Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet weten wat hij wilt: HELP

1-8-2008 12:42:41
Ik heb een toekomstige waar ik voor de moment zot van word! Eerst wilt hij trouwen in het buitenland,dan weer niet, dan weer wel!! Heb ik eindelijk informatie aangevraagd voor alles om te trouwen in het buitenland vind hij het ineens te duur,terwijl het zo ie zo duur is. En nu ineens moeten we denken aan de andere terwijl hij eerst van het principe is we trouwen voor ons zelf...;
aaaargggghhhh ik word er zot van!!

Ellen
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 368

Matthias
6-9-2008
 Meld misbruik1-8-2008 13:20:50

Mannen ! :p

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik1-8-2008 13:26:58

ah had jij dat probleem ook? :-)

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik1-8-2008 16:09:12

hey ellen,
ik weet perfect waar je het over hebt!!!
de mijne is juist dezelfde! bij ons was het dan meer zo van...ik wil een feest , ik wil geen feest. dan weer wel dan ,dan weer niet. tot ik ontplofte! kon er gek van worden. enzo was het met nog een aantal dingen bv de traiteur en de ringen en zijn kostuum.pfffff onvoorstelbaar gewoon.
ondertussen is alles geregeld want we trouwen op 27/09 maar het is allemaal niet makkelijk geweest.
succes

kim
4-7-2009
 Meld misbruik1-8-2008 21:32:05

ik ben blij dat ik dit lees :-)
Bij ons hier is het dus net zo.

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik2-8-2008 2:41:27

bij ons is het anders maar word er even zot van
iederekeer als ik vraag van lieverd wat wil jij is t van kies maar want ik moet altijd alles kiezen :s
he enigste dat meneer gekozen heeft is zijn kostuum en de limo :s

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik2-8-2008 15:21:53

Hallo,
hihi wel grappig, wij wouden eigenlijk ook trouwen in het buitenland, ik heb namelijk 5 jaar in het buitenland gewoont.
mijn schatje heeft me ook op vakantie ten huwelijk gevraagd, en bovendien ben ik niet echt landgebonden, moesten ze me morgen vertellen jullie kunnen naar... direct alle als het naar ons zin is he.
nu waren wij ook altijd zo van ok trouwen in het buitenland , maar uiteindelijk heb IK het idee geschrapt, waarom omdat er familie leden zijn die er anders nooit bij kunnen zijn en zolang ze er nog zijn wil ik hen er toch gewoon bij hebben, dus ja geen huwelijk in het buiteland.
verder laat mijn schat mij ook alles doen soms lijkt het als je mij maar zegt waar en wanneer en wat ik moet aandoen :-)
maar ach ja mannen he.
groetjes sylvia

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik3-8-2008 12:13:48

Ben ik dus blij dat ik niet de enigste ben.
Heb hem nu eindelijk gevraagd om de knoop door te hakken want dat ik er echt wel zot van wordt. Dit gaat het dus worden,trouwen in het buitenland en het jaar daarna hier in België rond dezelfde datum. Ik wil ook echt wel mijn familie erbij hebben.
Hopelijk komt het bij iedereen ook op zijn pootjes terecht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...