Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezelle in mineur :-(

  2-8-2008 17:53:34
Hey bruidjes,

Ik moet toch eens even mijn hartje luchten want het wordt me even alles teveel met mijn vrijgezelle. Het probleem begon al met het feit dat mijn vriend zijn zus als getuige wilde hebben en dat mijn beste vriendin een week nadat ik haar als getuige gevraagd had, zwanger bleek te zijn en door de dokter werd uitgerekend voor de dag na onze trouw voor de bevalling. Hierdoor moest ik van getuige veranderen en heeft mijn beste vriend nu die taak op zich genomen.

Nu is dus het probleem dat ik een mannelijke getuige heb en mijn partner een vrouwelijke, wat toch enigszins lastig is voor de vrijgezelle. Laat ze dan wisselen, zou je zo zeggen. Nu is alleen het probleem dat ik totaaaaaaal geen band met mijn toekomstige schoonzus heb. Wij hebben geen problemen met elkaar, maar dat "klikt" gewoon niet, en zodoende weet zij dus ook zo ongeveer niets van mij. Verder wou mijn getuige ook veel liever mijn vrijgezelle organiseren, dus zit ik al met een "haan" in de korf. Ik vond dat op zich niet zo erg, maar mijn partner ziet er heel erg tegen op dat zijn zus zijn vrijgezelle organiseert, vermits zij eigenlijk ook niets van hem afweet. Dit probleem werd dan opgelost door een collega zijn vrijgezelle te laten organiseren. Dus moest ik dan mijn schoonzus meevragen voor die van mij (dik tegen mijn zin, maar ja). Nu belt deze laaste vandaag af met een geweldig flauw excuus. Dus ik weer op mijn tenen getrapt. Ik zou zoiets eens moeten riskeren aaaaaaagrh.

Het tweede probleem was dat iedereen wel over een vrijgezelle bezig was, maar niemand eraan begon tot wij er eens zelf over begonnen van mannekes... het is wel nog maar 40 dagen e !!!!

Nu staat dus eindelijk een datum vast. 9 augustus, dus binnen exact een week. Praktisch alle vrouwen hebben ondertussen afgebeld, de één al met een betere reden dan de ander en héél vaak van als die nie komt, kom ik ook niet, want dan ken ik niemand behalve jou.... ZUCHT

Mijn beste vriendin zal ook zeker niet komen, want die moet vermoedelijk binnen 4-5 weken bevallen. Reden genoeg voor haar om helemaal niet mee te gaan.

Tot hiertoe heb ik nog alleen nog van mijn twee nichtjes geen antwoord gehad, maar vermits deze van Bree (Limburg) moeten komen en het gebeuren in Antwerpen zal doorgaan en alles op heel korte termijn gebeurt, twijfel ik dat ze zullen komen.

Dus dan blijven alleen nog 2 homo's over, die eigenlijk collega's zijn van mijn vriend zijn werk maar die altijd met mijn vrijgezelle mee wouden. Helaas weet ik van hen ook nog niet of ze die dag kunnen .

Dus de slotsom. Vermoedelijk zal ik daar met 3 mannen alleen staan, als het al zoveel is.

De vrijgezelle van mijn vriend zal vermoedelijk een knaller worden als ik dat zo hoor....

Ik heb altijd al uitgekeken naar een vrijgezelle, en nu krijg ik alleen tranen in mijn ogen als ik er nog maar aan denk.

Sorry, maar het moest er even allemaal uit.

