Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn jurk

  29-7-2008 9:40:57
wij trouwen over 25 dagen
en heb mijn jurk al mee hijnat op een veilige plaats
maar nu komt he
hij zou voor de trouw op ge streken moeten worden
en de zaak waar ik de jurk heb ge kocht
is op verlof van vandaag tem 26 augustus
dus wat nu heb al versch ge beld maar moet het dan laten wassen kost mij dus 100 e en heb hem nog nooit aan ge daan

weet iemand van jullie raad

ps ben van limburg
groetjes 23/08/08

wendy
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 907


Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik29-7-2008 9:45:57

fiogf49gjkf0d
Hey Wendy

Heb je je trouwkleed dan niet mooi gestreken meegekregen? Normaal doen ze dat toch?
Hopelijk kan je nog iemand vinden meiske.. Ikzelf ga de jurk pas halen een week voor we gaan trouwen...
Welke stof is het?

Succes ermee
Wendy en Patrick
13/09/08



wendy
23-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 10:02:29

fiogf49gjkf0d
satijn ja maar om dat ze op verlof gingen
moest ik ze mee paken
maar dat vond ik niet zo erg
maar als ik hem uit de hoes haalde
zag ik dat hij echt wel op gestreken moet worden
ik hoop ook dat ik wat vind xxxx



Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik29-7-2008 13:06:03

fiogf49gjkf0d
Normaal gezien strijken ze die als je die meeneemt.

Ik trouw ook op 23/08/08 (hopelijk hebben we goed weer hé :-) en ik ga mijn kleed 09/08/08 gaan ophalen. Dan heb ik ook mijn laatste pasbeurt en krijg ik hem gestreken mee naar huis



Karlien

 Meld misbruik29-7-2008 15:10:59

fiogf49gjkf0d
Misschien kan je een professionele strijkster zoeken (die niet afhangt van een wasserij).
Ik zou het kleed in ieder geval niet laten wassen, stel je voor dat er iets mis gaat, of dat je kleed er net iets minder nieuw uitziet...
Succes!



Kim
2-5-2008
 Meld misbruik29-7-2008 17:43:06

kan je niet naar andere bruidswinkel in de buurt en je probleem uitleggen en vragen of zij tegen betaling je kleed niet willen opstrijken? als je nog geen schoenen of juwelen of zo hebt kan je dat dan ook hier kopen en dan is iedereen tevreden?
In elk geval: niet wassen want het ziet er dan belange niet meer hetzelfde uit!!!
succes
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...