Terug naar overzicht
Hoi,Wij hebben 2 volkswagenbusjes voor de suite en voor ons een fiat 500... Dat belooft, want ik ben 1m80 en mijn toekomstige 1m93... Mijn ventje wou deze auto perse... Wij hebben particulier gehuurd via websites van liefhebbersCynthia09/08/08
Dag Sarah!Wij hebben zonet gistern een huifkar vastgelegd, bij ons is het enkel voor de gemeente,was dus wat zot als je dan al die prijzen van de auto's ziet (je moet goed vergelijken!).SuccesMarieke18-04-2009
hoi Sarah,wij hebben voor een limo gekozen! Je kan misschien eens kijken op www.nightlifelimos.be Veel plezier ermee!groetjesMarijkeNog 14 dagen!!
hallo,wij kozen voor de suitte voor een limo en voor ons tweetjes een corvette cabrio waar mijn ventje zelf mag mee rijden.groetjes evelien29/08/08
Hoi Sarah, Wij hebben een Buick uit 1958 gekozen bij Nostalgic Cars in Wichelen. GroetjesInes3/10/2008
heyonze wagen was een oude amerikaanse politiewagen. hij kwam ook van bij nostalgic carswww.nostalgic-cars.be groetjessas
Hoi Sarah,Wij hebben een witte hummer limousine (uniek in België) bij Black & White Limo's in Herentals.Ze hebben hem ook in het zwart, en ook de gewone Lincoln limo's.Groetjes !08*08*2008