig genoeg wonen we in belgie he.
zolang het niet regent zou ik al heel blij zijn. alhoewel ik denk dat je op die dag alles neemt zoals het komt.je gaat je zo gelukkig voelen dat zelfs regen je dag niet kan stuk maken.
succes



laura
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 12:49:37

ja ik ben hier ook aan't nagelbijten,
maar ja als het binnen vier dagen slecht is dan kunnen we daar weinig aan doen hé!

blijven hopen,

groetjes Laura
ook 8-8-8 omdat ik van 8 februari ben en hij van 8 december! schattig hé ;)



Annemie
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 13:56:15

Hey Sophie,

Ik volg het weer voor vrijdag ook constant op!
Voor mij hoeft het geen 27° te zijn, het enige wat ik wens is dat het droog blijft !
Spannend he !!!

Groetjes



Annemie
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 13:56:17

Hey Sophie,

Ik volg het weer voor vrijdag ook constant op!
Voor mij hoeft het geen 27° te zijn, het enige wat ik wens is dat het droog blijft !
Spannend he !!!

Groetjes



Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 14:14:55

hey,

hier ook een trouwe opvolgster voor het weerbericht van 08/08/08. Wij trouwen buiten in de tuin van de feestzaal(geen tent, openlucht). Er is 80 procent kans op regen voor vrijdag. Ben gisteren dan naar de feestzaal geweest om een plan B te bedenken. Indien het regent vrijdag dan gaan we trouwen boven in een romantisch zaaltje, is ook niet slecht maar buiten is en blijft mijn droom. Hier in Belgïe ist altijd iets met da weer! En ik koop geen paraplu hé, kan geen paraplu's meer zien...snik snok... laten we hopen dat er een zonnetje schijnt op onze dag

groeten,
Darcy
08/08/08



Davina
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 14:21:21

Hey bruidjes van 08/08/08

Ik volg het weer ook op de voet en hoop dat alles droog blijft.
Het is bijna zover, spannend hé!



Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 15:15:42

Wij volgen het weerbericht voor die dag ook op de voet!!!
Ik hoop echt dat het niet regent!!!!



Sophie
6-9-2008
 Meld misbruik4-8-2008 15:33:33

Hey bruidjes,

Ik voel al minder alleen met mijn stress ;-) ... misschien dat het toch droog blijft vrijdag, ze hebben er al meer naast gezeten met hun voorspellingen.

We blijven hopen!
Groetjes
Sophie



Britt
9-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 15:49:15

Hallo!

Ik trouw een dagje later en kijk ook elk uur eens naar het weerbericht. Ook voor onze dag ziet het er niet schitterend uit (lees: het is momenteel weer bijna de slechtste dag van de week). Ik hoop ook dat het zal meevallen, want als onze receptie niet buiten kan doorgaan, moeten we deze in onze feestzaal voor 's avonds houden (midden tussen alle gedekte tafels van het avondfeest, en dat is niet meteen het meest gezellige).
Nu maar allemaal duimen dat het toch mee zal vallen en het op de juiste momenten droog is!

Veel succes allemaal!

Groetjes, Britt
09/08/08



Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 19:28:34

Elabaakes mede-888'sters,

Het hangt er echt van af waar je kijkt hoor voor het weer... Yahoo zegt iets anders dan Wunderground en HLN en de weerman op de radio en TV zijn het ook niet eens.

Laten we gewoon een ding stellen: als de zon niet schijnt, gaan wij gewoon nog harder ons best doen om te stralen ;-) Wedden dat die wolken nogal snel zullen verdwijnen ;-)

Groetjes!

Evelyn

www.nielsenevelyn.be



Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 21:36:36

Hallo,

ik hoop persoonlijk op 25°C en droog weer. Hoop doet leven...

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...