Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat ontbreekt er nog???

29-7-2008 23:42:46
fiogf49gjkf0d
Hey bruidjes,
Weet er iemand wat er nog ontbreekt aan onze voorbereiding?? Wij trouwen 19 september 2008! Dus niet lang meer! Ik denk alles op orde te hebben maar weet het niet zeker!Ik begin serieus te twijfelen of ik dan toch niks vergeten ben!
Ik ga nu eens vermelden wat we al allemaal hebben voorzien, mocht er nog iets ontbreken, willen jullie mij dat dan melden aub??

Ondertrouw is gedaan
Bij de aankomst van mijn ventje bij mij thuis, gaan we voorzien van champagne en sandwiches dus da zal ook ok zijn
fotograaf en filmreportage: ok
ringen: ok
uitnogingen zijn nu klaar mag er morgen om, ben benieuwd of er geen fouten gaan in staan!!!
feestzaal ligt vast alsook de honeymoon
eten moeten we nog gaan vast leggen maar daar zijn we nog voor in tijd
ceremoniemeester ligt vast alsook ceremoniewagens
bruidsduifjes: ok
Mijn kleed, schoenen: ok
kledy ceremonie: ok
kledy voor de bruidskindjes: ok
bruidskapsel: volgende week voor proefkapsel
kerkboekje: ok
zang in kerk: ok
zang voor op de receptie: ok
geschenk voor ouders, getuigen: ok
bedankingsgeschenkjes voor de genogdigden: ok
bedankingsgeschenkjes voor aan de kerk te geven aan de kids: met bezig , weet nog nie goed wat, het karretje waar de 'snoepjes' in moeten liggen, is besteld! Wat geven jullie?? en hoeveel stuks???
kado voor partner?? is da verplicht?? iemand een idee??
huwelijkskaars zal ook ok zijn , heb de site gevonden waar ik die zal op bestellen, hebben nog tijd he
bruidsboeket: moet mijn ventje voor zorgen maar mijn smaak is al doorgegeven :-)
bloemen voor in de kerk en op de bruidswagen moet ik nog voor gaan, maar zou liever met ballonnen werken in de kerk en maar 1 bloemstuk gebruiken,moet da nog vragen aan de pastoor of dat da mag.
catering voor de 1ste receptie : ok
rode loper voor mijn deur, alsook speciale ballonstukken: ok
rode loper voor gemeentehuis:ok
muziek voor op gemeentehuis: we moeten 3 nummers kiezen, jullie keuze???
Wat doen jullie met de envelopjes die jullie op de hand krijgen? Een enveloppendoos vind ik niet veilig! Al hoop ik dat de meeste op ons rekening gaan storten.
dus ons trouwrekening: ok
Ik denk dat ik er ben, ontbreekt er nog iets? Laat het me aub weten?

Dikke kus, en al bedankt he!!!
Els

Els
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 452

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik30-7-2008 0:01:15

miss je muziek voor de openings dans
en vermenig vuldigen
en wat jullie graag willen dat er ge draait word moet je bespreken met een d j
groetjes 23/08/08
ps voor de rest lijkt me alles in orde

Geert
26-7-2008
 Meld misbruik30-7-2008 0:27:34

Lijkt ok, misschien nog een gastenboek met bijhorende pen om neer te leggen in de feestzaal.

www.klimaxsmusic.be

Meld misbruik30-7-2008 5:36:45

Goeiedag.
Ik zie hier geen DJ opstaan !

Mvg
www.klimaxsmusic.be

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik30-7-2008 9:12:00

Als de menu gekozen is nog menukaartje.

