Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wittebroodsweken

  30-7-2008 18:03:41
Misschien een domme vraag hoor, maar hoe lang duren de wittebroodsweken eigenlijk?

Tamara

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2186


Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 18:54:18

Volgens wikipedia zouden de wittebroodsweken 6 weken duren.

Groetjes,

Jenny



Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik31-7-2008 11:20:24

Waarom? :-)



s
1-6-2007
 Meld misbruik31-7-2008 11:30:59

Originele vraag. :-)
Geen idee eigenlijk. Heb ik me nooit afgevraagd.
Ik zou 4 weken antwoorden... Geen idee waarom. Was een honeymoon vroeger geen vier weken? Tussen twee maandstanden zit ongeveer 4 weken of heb ik me dat laten wijsmaken?



sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik31-7-2008 21:39:39

Hallo,
eigenlijk heeft het hier in belgie niet veel betekennis maar de lengte hangt samen met het wederroepingsrecht dus het annuleren van een hewelijk hier in belgie moet je scheiden ook na een week als je tot de conclusie komt dat het toch de foute beslissing was er zijn landen waar je tot 6 weken de tijd hebt om je huwelijk op te zeggen zonder scheiding zoals sommige delen van amerika maar ook in duitsland kan dit.
van daar de lengte van de wittebroodsweken.
groetjes sylvia



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik2-8-2008 17:28:04

In die 6 weken moeten handelsvertegenwoordigers en verzekeringsmakelaars e.d. je met rust laten. Daarom

Groetjes,

Jenny


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...