Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend begin

  29-7-2008 15:31:42
Hallo iedereen,

ik ben twee weken geleden ten huwelijk gevraagd door mijn vriend en ben natuurlijk superblij. Enkele dagen geleden vond ik deze website en ik vind het enorm leuk om ervaringen en tips te kunnen uitwisselen. Deze week willen we een zaal vastleggen (vooropgestelde datum = 4 juli 2009) en ik voel nu al de stress, hopelijk lukt het om in de buurt een betaalbare zaal te vinden waar iedereen (toch zo'n 170 gasten) zich goed zal amuseren. We wonen in de buurt van leuven dus alle tips zijn welkom!!

groeten, Han

Han
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1074


Han
18-7-2009
 Meld misbruik29-7-2008 15:44:08

en ideëen voor mooie trouwjurken en het bruidsboeket heb ik hier ook al volop opgedaan, al mogen jullie er gerust nog dingen aan toevoegen!



Inge
14-6-2008
 Meld misbruik29-7-2008 16:10:31

Proficiat met jullie verloving ! Het moet nog allemaal beginnen en het zal een zeer leuk jaar worden, met alles te kiezen..
Veel succes en als je vragen hebt, stel ze gerust.

Groetjes,
Inge
14/06/2008
ingstje@advalvas.be
Foto's: www.fotomoment.be/ingeenvincent



joke
12-7-2008
 Meld misbruik29-7-2008 16:51:53

Hallo,

Wij hebben ons feest in de witte meren in keerbergen gedaan. en dat was gewoon geweldig! super romantische locatie: aan het meer zelf, goed van prijs, mooie zaal en 170 man is echt geen probleem! wij hadden zo'n 105 man en een erg grote dansvloer. was echt een geslaagd feest!

Mss een ideetje?
Grts Joke



Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik29-7-2008 16:52:35

Welkom Han!

Je zal hier mooie tijden beleven!
Al die tips en ervaringen.

Geniet van je voorbereidingen.

Liefs
Sofie
12/09/09



Els

 Meld misbruik29-7-2008 19:02:40

fiogf49gjkf0d
Hoi!

Eerst en vooral proficiat met jullie trouwplannen & welkom in de club! ;-)

De eerste tijd leef je echt in een roes en dat is heerlijk, dus geniet er lekker van!

Heel veel succes met jullie voorbereidingen.

Groetjes,
Els


www.elsenphilip.bruiloftsite.nl



s
1-6-2007
 Meld misbruik29-7-2008 22:48:14

fiogf49gjkf0d
Proficiat!

Berkenhof in Bierbeek is een mooie zaal en geschikt voor veel volk. Ik vind het wel niet meteen een goedkope zaal, maar hij is zijn prijs wel waard.



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik29-7-2008 23:06:54

Hey Han,

Allereerst proficiat! tja, ik heb hier een heleboel tips verzameld dus een goede raad, schaf jezelf een schriftje aan waarop je alles TO DO of nuttige tips kunt noteren.
Verder genieten van je trouwvoorbereiding zou ik zeggen, het is een heerlijke tijd!
x



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik30-7-2008 9:58:23

Beste Han,

Ik ben een ex-bruidje uit het Leuvense, dus als je vragen hebt ivm met de gemeentehuis of plaatsen om foto's te trekken of iets anders (waarmee ik je kan helpen), laat maar iet weten...

Groetjes,
sheron

P.S.: de feestzalen waar ik al ben geweest en die zeer in orde waren:

den Ast in Kampenhout
Berkenhof in Bierbeek
Faculty Club in Leuven
Indien je met de naaste familie ergens wilt eten voor het "grote" feest dan kan ik je zeker The Lodge hotel aanraden in Heverlee (ze hebben een aparte zaal voor grote groepen), daar heb ik mijn "feestje" na de burgelijke trouw laten doorgaan...

Groetjes,
Sheron



Han
18-7-2009
 Meld misbruik30-7-2008 10:41:35

Dag Sharon (en de anderen),

bedankt voor het aanbod en alle tips! Vermits wij zo goed als alles zelf moeten financieren en we, zelfs als we onze gastenlijst beperken, makkelijk aan 150 gasten geraken, zijn wij op zoek naar een locatie waar we een verzorgd feest kunnen geven, maar dat toch niet superduur is (zaal Berkenhof in Bierbeek is vrij duur, heb ik gemerkt op hun site). We zouden eventueel zelf catering willen organiseren, ofwel willen mijn verloofde en ik heel graag een Breughelbuffet organiseren, met vlees, kaas, broden, soep,... en ik denk dat niet alle zalen dat aanbieden.
Iemand daar ervaring mee?
Ik zal zo blij zijn als de zaal + eten in orde is, want dat is momenteel mijn grootste zorg om dat op tijd in orde te krijgen.

groetjes, Han



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik30-7-2008 11:59:14

fiogf49gjkf0d
Helaba Han,

Een zaal waar je zelf de catering kunt verzorgen in het Leuvense ken ik spijtig genoeg ni... Maar als je eens den Ast contacteert, dan krijg je een folder met alle prijzen tot in de puntjes binnen een week opgestuurd en als ik me ni vergis hebben ze een breughelbuffet. Het is daar zeker goedkoper dan het Berkenhof in Bierbeek (een goede collega van mij is daar getrouwd en ik heb toen zitten vergelijken met Berkenhof :-)). Hun website met alle contactinfo: http://www.den-ast.com/index.html (het is wel in Kampenhout, zo een 15 km van Leuven).

veel succes,
Groetjes,
Sheron



Han
18-7-2009
 Meld misbruik30-7-2008 12:01:55

Dag Sheron,

wauw, bedankt voor de tip! Ik ga hen onmiddellijk contacteren. Een breughelbuffet klinkt super en Kampenhout is zeker niet te ver.
Ik hou je op de hoogte!!

groetjes, Han


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...