Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Regenachtige trouwdag

  29-7-2008 20:25:34
fiogf49gjkf0d
Hallo!

Nog drie keer slapen en het is zover! De dag waarnaar we zolang hebben uitgekeken!
Alles wat geregeld kon worden, is geregeld maar ... Ze zeggen altijd dat je over het weer geen controle hebt, en na het weerbericht gezien hebben ze jammer genoeg gelijk! Ze voorspellen heel veel regen voor 1 augustus :-(

Mijn vraag: Hebben jullie handige tips voor een huwelijksdag vol regen? (Ik trouw in Gent)

Alvast bedankt!

Gwendoline
1-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1170


sharon
6-9-2008
 Meld misbruik29-7-2008 20:44:36

ik heb al gehoord dat sommige witte paraplu's gebruiken dan, maar ik denk niet dat je nog tijd genoeg hebt om nog witte paraplu's te vinden. En nog geen zenuwen? Tis niet meer lang hoor. En hopen dat het weer veranderd, zal denken aan jou en tesamen duimen dat het weerbericht veranderd. Groetjes Sharon

6 september 2008



Gwendoline
1-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 20:57:36

Witte paraplu's zullen inderdaad niet meer lukken. :-) Ik zal me alvast voorbereiden op een kleurenpallet aan paraplu's.
De zenuwen zijn al talrijk aanwezig en zorgen voor slapeloze nachten, maar ik ben er volledig klaar voor. Het is ook leuk om te zijn hoe zenuwachtig mijn verloofde is, terwijl hij normaal gezien de rustige van ons twee is.
Bedankt om te duimen! Laten we hopen dat al die duimen de regenwolken laten verdwijnen.



inge
1-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 21:08:07

fiogf49gjkf0d
Hey,
Wij trouwen ook op 1 augustus in Veurne (W-Vl)
Maar ze voorspellen allemaal verschillend weer.
De ene zegt regen de andere dan weer 26 graden.
Dus wat moeten we gaan geloven,we zullen moeten kijken op de dag zelf denk ik.
Zolang het niet regend als we op fotoreportage gaan ben ik al blij.
Voor de rest zullen we moeten genieten van onze dag hé.
Ja hier toch ook wel al enige stress hoor. :-)

Groetjes
www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-7-2008 21:09:06

casa hebben ze normaal witte paraplu;s

och meisje op onze trouwdag voorspelden ze 90% kans op regen. Ik werd s'nachts wakker en het REGENDE PIJPENSTELEN tot 11 uur... en toen was het DROOG

op 2 mini buitjes na dan toch...



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik29-7-2008 21:11:30

Inderdaad, zeker niet van wakker liggen. Bij ons heeft het geregend tot 10 uur. Net tot het moment dat we met de fotograaf foto's gingen nemen. Onlangs waren we op een huwelijk waar het regende toen het koppel de kerk uit kwam. En toen vertelden alle koppels die al getrouwd waren dat het ook op hun huwelijksdag had geregend en dat dat naar het schijnt geluk brengt. Maar niemand kon zich herinneren dat het op onze trouwdag zo hard had geregend tot 10 uur, zo zie je maar.



evy
1-3-2009
 Meld misbruik29-7-2008 21:27:56

Ja, ook ik volg al dagen het weerbericht. Ze weten het precies zelf niet zo goed. De ene zegt regen, volgens een andere zou het droog blijven. PFFF... Ik denk dat ik morgen toch voor alle zekerheid maar een paraplu ga kopen. Meestal als ik iets koop heb ik het niet nodig :-)
Ook ik duim dus voor goed weer, want zou toch graag een beetje droog op fotosessie gaan.

Groetjes Evy
01-08-2008



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-7-2008 21:47:36

en o ja.. ik heb toen alle dagen het weerbericht in de gaten gehouden... ze veranderden ALLE dagen van mening



Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik29-7-2008 22:53:22

Hoi

wij zijn getrouwd op 7 juni. Regenachtig weer maar tijdens de receptie is het wonderbaarlijk droog gebleven! Ik heb de dag van onze trouw nog naar iedereen een sms gestuurd dat ze een paraplu moesten meebrengen en achteraf hebben we ze niet eens nodig gehad. Had misschien wel leuk geweest, zo'n groepsfoto met al die verschillende paraplu's :-)

Trouwens, als je trouwt met het weer van de laatste dagen lijkt mij ook niet leuk. Iedereen dat het te warm heeft en loopt te puffen. Je make-up die uitdroogt... Niet in de zon kunnen staan omdat ze te hefig is.. Iedereen die met zonnebril oploopt (niet zo geweldig voor de foto's...). Zweten met je kleed.. bruidskindjes die het te warm hebben... Iedereen die buiten staat ipv van binnen op de dansvloer omdat het buiten frisser is...


Geniet er alleszins van regenweer verpest echt je dag niet!!!!

Groetjes
Ilka



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik29-7-2008 23:03:10

fiogf49gjkf0d
Hi Gwendoline,
Ook ik ben gehuwd op 7 juni. Regen hebben we in Wilrijk niet gehad, maar het was te fris om buiten te dineren. Bovendien ook bewolkt, het zonnetje kwam er helemaal niet door. Toch aan de foto's zie je dit niet, gelukkig maar. Ik vond het wel jammer maar trek me recht aan een gedachte die iemand me op ons huwelijksdag vertelde...de hemel huilt omdat 2 engeltjes vandaag trouwen... als dat niet mooi is!
x



Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik29-7-2008 23:07:00

nood aan witte paraplu's? Kijk eens bij blokker of casa; Niet de geweldigste van kwaliteit, maar goedkope oplossing.

groetjes



Annemie
13-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 8:47:16

In de HEMA vind je witte paraplu's met zwarte stipjes! Heel leuk!
Ze hebben ze ook in zwart met witte stipjes. Misschien wel leuk: jullie de witte, de suite de zwarte. De stipjes maken het echt wel vrolijk!

groetjes,
Annemie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...