TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
23-8-2008
|
30-7-2008 0:01:15
miss je muziek voor de openings dans en vermenig vuldigen en wat jullie graag willen dat er ge draait word moet je bespreken met een d j groetjes 23/08/08 ps voor de rest lijkt me alles in orde
|
|
Geert
26-7-2008
|
30-7-2008 0:27:34
Lijkt ok, misschien nog een gastenboek met bijhorende pen om neer te leggen in de feestzaal.
|
|
www.klimaxsmusic.be
|
|
|
Laura
9-8-2009
|
30-7-2008 9:12:00
Als de menu gekozen is nog menukaartje.
|
|
Els
19-9-2008
|
30-7-2008 10:07:42
Was ik er vergeten bijzetten, de dj's hebben we, alsook de gastenboek en staander! De menukaarten ga ik zelf maken maar daar we der nog nie uit zijn van het eten kan ik ze nog nie maken. Alvast bedankt voor jullie reactie! x x
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
30-7-2008 10:27:34
Leuk...eindelijk eens iemand die op dezelfde dag trouwt!!! 19september begint idd steeds dichter bij te komen. Je lijstje ziet er volgens mij wel volledig uit. Wij zitten ongev even ver met de voorbereidingen, behalve dat onze uitnodigingen al de deur uit zijn. Lopers moet ik wel nog voor kijken, ik wil witte ipv rode dus das iets moeilijker te vinden...toch aan een schappelijke prijs. kHeb vorige week mn ceremoniemeester gebeld met de vraag of we nog eens kunnen afspreken. kZal me toch iets veiliger voelen als zij nog eens alles overloopt. Indien je zin hebt om te mailen: Butstraenc@hotmail.com, of onze site: www.bertencharlotte.bruiloftsite.nl Groetjes
|
|
Lis
19-9-2008
|
30-7-2008 10:54:33
Wij trouwen ook op 19 september! Komt inderdaad dichtbij he. Voel de kriebels af en toe al serieus opkomen. Ik denk dat je goed op schema zit, kan in ieder geval niks bedenken dat je vergeten bent.
Veel succes aan de 19/09 bruidjes!
|
|
Annelies
14-6-2008
|
30-7-2008 11:45:56
Tafelindeling? (Niet zozeer wie bij wie gaat zitten, maar hoe: met foto's, met muziek, met snoepjes,...)
kdenk maar mee...
|
|
Els
19-9-2008
|
30-7-2008 15:16:01
Bij tafelindeling ga ik nie iets speciaals doen denk ik, wel wat decoreren, maar dan op ieder tafel gelijk. Ik ga wel naamkaartjes zetten of mss ook nie,weet het nog nie goe... heb wel waar het aantal personen en wie er aan die tafel moet zitten op papier staan, en die ga ik afgeven, dan gaan ze gewoon de namen afroepen en naar de tafel leiden. Dacht eerst ook op die tafels naamkaartjes te zetten, maar uiteindelijk zetten we vrienden bij vrienden en familie bij familie, mensen die elkaar kennen aan een tafel... zonder kaartjes knn ze kiezen naast wie ze willen zitten, anders verplicht ik da hen nog eens... Ze mogen al nie kiezen aan welke tafel ze gaan zitten :-) kben er nog nie uit of ik het met of zonder ga doen... met naamkaartjes is mss wel iets sjieker of nie??
By the way... leuk om te horen dat er nog meisjes zijn die dezelfde dag trouwen of ons!!!! Hopen op goed weer he!!!!! :-) Allemaal de vingerjtes kruisen hihi
Dikke kus Els
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
30-7-2008 15:18:23
kledij voor de bruidegom?
|
|
Els
19-9-2008
|
30-7-2008 16:22:54
Hey, ja het kostuum voor mijn ventje is ook in orde! Alvast bedankt voor uw reactie!! Dikke kus Els
|
|
Marianne
19-9-2009
|
30-7-2008 16:33:35
Hey,
Als je de tafelindeling wel per tafel wil kiezen maar niet per persoon kan je eventueel zo'n fotohoudertjes ( http://www.hsg-relatiegeschenken.com/images/az/fotohoud... ) zetten en de naamkaartjes hier aan hangen. Je kan natuurlijk ook per tafel iets kiezen, dat kan een bloem, een liedje, een film, een ... per tafel zijn. Dit onderwerp verwerk je in je middenstuk. Als je gasten binnenkomen kan hen zeggen aan welke tafel ze zitten, of bijvoorbeeld hen een naamkaartje geven met daarop een link naar de juiste tafel (let er wel op dat je de link niet te moeilijk maakt) :-).
Ik heb een keertje gezien dat ze met de prentjes van liefde is ... hebben gewerkt. Op iedere tafel stond een grote prent en alle gasten kregen een klein prentje.
Mijn vriend en ik zullen ook op 19/09 trouwen maar dan pas in 2009. Ik heb dus nog veel tijd om alles te regelen :-).
Heel veel plezier met het aftellen van de laaste dagen.
Groetjes Marianne
|
|
Kim
2-5-2008
|
30-7-2008 18:04:30
ziet er volledig uit maar... je vergeet de lingerie en de kousenband toch niet é? ;)
|
|
Els
19-9-2008
|
30-7-2008 18:09:58
Nene de koudenband heb ik al hihi. gekregen bij mijn lingeriesetje. Had er anders idd nie aan gedacht :-) Doe jullie daar trouwens nog iets mee tijdens het feest of houden jullie dit bij?
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|