Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen getuigen of bruidsmeisjes?

  3-8-2008 0:27:40
Hello,

Tijdens de geloften en het aanschuiven van de ring staan onze getuigen mee bij ons vanvoor in de kerk.
Ik had gedacht om de ringen door de getuigen te laten geven aan ons. Dus mijn broer (getuige) geeft mij de ring voor mijn verloofde.

Gebeurt dit nog of wordt dit normaal gezien altijd gedaan door de bruidskindjes?

Moesten we het toch bij de getuigen hebben dan hebben we een volgend probleempje: Je ziet in de fotoboeken vaak de ringen mooi op de foto aan een ringkussentje of beertje of aan een bloem of dergelijk maar dat gaan wij niet hebben aangezien de ringen bij de getuigen zitten...

Iemand suggesties, ideeën, ...

Inneke
13sept08

inneke
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1136


Joke
25-4-2009
 Meld misbruik3-8-2008 8:18:28

Dag Inneke,

Wij hebben geen bruidskindjes en ik dacht dus ook om de ringen door de getuigen te laten geven. Onze ceremoniemeester stelde voor dat hij ze zelf bijhooudt en dan op zijn witte handschoen legt voor de zegening door de priester. Zo heb je ook mooie foto's van de ringen samen.
Ik weet nog niet of we het zo gaan doen, misschien toch met een ringkussentje dat door één van de getuigen wordt gebracht, dat kan natuurlijk ook.
Maar als je een ceremoniemeester hebt, is dat eerste dus ook mogelijk.

Groetjes,
Joke



Els

 Meld misbruik3-8-2008 12:14:05

Hey!

Ik ben overlaats gaan kijken naar een huwelijksmis en zij hadden ook geen bruidskindjes. Bij hen had één van de getuigen het ringedoosje bijgehouden... Dus geen kussentje of speciale dingen, gewoon rechtstreeks uit het doosje en ik denk dat dat ook wel mooi zal zijn.

De fotograaf kan ook op voorhand of achteraf nog foto's maken van jullie ringen. Samen met het bruidsboeket ofzo he...

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



evelien
29-8-2008
 Meld misbruik3-8-2008 13:39:33

hallo,

wij laten onze ringen ook afgeven door de getuigen aangezien ons bruidsmeisje slechts 18 maand is. ik heb 2ringendoosjes in de vorm van een hartje gekocht. deze kunnen de getuigen dan bijhouden.

groetjes evelien
29/08/08



Annemie
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 14:52:29

Hoi Inneke,

Wij hebben 2 bruidsmeisjes:
kindje van mijn aanstaande (5j.) en mijn nichtje (10j)
We hebben 2 hartendoosjes bij AVA gekocht, gevuld met organza waar de ringen op zullen liggen.
Het kindje van Nico overhandigt het doosje met mijn ring aan papa, en mijn nichtje overhandig het doosje met zijn ring aan mij.

Eerst wilden we ze aan een mooie witte roos te hangen, maar ik denk dat het nogal onpraktisch is.

Groetjes !
08*08*2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...