Groetjes,

Jenny

Jennifer
5-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1161


Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik2-8-2008 18:06:48

Jenny
Als het één troost mag zijn, same here.
Mijn vrijgezellen is ondertussen gepasseerd en iedereen lijkt zich geamuseerd te hebben...behalve ik.
Ik heb vriendinnen uit allemaal verschillende kliekjes, kzat dus al van dag1 met de stress of ze allemaal overeen zouden komen...ze zijn ook zooo verschillend.
Blijkbaar waren er al spanningen en meningsverschillen op de eerste bijeenkomst.
Maar omdat ik er echt op gehamert had van aub geen conflicten heeft iedereen zich ingehouden, ook op de vrijgezellen en is men voor 'het compromis' gegaan qua locatie, activiteit ed.
Gevolg drie mensen hebben alles bepaald en de rest paste zich er maar aan aan om de goede vrede te bewaren(want dat is toch wat ik wou...)
Anderhalve maand voor de vrijgezellen zegt een eerste vriendin af met een vrij valabel excuus maar zij is diegene die heel goed kan organiseren, veel extraatjes kan regelen via haar werk..dus sneu..
Een paar weken voor de vrijgezellen zegt een ander af met een naar mijn mening zeer flauw excuus. Vanaf ze wist dat ze ni meeging heeft ze haar opgenomen taken ook in de brand gelaten. Zij beweert dat ze alle nodige gegevens aan iedereen heeft gemaild alleen...niemand heeft dit aangekregen.Vind het gewoon al schandalig dat ze haar taak gewoon ni heeft gedaan zo van "ik ga ni mee dus dan hoeft het niet te slagen".In verschillende mails hebben mijn andere vriendinnen blijven vragen hoever het stond met haar opdrachten..geen antwoord. Mijn beste vriendin landde op de dag van mijn vrijgezelle met het vliegtuig na een reis.Ze zou savonds komen, ik ging ervan uit dat dat geen misschien was.
Maar in de vooravond had ik een voice mail, ze ging er ni geraken maar ik moest me zeker amuseren..
Smorgends vlak voor ik moest vertrekken op vrijgezelle belt een ander beste vriendin af ..ziek, ze was echt aant wenen dus wel gemeend maar vond het zo erg.
Balans dus, dag was geen hoogvlieger, 4 vriendinnen zegden af, een andere die wel meeging heeft heel de dag zitten zeuren(wat ik kon horen) hoeveel geld ze wel ni moesten uitleggen..Ik zit na enkele weken nog steeds met een katerke..Eigenlijk had ik gewoon heel die vrijgezellen ni moeten vragen, gewoon wat gaan eten met een paar vriendinnen ofzo.MIjn vriend heeft de vrijgezellen van zen leven gehad, heel den dag leuke activiteiten met nen hoop humor onder mannen..
Als ik jou was zou ik mssn de eer aan jezelf laten..mssn kun je die dag bv met een vriendin een saunake kunnen doen zo heb je iets leuks maar zit je je niet heel de dag zoals ik op te fokken...
Hopelijk keert het tij nog voor jou!
groetjes



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik2-8-2008 18:13:58

Beste Vicky,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat het bij jou ook niet zoals gehoopt was.

Ondertussen hebben ik net een telefoontje van mijn getuige gehad. Mijn nichtjes en één van de twee homo's hebben afgebeld en één vriendin komt tot 20 u.

Dus ik zal alleen met 2 mannen rondlopen en met ik vrouw tot 20 u.... Daarbij komt nog dat die homo ook geen van die beiden anderen kent. Afzeggen krijg ik ook niet over mijn hart. Mijn getuige heeft er nu ook al tijd enzo ingestoken en wil het zeker nog laten doorgaan.

Mijn enige lichtpuntje is dat mijn vriend en ik beiden op dezelfde dag onze vrijgezelle zullen doen in Antwerpen en wij 's nachts met zijn allen samen zullen komen en ik van zijn bende ook wat volk ken. Maar een echte vrijgezelle (en onder vrouwen) zal het bij mij zeker niet worden, alhoewel ik er zo naar uitkeek.

Nog eens bedankt voor je steun.

Groetjes,

Jenny



inneke
13-9-2008
 Meld misbruik2-8-2008 18:23:11

Hela,

Mijn verloofde is momenteel op vrijgezellenweekend in Durbuy met 4 andere vrienden van hem. Uit de berichten te horen is het daar al héél leuk geweest!

Ik heb een verwendag op 16aug met 4 andere vriendinnen van mij. s'avonds gaan wij nog samen eten en komt mijn mama en mijn schoonmama ons vervoegen.

Dit is geen spectaculaire vrijgezegellen maar wat ik lees van jou zou bij mij ook gebeurt zijn en daardoor heb ik dit bewust zo geregeld.
Het is nog altijd niet te laat om iets te gaan doen dat je zelf ook leuk vind! Ga desnoods painballen, bowlen of gewoon een cinemaatje doen en lekker gaan eten 's avonds! Je moet er ook echt iets aan hebben ook vind ik...

Groetjes,

Inneke



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik2-8-2008 19:33:22

hey,
goh wat erg voor jou! mensen kunnen enorm egoistisch zijn e . mijn vriendinnen zijn ook allemaal verschillende karakters en daarom heb ik van op voorhand gezegt dat ik geen echte vrijgezelle wou maar dat ik veel liever ging eten met z'n allen en daarna een goeie pot ging pakken.het zou anders ook alleen stress en wrijvingen meebrengen. gelukkig waren ze hier allemaal voor te vinden. ik hoop dat het een gezellige avond word. we zien wel.
succes



an

 Meld misbruik3-8-2008 0:44:29

Hey Jenny
Ik denk dat mijn vrijgezelle ook de 9ste is in Antwerpen .
Van waar ben je ? En wanneer ga je trouwen ?
Ik vraag me af wat me te wachten staat en wie er allemaal meegaart weet ik ook niet .
Misschien komen we elkaar nog tegen .
Groetjes



Hanne

 Meld misbruik3-8-2008 8:58:55

Hoi Jennifer

Ik zou met je beste vriendin, die moet bevallen over een paar weken, een dagje rustig weggaan.
Een dagje heel ontspannen.. ergens iets héél lekker gaan eten, naar een mooi park gaan, s avonds een mooie film.. gewoon iets onder twee! Dat kan vééél leuker zijn dan een wrange vrijgezellen denk ik..



