Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste pas gehad !!! Probeem: bijgekomen :-(

  29-7-2008 12:46:27
Beste medebruidjes,
Ik heb een groot probleem ! Ik heb vorige vrijdag mijn eerste pasbeurt gehad en ik heb dus een groot probleem, nl. we komen net terug van vakantie en ik ben dus goed bijgekomen. Mijn kleed is achteraan met knoopjes en staat 6 cm open !!! Nu moet ik op 8/08 terug voor een nieuwe pasbeurt en dus ondertussen proberen vermageren. De verkoopster sprak wel van eventueel een stuk ertussen te stikken of zoiets maar weten jullie of dat wel kan als het echt zoveel openstaat ? Ik begin serieus te panikeren want wil echt wel in dit kleed trouwen en het is nog maar 24 dagen ! Help !!!
Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties !
Petra
22-08-08

Petra
22-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1170


Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 13:02:32

fiogf49gjkf0d
Hoeveel kilo zou je ongeveer moeten verliezen om er terug in te geraken?



Jill
24-1-2010
 Meld misbruik29-7-2008 13:03:54

Hey Petra,

Eerst en vooral; rustig blijven...
Op 24 dagen tijd kan je op een gezonde manier een pak goedmaken, zeker in deze hoogtijd van fruit en groenten.
2 vuistregels om te slagen in deze opdracht is je wilskracht gebruiken en veel water drinken. 24 dagen op je tanden bijten en volhouden en je zal zien dat je moeite beloond wordt.
Ik raad je aan om eventueel eens te informeren bij een diëtiste om op een 'snelle' maar gezonde en blijvende manier je kilo's kwijt te geraken. Het heeft geen zin om op een week tijd 4 kilo te verliezen met crashdieten, waarmee je na korte tijd, het dubbele weer bijkomt.

Het zal je lukken en je zal stralen in je jurk !

Veel succes !

Groetjes,

Jill



Petra
22-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 13:30:08

Bedankt alvast voor jullie lieve reacties. Ik zou tegen volgende vrijdag 3 kg moeten kwijt zijn voor mijn 2de pas !
Groetjes,
Petra



Sofie
22-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 13:39:25

fiogf49gjkf0d
Hey Petra,
Ik heb hetzelfde probleem. Wij trouwen 23/08. Ik moet 08/08 de laatste keer gaan passen en ik ben 2 kilo verdikt tegenover de laatste pasbeurt. Dus die moeten er ook weer af, maar het lukt niet goed. Maar we staan er dus niet alleen voor, he.
Succes,
Sofie



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik29-7-2008 15:41:34

Beste Petra en Sofie,


Gene stress !!
Eén tip die goud waard is : eet 's morgens een pompelmoes op je nuchtere maag.
De eerste is altijd een zure, maar eens je dat gewend bent lukt dat best.
De pompelmoes neemt uw vetten beter op die je de rest van de dag eet.

Wij trouwen volgend jaar en ik wil tegen de nieuwe collectie (+/- oktober) een kleine 20 kilo kwijt.
Ben in mei begonnen en ben op een gezonde manier, ZONDER honger al 11 kilo kwijt gespeeld !
Het basisbegrip van de Weight Watchers klopt echt wel.
Ik ga wel niet naar hun bijeenkomsten, maar heb de manier van eten wel overgenomen, zijnde :
buiten de drie hoofdmaaltijden ertussen ook eten : om 10u30 en tegen 16u30.
Gewoon een stuk fruit of rauwe wortels, of iets dat je graag lust.

Geduld moet je wel wat hebben, maar op 24 dagen (is ongeveer dikke drie weken) kan je gerust 3-4 kilo of zelfs meer kwijt !!

Hoe dan ook, veel succes en het cliché klopt echt wel : eten doet vermageren, je moet alleen anders eten.

Vele groetjes !

Sofie

19/09/2009



Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 16:08:26

fiogf49gjkf0d
Hey Petra,

ik heb net het omgekeerde probleem... vandaag was mijn laatste pas en ik moet zien dat ik zeker geen grammetje afval tegen de trouw...(nog 18 dagen), meer innemen kunnen ze niet meer! (Ben nogal fel vermagerd sind ik het kleed gekozen heb).
Hoe meer zorgen je je maakt, hoe moeilijker het zal gaan hoor!
En idd, Waigtwachters helpt en daar moet je niet voor naar de bijeenkomsten gaan!

Veel succes!
Sofie
16-08-08



Veerle
29-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 16:09:35

Hallo,

Ik had hetzelfde probleem. Alleen heb ik wat meer tijd om af te vallen. Mijn collega doet aan "Weight Watchen" en geeft mij tips: in de voormiddag eet ik rauwe wortelen of kleine tomaatjes en in de namiddag een appel, peer of zoiets. Ananas verbrandt ook vet. Voor de rest let ik op mijn eten: weinig cocktailsaus of mayonaise overal op, 1 of 2 snoepjes per dag...
Ben na 2 weken al 1,5 kilo afgevallen zonder echt veel moeite te doen of honger te hebben.

Veel succes!!!!

Veerle
29/08/08



wendy
27-9-2008
 Meld misbruik29-7-2008 17:00:36

hallo petra,
je bent wat aangekomen omdat je op vakantie was.... maar 6 cm lijkt mij toch veel hoor. zeker dat er geen foute maat besteld was?
als je wil vermageren is dat weight watchen wel goed. heel veel water drinken , niet snoepen , en vooral mager vlees. let wel dat je nog genoeg vetstof neemt want anders gaat je lichaam hamsteren en verbrand je geen vet meer. succes



chrisje
10-9-2008
 Meld misbruik29-7-2008 18:31:24

fiogf49gjkf0d
Hey Petra, vooral niet panikeren, ik kom ook altijd een paar kilo bij na vakantie, dan probeer ik zoveel mogelijk water te drinken en soep eten, niet zo leuk met dit weer, maar gewoon magere groentenbouillon doet wonderen, het vet dat je vergaart hebt op vakantie heeft zich nog niet vastgezet en gaat er dus ook makkelijk af!! Pompelmoes en ananas helpen ook, kan je 's morgens mee beginnen en in de dag misschien een tas soep als de grote honger knaagt. Succes en vooral geen paniek, dat komt een dieet nooit ten goede!! Toi toi toi



Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik30-7-2008 19:00:11

Véél water drinken !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...