Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht fotograaf voor in Merelbeke

1-8-2008 21:51:36
Hallo iedereen

We zijn volop begonnen aan het plannen van onze grote dag.
En op het gebied van de zaal zijn wel al goed gevorderd.
Maar nu keek ik een beetje rond op de forums over fotograven en zoveel keuzes en zaken die verkeerd lopen
En gezien dat we er niet veel van kennen hou ik mijn hart vast
Ik had dus een vraag kennen jullie een goeie fotograaf die naar Merelbeke zou komen?

Alvast bedankt!!!!!

Vele groetjes

Sarah en Stefaan

Sarah
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 437

Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik1-8-2008 22:00:48

Hey,
We zelf hebben een familielid als fotograaf genomen, wegens de aspecten kostprijs en het beschikken over de originelen. Nu waren we wel eerst naar de trouwbeurs geweest (in gent, maar er is er nog een in het najaar in antwerpen). Op deze beurs staan heel wat fotografen. Je kan persoonlijk met ze praten, albums inkijken en je hebt snel een idee van wie bij jou past en wie niet. Je kan er ook ineens de verschillende prijzen vergelijken. Verplaatsing is voor die mannen meestal geen probleem aangezien het toch voor een hele dag is. De toegangsprijs van deze beurs is tien euro per persoon (maar er zijn wel bons waardoor je een gratis ticket krijgt als je iemand meebrengt). Naast fotografen vind je er ook nog heel wat andere info.

Greetz
C.

anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik1-8-2008 22:22:03

Wij hebben Santens uit Aalter! Een héél goede fotograaf, die al redelijk wat prijzen heeft gewonnen met fotografie!

Groetjes
Anuschka
30/08/08

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik2-8-2008 9:50:15

Hallo,

Wij hebben gekozen voor Valerie Van Laere van Picturit. Zij is een hele sociale en professionele fotografe en helemaal niet duur. Ze luistert naar wat jullie willen. Ze is van Oostakker. Wij zijn er heel tevreden over.

Groeten,
Darcy

Siska
5-7-2008
 Meld misbruik2-8-2008 11:02:49

Wij hebben artxpo genomen, qua prijs/kwaliteit veruit de beste van alle fotografen die we gecontacteerd hebben. Plus hij neemt je mee voor een pre-shoot en je krijgt alle foto's die hij trekt (de meeste fotografen houden de negatieven of digitale foto's).

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-8-2008 14:06:38

Wij hadden fotograaf Maes uit De Pinte en waren er heel tevreden van. Toffe man en een supermooi album!!!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...