Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dansfeest : planning

29-7-2008 8:50:01
hoi iedereen,

Wij geven een dansfeest ipv iedereen aan tafel te laten mee eten.
We eten met suite (15pers) en daarna rond 20u30 ontvangen wij de andere gasten.
Eerst is er aperitief met hapjes. Heel de avond door zijn er nog andere kleine hapjes zoals broodjes, frietjes, kippenboutjes, croque-jes,... en natuurlijk drank.

Zijn er nog mensen die alleen een dansfeest geven?
Wanneer planden jullie de openingsdans? speech? en wanneer geef ik het beste een slide show? (foto's van ons en vrijgezellendag)
Als je iedereen laat mee eten kan je dat allemaal doen tussen de maaltijden he...

Gr Karen

Karen

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 344

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik29-7-2008 9:49:54

fiogf49gjkf0d
Hallo Karen,

wij doen het ook zo, enkel beginnen wij al om 18u30. We hebben het ook gewoon receptie met hapje en drankje genoemd met dansen :-)
Wij gaan rond 20u - 20u30 de mensen bedanken enz en dan zien hoe het allemaal verder verloopt. De persoon die onze hapjes gaat verzorgen gaat het allemaal verder allemaal regelen wanneer ze het tijd vindt voor de taart enz .. Ik zou niet te laat met bedanken beginnen...
De fotos kan je al vanaf 9u laten zien toch en dit kan je zelfs 2 keer doen..... Voor diegene die dan een foto gemist hebben...

succes ermee
groetjes
Wendy en Patrick
13/09/08

Evie

Meld misbruik29-7-2008 10:58:47

Ik kan je helaas niet helpen met jouw vraag, maar ik had nog wel een vraag voor jou :-)

Zou je me kunnen zeggen wat de kosten zijn voor zo'n dansfeest? Wat betaal je per persoon? En zit daar de drank mee in?

Wij gaan in 2010 pas trouwen, maar ik probeer nu al zo veel mogelijk ideetjes op te doen en dit spreekt me wel erg aan.

Dank je en veel succes nog met jouw feest.

Karlien

Meld misbruik29-7-2008 15:29:41

fiogf49gjkf0d
Wij eten eerst met een deel van de genodigden, later komen er mensen bij voor het dansfeest. Wij kunnen dus ook niet alles doen tussen de maaltijden, want dan mist de helft van de genodigden het. Ik zit ook nog in de knoop met dingen zoals het tijdstip voor bedanking, verassing van de getuigen etc.
In jullie geval zou ik na de aperitief speechen, dan de openingsdans doen en het dansfeest laten beginnen. De slides kan je de hele avond laten afspelen.

Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik30-7-2008 16:19:55

Hoi

mijn neef en zijn vriendin (vrouw nu) zijn ook getrouwd met een dansfeest. Enkele vriendinnen hebben rond middernacht een showke gedaan en zij kondigden dan ook meteen aan dat de foto's van de vrijgezellendag (maar babyfoto's enzo) werden geschenen in de hal. Dat werd meermaals herhaald, dus je kon de hele nacht nog foto's gaan bekijken.

Succes !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...