Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ram oh dubbele ramp

  1-8-2008 17:13:36
Beste allemaal,

Ik trouw op 18 oktober 2008 en ben er gisteren zelf moeten achterkomen dat de ontwerpster van mijn kleed de boeken heeft neergelegd.

Van mijn kleed, stoffen, wat dan ook is geen spoor en evenmin van mijn voorschot uiteraard.

Slikken en een oplossing zoeken zeker?


An-Benedikte
18-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2057


Kim
28-3-2009
 Meld misbruik1-8-2008 17:25:37

Hoi

Das inderdaad een dubbele ramp!Ik zou gek worden, denk ik. Maar dat helpt niks, dus kalm blijven zal de boodschap zijn.
Ik zou zo snel mogelijk naar bruidwinkels stappen en beginnen passen, leg de situatie uit! Zodat je weet welke kleedjes haalbaar zijn of wie weet kan je een showroom model nemen; Welke ontwerpster had je?
Groetjes
kim



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik1-8-2008 17:40:58

Heylaba,

Oei, da's inderdaad helemaal geen leuke ervaring! Maar ik vrees dat er geen andere oplossing is dan dit even opzij te zetten en zo snel mogelijk winkels te gaan afschuimen op zoek naar een droomjurk.
Inderdaad best goed informeren dat je ze zeker nog op tijd hebt.

Véél succes!

Cindy
13/06/2009



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik1-8-2008 17:49:33

Beste An,

Komt wel in orde! Geen paniek...

Van welke regio ben je? In Temse heb je Couture Rachel, die kunnen wel op korte tijd leveren.
Bij Scarpellini in Oostende hangen er veel jurkes in de rekken, op zo een korte tijd willen ze misschien wel ééntje uit de winkel aanpassen aan jouw model?
Geen paniek.

Groetjes

Marieke
18-04-2009
honnay@hotmail.com



miek
21-3-2009
 Meld misbruik1-8-2008 18:24:07

hey an-benedikt,
wat erg! welke ontwerpster was het?
in nederland bij c'est-moi hebben ze veel op voorraad in de winkel hangen, retouches doen ze blijkbaar binnen de week... misschien een idee (t is vlak over de grens! 30 km van antwerpen of zo)



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik1-8-2008 18:53:52

Aangezien we op het einde van collectie 2008 zitten, zullen verschillende winkels hun showmodellen wel kunnen verkopen denk ik. Mijn vriendin heeft bij Claire de femme op minder dan een maand haar jurk gekregen.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik1-8-2008 19:33:24

hey,
wat erg voor jou! ik hoop dat het geen al te groot voorschot was?
wel gemeen van die dame om je zo een toer te draaien!
ik denk wel dat je nog iets kan vinden op korte termijn. zal ook een beetje van de goede wil van de winkel afhangen maar zou toch moeten lukken.
succes



An-Benedikte
18-10-2008
 Meld misbruik1-8-2008 19:42:37

merci voor de reacties.

Ik was inderdaad een zenuwinzinking nabij en mijn ouders ook, want zij hebben het voorschot betaald.

Het erge is dat ze mij niet eens heeft gebeld om mij het te melden of zo, zodat ik minstens mijn ontwerp terughad.

Ik heb inmiddels al contact gehad met stoffen Janssens in Gent die werken met naaisters.

Ondanks hun verlof, willen ze de winkel opendoen voor mij, zodat alles nog in orde komt.
Vind ik super!

De ontwerpster was Helga verhulst, winkel Atame in Leuven (vlak bij Sint-Pieterskerk).

groetjes




Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik2-8-2008 10:00:43

Isabelle Stepman in Gent is ook een goeie naaister. Zij kan ook in enkele weken tijd een kleed leveren.



Valerie

 Meld misbruik2-8-2008 12:01:51

Hallo,

Neem eens contact op met "De Paspop" Dat meisje is zelfstandig in bijberoep en ontwerpt en maakt bruidskledij op maat. Een trouwjurk maakt ze voor een 500 euro. Haar specialiteit is bruids-en suitekledij. Zij gaat ook met je mee om de stoffen te kiezen.

Haar nummer:0499/37 17 25
Ze heet Shana De Lissnyder

Succes verder!!
Groetjes!



anissa
18-10-2008
 Meld misbruik2-8-2008 20:29:26

Hey,

Ik zie hier iemand c'est moi in nederland heb er niet zo'n goede ervaringen mee maar n brussel zijn er 3 winkels die echt de moeite waard zijn

ze bevinden zich op de vlaamsesteenweg. Mijn kleed komt van Au louvre (www.aulouvre.be ) en het kleed op zich kost 586 euro en het is echt de moeite waard.





Lindsey
1-5-2009
 Meld misbruik4-8-2008 10:47:19

Hey An-Benedikte,

Heb je al naar Helga zelf gebeld en uitleg gevraagd?

Ik was zelf ook van plan om mijn kleed door haar te laten maken, ze heeft me heel eerlijk gezegd dat ze nog niet wist hoe volgend jaar voor haar ging uitdraaien, maar dat ze nog wel enkele bruidjes wil helpen en diegenen afmaken waar ze aan bezig was. Heb haar half juli nog gesproken.

Als je haar gsm nummer moet hebben, laat het mij maar weten.

Liefs,

Lindsey



An-Benedikte
18-10-2008
 Meld misbruik4-8-2008 19:20:44

Lindsey,

Zij heeft mij gebeld de dag dat zij haar boeken is gaan neerleggen met een heel verhaal, doch zonder de vertellen dat de boeken waren neergelegd.

Ik probeer haar daarna te bellen, maar het nummer is afgesloten.

Ik kijk dan na of ze niet failliet is, wat inderdaad zo is.

Vervolgens neem ik contact met de curator die mij haar nummer geeft, maar ook meldt dat er niets meer in haar winkel is.

Ik bel op haar nieuw nummer, spreek zelf een boodschap in en vraag om astublief terug te bellen, doch geen maar dan ook geen reactie.

Het verhaal dat zij de bruidjes zou helpen, geloof ik dan ook absoluut niet meer.
Dan zou ze minstens contact met mij hebben opgenomen, mijn ontwerp en mijn 1000 Euro hebben teruggegeven.

groetjes



Lindsey
1-5-2009
 Meld misbruik6-8-2008 10:49:35

Hey An-Benedicte

Das wel heel jammer, maar ik wil je toch bedanken om dit met mij te delen! Kwestie dat ik niet in dezelfde val trap!

Bedankt en nog een goede zoektocht naar je droomjurk...

Lieve groeten,

Lindsey


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...