Els
19-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 10:07:42

Was ik er vergeten bijzetten, de dj's hebben we, alsook de gastenboek en staander!
De menukaarten ga ik zelf maken maar daar we der nog nie uit zijn van het eten kan ik ze nog nie maken.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
x x

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 10:27:34

Leuk...eindelijk eens iemand die op dezelfde dag trouwt!!! 19september begint idd steeds dichter bij te komen. Je lijstje ziet er volgens mij wel volledig uit. Wij zitten ongev even ver met de voorbereidingen, behalve dat onze uitnodigingen al de deur uit zijn. Lopers moet ik wel nog voor kijken, ik wil witte ipv rode dus das iets moeilijker te vinden...toch aan een schappelijke prijs. kHeb vorige week mn ceremoniemeester gebeld met de vraag of we nog eens kunnen afspreken. kZal me toch iets veiliger voelen als zij nog eens alles overloopt.
Indien je zin hebt om te mailen: Butstraenc@hotmail.com, of onze site: www.bertencharlotte.bruiloftsite.nl
Groetjes

Lis
19-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 10:54:33

Wij trouwen ook op 19 september! Komt inderdaad dichtbij he. Voel de kriebels af en toe al serieus opkomen.
Ik denk dat je goed op schema zit, kan in ieder geval niks bedenken dat je vergeten bent.

Veel succes aan de 19/09 bruidjes!

Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik30-7-2008 11:45:56

Tafelindeling? (Niet zozeer wie bij wie gaat zitten, maar hoe: met foto's, met muziek, met snoepjes,...)

kdenk maar mee...

Els
19-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 15:16:01

Bij tafelindeling ga ik nie iets speciaals doen denk ik, wel wat decoreren, maar dan op ieder tafel gelijk. Ik ga wel naamkaartjes zetten of mss ook nie,weet het nog nie goe... heb wel waar het aantal personen en wie er aan die tafel moet zitten op papier staan, en die ga ik afgeven, dan gaan ze gewoon de namen afroepen en naar de tafel leiden. Dacht eerst ook op die tafels naamkaartjes te zetten, maar uiteindelijk zetten we vrienden bij vrienden en familie bij familie, mensen die elkaar kennen aan een tafel... zonder kaartjes knn ze kiezen naast wie ze willen zitten, anders verplicht ik da hen nog eens... Ze mogen al nie kiezen aan welke tafel ze gaan zitten :-) kben er nog nie uit of ik het met of zonder ga doen... met naamkaartjes is mss wel iets sjieker of nie??

By the way... leuk om te horen dat er nog meisjes zijn die dezelfde dag trouwen of ons!!!! Hopen op goed weer he!!!!! :-)
Allemaal de vingerjtes kruisen hihi

Dikke kus
Els

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik30-7-2008 15:18:23

kledij voor de bruidegom?

Els
19-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 16:22:54

Hey, ja het kostuum voor mijn ventje is ook in orde!
Alvast bedankt voor uw reactie!!
Dikke kus
Els

Marianne
19-9-2009
 Meld misbruik30-7-2008 16:33:35

Hey,

Als je de tafelindeling wel per tafel wil kiezen maar niet per persoon kan je eventueel zo'n fotohoudertjes ( http://www.hsg-relatiegeschenken.com/images/az/fotohoud... ) zetten en de naamkaartjes hier aan hangen. Je kan natuurlijk ook per tafel iets kiezen, dat kan een bloem, een liedje, een film, een ... per tafel zijn. Dit onderwerp verwerk je in je middenstuk. Als je gasten binnenkomen kan hen zeggen aan welke tafel ze zitten, of bijvoorbeeld hen een naamkaartje geven met daarop een link naar de juiste tafel (let er wel op dat je de link niet te moeilijk maakt) :-).

Ik heb een keertje gezien dat ze met de prentjes van liefde is ... hebben gewerkt. Op iedere tafel stond een grote prent en alle gasten kregen een klein prentje.

Mijn vriend en ik zullen ook op 19/09 trouwen maar dan pas in 2009. Ik heb dus nog veel tijd om alles te regelen :-).

Heel veel plezier met het aftellen van de laaste dagen.

Groetjes
Marianne

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik30-7-2008 18:04:30

ziet er volledig uit maar... je vergeet de lingerie en de kousenband toch niet é? ;)

Els
19-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 18:09:58

Nene de koudenband heb ik al hihi. gekregen bij mijn lingeriesetje. Had er anders idd nie aan gedacht :-) Doe jullie daar trouwens nog iets mee tijdens het feest of houden jullie dit bij?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...