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik4-8-2008 9:10:13

@ An

Ik ben van Hoboken en wij trouwen op 5 september.

Zou wel grappig zijn moesten we elkaar tegenkomen.

Groetjes,

Jenny



ilse
13-9-2008
 Meld misbruik4-8-2008 9:58:54

Dag Jenny,


Wij trouwen op 30 augustus en ook mijn vrijgezellen feest is in het water gevallen. Mijn vriend heeft een heel tof vrijgezellen weekend gehad. Maar bij mij belde ze ook één voor één af en is mijn feestje niet doorgegaan. Eerst vond ik het erg en nu hebik zoiets van fourt allemaal.
Misschien moeten we iets samen doen ha ha ;)

Groetjes

Ilse



Annemie
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 14:57:08

Daar had ik dus ook bang voor, dat de vrijgezelle in het water zou vallen.
Wij hebben gewoon besloten om geen vrijgzelleparty te doen, maar samen een goei vat te geven tijdens het afschieten van de vreugdesschoten afgelopen zaterdag.
En ik moet zeggen: het was een "KNALLEND" feestje waar we alle 2 iets aan hebben gehad !

Groetjes !
08*08*2008



Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik4-8-2008 15:45:57

oh help, dat is echt een afknapper, zeg!
Ik zou het ook in een andere richting gaan zoeken en met enkele toffe mensen iets gaan doen dat jij hebt gekozen.
Ik ben eerder een rustig type, helemaal geen fuifbeest ofzo, dus ik heb aan iedereen die het horen wil gezegd dat ze mij niet als een playboybunny door Antwerpen moeten laten hollen. Mijn vriendin heeft een upperwareparty cadeau gekregen: lachen !!

Ik wil ook gewoon een fijn etentje of een leuk concert of festival en vooral heel veel leut (pret)

Probeer snel nog het heft in eigen handen te nemen en kies zelf iets leuks !!

Succes !!



Tina
16-8-2008
 Meld misbruik5-8-2008 10:35:24

Onze dag is ook bijlange niet verlopen hoe we hadden gewild... We wilden er eerst geen doen omdat we niet voor die verkleedpartijen enzo zijn, ma na lang zagen gingen we dan toch eentje doen, onder 2 voorwaarden: geen verkleedkleren en 's avond komen mannen en vrouwen samen...Ja, niet dus! Mijn vriend verplichtten ze 's middags al zich in een clownkostuum te wurmen, en later op de dag een mega-mindy outfit... We hadden duidelijk gezegd dat daarmee onze dag verpest zou zijn, en toch drijven ze hun wil door. Schandalig vind ik dat. Hij is op zijn eigen vrijgezellen om 12u vertrokken en is samen met een kameraad tot bij ons gekomen! (want de samenkomst was dus ook niet geregeld!) Bij mij viel het wel mee. Er hebben ook wel veel vriendinnen afgezegd, maar soit, wie niet mee wou bleef maar thuis! Ze gingen bij mij normaal parachutespringen, maar een week ervoor bleek ik plots zwanger en hebben ze dit in allerijl nog moeten veranderen. We zijn dan gaan deltavliegen, was super. Ik vond het echt wel tof dat ze op zo'n korte tijd toch nog een leuk alternatief gevonden hebben. Daarna gaan eten en uiteindelijk op de Oude Markt van Leuven beland waar het Vlaanderen Zingt was. Wel ambiance. Alleen was ik moreel verplicht om de mama en tantes van mijn vriend mee te nemen, dat was minder, hebben de hele dag gezaagd! Ik heb ook opdrachtjes enzo gehad, maar dit vond ik minder erg omdat ze mij niet verplicht hebben mij te verkleden zoals mijn vriend. Enfin, we hebben daarna een week niet gesproken met mijn schoonouders (de voornaamste aanstokers van heel het gedoe), maar ondertussen hebben ze toch ook ingezien dat zij verantwoordelijk waren voor het niet slagen van de dag. Ik bedoel, als je al een half jaar op voorhand duidelijk maakt wat voor jou belangrijk is en ze vegen daar vierkantig hun voeten aan, van je eigen familie vind ik dat wel erg, zo weinig respect... Maar ja, hoeplijk hebben ze hun lesje nu geleerd en wordt de trouw wel leuk...(ik hou wel mijn hart vast voor wat er weer gaat georganiseerd zijn...)
Het is dus inderdaad niet beter dan alles zelf in handen te nemen. Vraag wat mensen om eens gezellig te gaan eten of relaxen in een kuuroord of zo, of doe wat jij graag wil met wie je wil...desnoods met de mensen apart als ze samen niet kunnen, dan heb je er zoveel keer meer plezier aan!
Succes!
Tina 16/08/08



an

 Meld misbruik12-8-2008 1:05:52

En hoe was het ?
Mijn vrijgezelle was super !
Ik weet natuurlijk niet of ik je heb gezien .
Heb je iets speciaals moeten doen ?
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...